Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:38

Buns, je bent een epic meid met echt gave chars op de site. we praten tegenwoordig niet meer zoveel, maar de gesprekken die we hebben zijn altijd leuk (: Blijf ook alsjeblieft altijd zo creatief want het is echt heel gaaf om te zien hoe je altijd overal wel ideeën voor hebt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:39

Emma; Toppe, lieve meid. Ook jij bent echt een vriendin. Je bent aardig, lief, grappig en lekker actief. Iemand die voor alles en iedereen klaar staat. Super om te zien. Tevens post je ook super leuk en mooi. Je topics zijn echt geweldig. Je bent echt een aanwinst voor WC en mag nooit weg gaan.
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:41

Nath <3
Ik heb jou altijd al 'n awesome persoontje gevonden, en je hebt ervoor gezorgd dat ik ben gaan bloeien in deze rpg toen je Fawnie koos als dochtertje voor Inner <3
Verder hebben we altijd al leuke topics gehad met verschillende accounts (Fawn x Inner, Fawn x Thrush, Willow x Shade and more)
Inner is ook nog eens een awesome deputy en jij bent gewoon een awesome persoontje waarvan ik blij ben dat ik die heb leren kennen <3
Stormfeather
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 12:07

Daantje<3
We hebben zo onze ups en downs gehad, maar je bent een prima meid met veel leuke accounts Razz Ik vind dat je Sparrowpaw echt ontzettend leuk bespeeld, maar ook de rest van je accounts zijn ontzettend actief en creatief.
Glad to call you my friend <3
Dustrise
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 12:10

Quinty <3
Je bent altijd al een top vriendin voor mij geweest en ik kan me niet bedenken wat ik zonder jou had gemoeten. Ik ken je al best lang, sinds de tijd op mijn eerste forum, en ik ben blij dat jij daar opeens opnieuw actief werd <3
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 12:19

Linn :3
Ik zag laatst staan dat jij pas 15 was en ik zat vijf minuten met open mond naar mijn scherm te staren. Ik dacht dat jij echt veeeeeeeeeeeeeeeeel ouder was. Niet dat schrijfstijl met leeftijd te maken heeft, maar hoe langer je oefent, hoe beter je wordt, right? Dus dan heb jij in ontzettend kort tijd ontzettend goed leren schrijven Ö Ik vind in ieder geval dat je heel mooi schrijft. Dustkit is natuurlijk geweldig, daar kan ik niet onder uit. Je bent ook actief en origineel en je bent ook een geweldige mod en deputy <3
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 3:32

Eey evy. Grote broer van slendy cx je bent een echte aangename meid. Zowel ih ooc als rpg gedeelte. Je bent ontzettend positief altijd en helpt ook veel mensen en daarboven ben je een hele goede rpger met awesome accounts. Ik heb er nog nooit spijt van gehad om forest als broer van slendy te kiezen want het is echt fijn om met je te posten en forest is; net zoals de rest van je accs; echt mooi uitgewerkt en een ongelofelijk mooi karakter.

Keep it up girl. This girl loves you <33
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 14:09

Assie! je bent een gezellig, begripvol en grappig persoon (en ik zou echt willen dat ik naar de meeting kon komen om je in het echt te leren kennen) je hebt leuke acc's die stuk voor stuk weer anders zijn. Je maakt mooie posts die aangenaam lezen en ik hoop dat we samen nog eens een topicje zullen doen c:
Sagepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 0:19

Hanna, ik ken je niet zo goed maar je ziet er een leuk en creatief persoon uit! C: Je chars hebben ook hele leuke namen moet ik zeggen :'3
Thunderkit'
Member
ϟ Dieuw ϟ
25
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderkit'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 0:59

Neleee :3
Ten eerste, je bent echt awesome. Je hebt awesome karakters en je kan echt super mega vet mooie setjes maken. Je bent creatief, en natuurlijk ook gewoon cool. Ik ben je nog steeds heel erg dankbaar voor het maken van Raposa, want daar heb ik vooral in het begin echt een geweldige tijd gehad en je was daar echt een top admin. Het was natuurlijk jammer dat er best wel veel ruzies daar waren, en dan het avontuur daar een beetje bot afgekapt werd, maar al met al was t wel heel erg leuk. En zonder Raposa bestond amnira nu niet. Je hebt met Raposa niet alleen een site opgericht, maar ook een familie <3 Maar goed, hoewel onze "relatie" niet altijd ups had, ben ik toch blij dat ik je heb leren kennen en dat we elkaar via wc bog wel eens spreken. Je bent geweldig, keep it up <3
Lurkingshade
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 10:33

Hehehehehe kleine sissie <3 jij bent echt een persoontje die ik nooit kwijt wil weet je dat? Je bent awesome, geweldig en echt een plezier om mee om te gaan. Je kan geweldig RPGen en je chars zijn keer op keer origineel en totaal anders, wat aangeeft dat je verschillende soorten persoonlijkheden kan bespelen, en geloof me dat kan niet iedereen. Je bent daarbij ook nog eens m'n lil' sis en tja, dat maakte je natuurlijk extra speciaal voor me. :3 je bent echt geweldig Dieuwtje en je bent echt super. Je bent altijd vriendelijk, spontaan en gewoon... Awesome xD daarom vind ik geweldig dat ik je heb leren kennen meisie <3
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 10:44

HEEEY EEN BO
Ik wil ten eerste maar even zeggen dat je awesome bent! Jij bent één van die personen waarvan ik echt bang ben om die kwijt te raken. Je bent ontzettend cuwl, en ook ontzettend goed in RPG'en. Al je personages, hoe veel je er ook hebt, hebben allemaal hun eigen specifieke karakter. Je bent super origineel en de drama god, combo <3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 1:25

Het is knap hoe jij altijd vrolijk bent, echt knap Evy! Ook hoe je je accounts bespeelt, bedenkt, nooit opgeeft, echt leuk om te zien hoe je je plek hebt gevonden op de site en hoe leuk iedereen -en zeker ook ik!- het vindt dat je er bent en ook niet snel weg zal gaan! We moeten zeker weer eens meer met elkaar RPG'en want ik mis de Tall x Forest tijden xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 1:45

Emsie!
Het is echt tof hoe je zo.. Ja jezelf bent xD de manier waarop je bent, het enthousiasme in je, de vriendelijkheid, echt alles aan jou maakt je zo bijzonder. Het is echt leuk om je hier op de site te hebben en hoe je iedereen's vriend bent, en vooral hoe goed je bent bo(2) (got to be honest, zij was de eerste (toen ik hier terug startte) die zo belangrijk voor me was, en je zo goed voor haar zien zorgen maakte me echt blij)
Ik kan zeggen in naam van iedereen dat we blij zijn met jou (en al je accjes xD) hier op de site
En we moeten echt meer topics samen >3 or I'm gonna stalk you >D
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 22:46

Assssieee c; Wat ik zo leuk vind aan jou is dat je zo goed bent in het spelen van de 'baddies' Zoals Silvergale c: ik heb dan altijd halverwege dat ik te softie word. Mhuahuah xD.
Ik vind je echt een tof persoontje!
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 23:24

Lucaaa! Ik ken je niet zo goed maar van wat ik gezien heb lijk je me echt een heel aardig persoontje, ik zou je graag beter leren kennen :3 Verder vind ik Walnut echt geweldig, complimenten hihi
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 23:41

Irooo!!
Je bent echt zo'n toffe, lieve, hypere, altijd vrolijke meid die enorm goed rpg'en kan! Ik ben echt zo blij dat we nu vrienden zijn, aangezien we dat vroeger niet bepaald waren huehe. (A) Anyways, de topics tussen Zeal en Glow zijn altijd zo leuk! Hope you'll stay 'til the end. <3
Snowdrop
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 23:43

Chi, je bent zo getalenteerd op zoveel vlakken. Posten, fotobewerking zoals setjes maken en je blinkt ook uit als het op fotografie aankomt (: Ik vind dat je echt veel kan en ook erg goed. Je bent daarbij ook nog eens erg vriendelijk en echt een geweldig persoontje met awesome ideeën en geweldige chars. Daarbij ben je ook iemand om naar op te kijken voor vele redenen! Je bent echt geweldig ^^
Volepaw.
Member
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 0:05

Je bent een vriendelijk en awesome persoontje met leuke acc's. Je bent zowel binnen als buiten de rpg actief en je posts lezen vlot c: Lurking is btw ook een van m'n fav chars Wel, eerden een soort haat-liefde gedoe omdat ik hem geweldig vind maar toch kan ik hem op de een of andere manier niet uitstaan xD
Hellhound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 21:48

Hanna! Je bent echt aardig en leuk om mee te praten. Geweldig persoontje dus! Vole is niet normaal schattig en die warriornaam is gewoon awesome.

{For the ones that do not know; Ik ben Anouk}
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 33 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: