Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Marijn
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:13

Assie je bent een awesome persoontje ;D het is leuk om met je te praten in het AOT, maar ook om mee te RPGen, (ghehe halloween topicje)! Je bent een gezellig iemand en je hebt orginele accountjes met geweldige namen en zelf heb je ook een leuke naam ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 14:41

Mariiijn, dat ben jij, toch? Verbeter me anders, dan krijg je een nieuwe xD Je bent echt heel aardig en supergoed in RPG'en! Als ik niet beter wist zou ik denken dat je ouder was. En dat is een compliment! Ook ben je heel grappig en leuk in het AOT. Ga zo door (;
Galebird
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 14:47

Eeeeevvvvvvyyyyyhhhh! Ja met mij hier haha,je bent een super cool iemand die toch super karakters heeft,wat ben je gegroeid in het rpg'en(ja ik stalk je vanaf het begin al),en man we moeten echt eens een topicje doen,want dat ontbreekt. Je bent gezellig in het AOT,en man wat kan ik nog meer zeggen? Tja erg veel,maar dan word het héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél lang haha c:
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 19:31

AMY c:
Je bent een awesome persoontje, en ik denk dat ik je ondertussen wel een goede vriendin kan noemen c:
Ik heb altijd gehouden van de topicjes tussen onze karakters, en ik moet echt zeggen dat je gegroeid bent sinds ik je voor het eerst heb leren kennen (kwa schrijfstijl enzo). Natuurlijk geldt dat voor mezelf ook, wan tin het begin was ik echt slecht xD Maar je karakters zijn awesome en ik vind dat ze niet altijd op de meest voor de hand liggende manier reageren c; Ga zo door meid ^^
Ralph,
Member
142
Actief
Ralph,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 8:40

@Bunny
Je bent ten eerste een geweldige Rpg'er die alles voor elkaar lijkt te krijgen en ten tweede ben je wel een goede vriend voor iedereen hier.
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 19:51

Ten eerste, aimée jij bent awesome.
Ten tweede is het super gezellig met je, en je accs. Stuk voor stuk zijn je accs erg leuk bedacht en uniek, en zo ben jij ook!
Hopelijk nog veel topics tesamen c:
(Remember Nunca Loka nog xD)
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 11:06

Assie, je bent een aardige meid. Ik vind je een echte doorzetter, en echt sterk. Ja, het gaat wel eens mis, maar je herbouwd jezelf dan wel weer, en dat vnd ik sterk en goed van je. Keep your head up high, girl. Je bent het waard!
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 0:39

Nath (:
Je bent een heel erg vriendelijke meid en je bent altijd gezellig, in het AOT, maar ook in topics waar je chars niet boos zijn ;3 c:
Ik kan me geen één moment herrineren waar je níét sympathiel zou zijn, want dat hoort gewoon niet in je woordenboek :} Ik ben heel blij dat ik je ken c:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 0:47

Ezzie Very Happy (mn kleine gelovige ;p hehe) het is echt super om met je om te gaan, om met je te praten, te rpg'en and much more. Elkaar voortdurend smsen is echt cool (never had someone was texting me that much a day like you) en ik vind het echt zalig om met je te smsen. De gesprekken die we voeren, ook al zijn de dingen diek je stuur soms echt waardeloos, het is gewoon leuk, en ik houdt er van om te helpen c: maar niet alleen dat, maar het is gewoon leuk om je leren kennen hebben. Je chars zijn echt geweldig(wat kan het ook, de accs van zo'n chill persoontje xD) net als jij dus. Vind het echt rottig dat je zoveel doormaakt, maar ik blijf het herhalen, dat je me ten alle tijde kunt bereiken, en zelfs wakker kunt bellen als dat moet. Want een awesome persoon als jij wil ik, en tevens niemand hier missen op het forum. Je bent de beste xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 12:38

Assie boo! Als ik online ben op skype (toegegeven, niet gek vaak, maar toch :') ) praten wij altijd. Je bent een van de mensen die ik hier het meest spreek, en ik vind het altijd onwijs gezellig met je ^^ En ik vind het onwijs leuk dat Black jou als moeder heeft. Ik hoop dat je je door al je problemen heenslaat en je net zo blij gaat worden met jezelf als wij zijn!
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 13:02

Eef!!
Je bent er best lang niet geweest en moet zeggen dat ik je best wel gemist heb. Ik stalkte Nimblepaw nogal en ik vind 't leuk dat je terug bent. Je bent een lief persoon en altijd optimistisch hier! Je schrijfstijl spreekt me ook heel erg aan, de reden waarom ik Nimble dan ook zo stalkte >D
Will you stay with us this time? Zou gezellig zijn (;
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 14:32

Evy!
Je bent echt een heel leuk persoon waar je geweldig vlot mee kan praten en RPG'en. Je bent echt een goede RPG'er (geworden) en het is echt leuk om forest als broer, en jou als vriendin te hebben. Je bent altijd heel lief en zo, en we moeten gewoon weer vaker met elkaar om gaan.
En een nieuw topic tussen forest slen doen na deze periode ;p

Never think to leave us!
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 14:35

Assie <3
Een geweldig persoon al ken ik je niet al te goed, maar wat ik wel weet is dat je karakters geweldig origineel en actief zijn, plus je bent een enorm goede rpg'er!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 15:11

Daan!
Ik ken je nu al echt heel lang - wss al vanaf dat ik hier op WC zit - en ben je gaan beschouwen als een hele goede vriend.
Je kan echt goed RPG'en en ik moet toegeven dat ik Fawnstep toch wel awesome vind^-^
Ik hoop je hier nog lang te zien! <3
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 15:43

Chi, ik ken je nu al een aardig poosje. Rpg'en met jou is heel leuk, en je characters zijn stuk voor stuk leuk. Ook ben je super creatief, en maak je prachtige setjes. Tevens ben je heel aardig, en praat ik graag met je! Wel mis ik onze awesome cam-gesprekjes, want die waren echt leuk en gezellig. Niet zl gek ook, want je bent een gezellig persoontje! Zowel via chatten en stuff, als in het aot.
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 15:46

Nath! Ik ken je nu ook al een hele tijd en ben je nog altijd eeuwig dankbaar voor het kiezen van Fawn bij Inner's eerste nestje! Je accounts zijn super creatief en hebben altijd een geweldig karakter <3 Over het algemeen hebben we altijd wel leuke topics gehad :'D (behalve de ruzie topics tussen Fawn en Thrush hehehe)

(Chi, thanx <3 Ya made my day!)
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 15:57

Daandaandedaandaan :3
Je bent zo'n ontzettend gezellig persoon! Je verbaast me altijd weer met je karakters en je ideeën in de RPG. Ik heb echt zin in onze storyline en ik verheug me ook op het moment waarop Icekit ongeveer op apprenticeleeftijd zit, want het lijkt me geweldig om dat te zien ;3 Jayfeather part 2!
Verder ben je best actief, in het AOT en in de RPG. Je bent gezellig, vrolijk en optimistisch, en ik hoop dat ik nog vaak met je mag spreken en RPG'en!
Lurkingshade
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:06

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVYYYYYYYYYYYYYYYYY *tacklehug* <3
Jij! Jij bent gew-el-dig~ Jij bent super, jij bent awesome! Man jij bent gwn superevy >3 Jij bent echt een geweldige persoon en ik vind het geweldig hoe enthousiast je altijd bent. Zoveel positiviteit en vooral spontaniteit! Je houd ook van dingen waar ik van hou (GELD en nog zoveel meer :') ) Je bent ook erg vooruit gegaan in je RPGen en je bent echt een persoon waar mensen naar op zouden moeten kijken, gewoon simpel om je karakter en je vriendelijkheid en om je doorzettingsvermogen. Je bent altijd zo origineel en je kan ook geweldig posten, echt waar! Super zelfs :3 Je bent iemand die ik zeker niet kwijt wilt, je bent iemand waar ik ook zeker van ben dat je er altijd voor me zal zijn, voor iedereen die het eigenlijk wat minder heeft. Je kan me ook altijd laten lachen via Wapp, die leuke korte gesprekjes. Je bent echt een geweldige persoon Evy <3
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 1:35

Bobo!!!
My first real, good friend! Je bent gewoon de beste, da weetje tch?
Je was de eerste, echt de allereerste vriendin dak eig in me hle leven eb gehad, en nog steeds ben je er gewoon vr mij. Je bent gewoon de beste cx
je accs zijn ook de beste, je ideeen zijn echt grappig, en telkens als er een skype call is met je, liggen we met z'n allen plat vh lachen :') je bent er echt voor mensen als men iemand nodig heeft, en dat appreciëer ik echt. en je bent gewoon de beste SMS-buddy die iemand zich kan bedenken cx
Love you meis <33
Barksound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 14:08

Assie, als eerste wil ik zeggen dat Silvergale's verhaal een geweldige wending heeft genomen. Je weet het goed uit te drukken en over te brengen in de rpg. Je bent vriendelijk en staat altijd voor mensjes klaar. Een luisterend oor is dan ook altijd welkom. Ik ben sowieso niet de enige die er zo over denkt ;D <'3

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 31 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: