Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
'Autumnpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
'Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 15:21

Yanthe <3 Je bent een lieve aardige meid met ontzettend leuke accounts :'D I'm really ashamed that i don't have the time for Cobra, but he'll come back and help Moonwhite when the time is ready.
Ik hoop dat ik nog langer met je mag RPG'n en dat je nog een lange tijd op WC blijft :'D

Quinty hier, btw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 21:48

Q je bent echt een voorbeeld voor mij, hoe jij RPG'd, de Mod taken doet en daarbovenop ook nog eens een studie weet te balanceren is echt ongekend o.o Je bent waanzinnig met photoshop en super creatief. Daarbij ben je officieel een van mijn beste vrienden hier op de site, ik ben echt heel blij je ontmoet te hebben Quartermaster <'3
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:00

Emma
CULTUURBARBAAR (a)
Kidding <3
Je bent simpel weg een van de gezelligste cultuurbarbaren die ik ken, ben blij dat ik als buddy ben gekoppeld eens aan jou want just talking about random stuff with you makes me a little happier <3
Creamyfrost
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:04

I like you! Gabs jij bent super aardig en ik lach mij altijd rot om onze topics.
Ik praat graag met jou en eigenlijk zouden we dat meer moeten doen.
Jij bent gewoon awesome <3 !
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:10

Juliaaa
Ik hou van jou karaktertjes! Ze zijn zo orgineel en uniek, zoals Skinny Love enzo Very Happy verder zijn je setjes echt mooi, ik had je shopje bekeken. Je bent heel aardig tegen mensen en je RPG't leuk ;D
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:14

Marijn, je bent een awesome persoontje met leuke acc's die stuk voor stuk anders zijn. Je fanclan is fantastisch<3 ik ben blij dat ik er deel van uitmaak en ik hoop dat we ooit nog eens samen een topicje zullen doen c:
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 11:39

Hanna! Je bent een leuke spontane meid, ook ben je leuk in de RPG, en heb je leuke karakters! Met jou wil ik nog wel eens een topic! Never leave WC (:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 14:04

Nana je bent altijd zo vriendelijk en behulpzaam tegen mensen. Je bent zo'n typisch persoon die altijd ieder persoon gaat helpen in gelijk welke situatie dan ook. Zo'n mensen als jij verdienen gewoon de nobelprijs! je bent gewoon een fantastisch persoon waar ik eht goed mee kan praten, je bent een bovenste beste rpger, en je verdient de rang van moderator en tevens deputy echt helemaal!
Ik wou dat we wat meer met elkaar rpg'den want ik geniet altijd van topics met je. En ik vind het gewoon meer dan geweldig dat je soms zo met me inzit, en als ik dan op me mails kijk, en ik zie dat ik een mail van fb heb gekregen waarin staat dat je een privé bericht gestuurd had, vind ik ook erg leuk. Je bent gewoon een hele lieve en zorgzame meid, en als heb je het niet altijd even gemakkelijk, ik ben blij dat je gewoon zo bent, en dat ik je heb leren kennen c:
Galebird
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 14:08

Assie! Je bent een super cool persoontje en gezellig om mee te kletsen,en je hebt toch zoveel unieke katjes! Stuk voor stuk hebben ze een naam waar je niet erg snel zou kunnen opkomen,en je werkt ze dan uit tot geweldige karakters! Ik wil zowiezo eens een topicje met je doen! :3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:16

Amy, je bent een altijd erg vrolijk persoon, knap hoe je het zo voor elkaar krijgt altijd vrolijk te zijn o.o Ook heb je leuke ideeën en ben je een echte doorzetter, topics met jou zijn ook altijd wel gezellig ;') Leuk dat ik je heb mogen leren kennen!
Flashingpaw
StarClan
Bunny
77
Actief

CAT'S PROFILE
Flashingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:33

Emma, je bent ene geweldig gezellig persoon. Je kunt altijd wel hartelijk zijn, echt respect!
Tallshadow is ook één van mijn favoriete karakters, echt, doe zo voort met hem <'3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:35

Bunz <3 Je bent een heerlijke, vrolijke meid die altijd wel actief en leuk RPG'd :'D Ik vond het hele Icyrose x Whitelion gebeuren geweldig en ik hoop dat we nog vaker zullen RPG'n samen <3 Stay awesome girl~!
Creamyfrost
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 20:40

Quinty <3 ! Q jij bent aardig en behulpzaam. Ik kan altijd bij jou terecht als er iets is en we komen elkaar ook steeds weer tegen. Je karakters zijn geweldig en ik post graag met jou. Thank you yay !
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 22:01

@Julia

Hoewel je toch duidelijk een erg eigen leven leidt en zelfs zelfstandig woont,ben je toch vaak online hier en je accounts zijn allemaal goed uitgebreid met allemaal hun eigen verschillende karakters.
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 22:43

Aimée je bent een echt heel lieve en geweldige meid.
Je accs zijn tevens even awesome as you are (Ah well got to be honest, jij bent net een tikkeltje specialer >D) Je bespeelt ze tevens echt goed, en het is gewoon geweldig om jou hier op WC te hebben, om met je te chatten en te rpg'en and much more
Only thing, we missen je wel nog op skype xD
En de VL tussen sil en sil is gewoon awesome as you are girl ;p

Never think to leave us <33
Demon
Member
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 22:52

Assiieeeee :3

Je bent echt ontzettend aardig, creatief en awesome! Ik bewonder al je tekeningen en topics *stalk stalk* en ik kijk echt uit haar de komende Jane x Demon of Mai of family topics!
Ik vind je echt een geweldig en super persoon, en hoop dat ik nog (heel) veel kan rpg'en met jou en je awesome accjes <3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:03

Angie! Ik weet nog dat we een topic tussen Broken en Little hadden, en om eerlijk te zijn vind het een tikkeltje spijtig dat het doodgevallen is. Maar je post echt al heel goed! Je ideetjes zijn ook altijd creatief, en stiekem ben je echt een leuk persoon om mee te praten. (:
Plus, ik vind Broken's ava best wel mooi (A)
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:33

Chii <3
Lieve, super leuke meid! Ik kan echt niet wachten om je weer eens te zien op meeting of dergelijke. Ik vind je echt een super toffe, grappige, eerlijke, begripvolle, leuke meid. Je bent fijn om mee te praten, luchtig of iets dieper, beide is fijn. Je bent een echte vriendin geworden, en ja, jammer dat je zo ver weg woont.
Verder, in de RPG ben je ook leuk en spontaan. Al je chars zijn stuk voor stuk origineel en leuk. Je topics zijn ook leuk om door te lezen. Nouja, love you girl!
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:35

Nath, ik vind je inzet voor deze site echt heel erg mooi <3 Ook het feit dat je je door een hele moeilijke tijd hebt geslagen in rl, daar kijk ik echt naar op. Je bent een super lief persoon, maar je hebt ook een echt sterke persoonlijkheid en je maakt ook duidelijk naar andere mensen waar ze hun grenzen moeten trekken.
Ook zijn al je karakters stuk voor stuk een aanwinst voor wc en je plottwists zijn altijd heel erg leuk om te lezen/mee te maken.
Make Inner the most feared deputy ever B) xx
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:36

Soof! Je hebt echt heel leuke accountjes en ik hou van je poststijl <'3
Ik kijk echt naar je op, al van toen ik net op deze site was en nog een noobje. Doe zo voort meid!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 32 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: