| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 14:48 | |
| Hanna! Hoi! c:
Jep ik ken je niet persoonlijk super goed, maar ik zie je heel vaak voorbijflitsen in het AOT en SUPER veel topics xD. Ook vind ik onze topics meestal leuk! Dus waar wacht ik op? Ik wil je leren kennen meid! c: |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 15:00 | |
| Heey Luca Je bent een super tof persoon en de topics zijn altijd geweldig! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 15:06 | |
| Emma, ik vind het super leuk hoe jij je meteen in de RPG gemengd hebt. Je post goed en je bent aardig. Ik ken je nog niet zo heel goed, maar dat komt nog wel. Je doet het in ieder geval heel leuk allemaal en daar heb ik respect voor :3 ! |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 17:04 | |
| Ik vind Creamyfrost geweldig en je bent super actief! Je bent een super creatief persoon Julia (: |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 17:13 | |
| ik vind het geweldig hoe deze site nog steeds sterk door gaat door jou en de rest van het team en ik vind dat jullie het geweldig doen ^-^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 21:08 | |
| je bent zo'n schat van een meid! En wij praten echt veel te weinig wat ik jammer vind dus we moeten echt veel meer praten! <333 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 maa 2015 - 21:11 | |
| Hiya lieve Mimi! Gosh, intussen ken ik jou ook al zo lang en ik mag je nog heel graag. Je bent een leuk persoontje om random mee te kletsen, super vrolijk en grappig en ook heel vriendelijk. Je bent een leuk iemand om mee om te gaan. Ook vind ik het ontzettend leuk om met je te RPG'en, yeah, we must have more topics together <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 27 maa 2015 - 18:31 | |
| Nath c: ik zal maar eens beginnen met zeggen dat jij zo'n persoon bent waar ik mijn hele tijd op wc al naar opkijk c: je bent gezellig in het aot, je maakt mooie posts en je acc's zijn stuk voor stuk weer anders :3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 27 maa 2015 - 19:30 | |
| Oehh Hanna! Jij bent echt een toffe en coole meid! Gesprekken met jou (heb er helaas nog niet veel gehad :c) zijn altijd tof en ook rpg'en met jou is leuk! Ik hoop dan ook meer topics met je te hebben in de toekomst aangezien je me wel een vlotte en spontane rpg'er lijkt! (:
|
|
| |
65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 27 maa 2015 - 19:50 | |
| Je bent er altijd. je kan je accounts onderhouden en actief houden. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 27 maa 2015 - 19:52 | |
| Aímeee! Je bent echt een toffe rpg'er, en je maakt echt suuuuper mooie liedjes <3 Ik ken je niet super goed, maar ik zou je best wel beter willen leren kennen! |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 3 apr 2015 - 23:56 | |
| Dieuw, stom dat niemand meer gereageerd heeft. Je bent een fijne meid en het zou leuk zijn om een topicje te doen...als ik een keer de kans krijg |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 0:03 | |
| Je bent een geweldige rpg'er met leuke accounts! Al je liedjes en gedichten zijn awesome, je hebt talent! Je bent een aanwinst voor het forum^-^ |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 0:15 | |
| Lore :'D Ik vindt dat je een gevarieerd aantal katjes hier hebt, die elk wel iets anders speciaals hebben dat ik toch wel een beetje bewonder :'D Jouw posten zijn ook altijd leuk om te lezen en je bent een goede rpg'er xx |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 0:20 | |
| Daan, you awesome chick<3 Ik ken je zo onderhand wel langer en al hebben we niet extreem veel contact gehad was het genoeg om te zeggen dat je een geweldige meid bent en ongelofelijk aardig (: |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 0:54 | |
| ιк кєи ʝє иιєт є¢нт gσє∂ мααя ιк ∂єик ∂αт ʝє єєи αωєѕσмє ρєяѕσσи вєит єи ʝє ρσѕт є¢нт gσє∂, ∂ααяиααѕт ιѕ нєт ℓєυк нσєνєєℓ ριт вσиє¢яυѕнєя нєєfт ^-^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 8:27 | |
| Alexx c: Je bent een gezellig persoon met awesome acc's ik vind het leuk om je topics te lezen c: ik ken je niet goed, wat ik best jammer vind, hopelijk zullen we ooit nog eens een topic doen
xXHanna |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 11:12 | |
| Hanna :3 De topics tussen Maze & Smoke zijn altijd leuk! Je bent ook een kei erg gezellige en lieve meid! En ik hou van je personage's :3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 12:03 | |
| Amy ^-^ Ik praat niet echt veel met je omdat ik erg bang ben op te spreken in het aot ookal lijkt het er niet op maar je lijkt me echt eebe gezellig persoon! Daarnaast wat je met smoke hebt gedaan is echt leuk! Ik kende smoke al van voor je haar had overgenomen en toen ze inactief werd vond ik dat super spijtig. Dan ga ik weg en wanneer ik terug ben heeft smoke een nieuwe eigenaar. Ik was bang dat ze helemaal zou worden omgezet en dat gebeurde ook voor eeb deel maar je maakte haar een beter account, een account met meer uitgewerkt karakter. En nu vind ik smoke echt awesome, net zoals eerder wat ik bang was dat weg zou gaan maar dat je goed hebt kunnen behouden |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 14:15 | |
| Alex! Ik ken je -nog niet!- zo heel goed, maar ik zie je vaak voorbij komen in de aot en de rpg! Je bent een super lief en tof persoon en ik hoop dat we in de toekomst nog veel topics kunnen doen! Je posts zijn altijd heel vlot en leuk om te lezen! Ga zo door zou ik zeggen! xD Emma loves Sharpie xD He's so cute! Je andere accounts ken ik nog niet echt, maar waarschijnlijk zijn dat ook geweldige katten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|