| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 19 apr 2015 - 21:02 | |
| U're awesome Botervloot. Just awesome and funny c: |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 19 apr 2015 - 21:54 | |
| REBECCA! Wat een leuk en gezellig persoontje ben jij! xD Je bent super cool en aardig en je post echt geweldig goed! Jij zou een boek moeten schrijven omdat je gewoon echt mega geweldig super fantastisch schrijft! <33 Echt ik kijk op naar je posts! ^-^ Topics met jou vind ik altijd mega tof en Otter is echt de beste pleegmoeder ever! Rude x Otter forever! C: De meet was epic met jou! Moeten we zeker nog eens doen! C: Je bent gewoonweg TOP! <333 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 19 apr 2015 - 22:36 | |
| |
|
| |
Raven | Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 20 apr 2015 - 21:41 | |
| Rebeccaaaaa <3
Ik heb jou gisteren voor het eerst gezien, al wist ik wel al een paar jaartjes wie je was (Ik was helemaal geen stalkertje van mensen die mij niet kenden). Je bent echt super awesome en gezellig en maakt zulke mooi fotos~! Volgende meeting krijg je van mij een Monster en de windmolen hehe, promise c:
|
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 24 apr 2015 - 18:35 | |
|
Romy! (Rore) Oké ik moet toegeven, voor de meeting kende ik je amper. Ik kende je als persoon zelfs bijna niet. Maar ik wist wél dat je prachtig kunt schrijven en echt gewoon zo lekker leest (nee hoor ik stalk geen topics van mensen die ik totaal niet ken huwrrr) maar nu ik je in het echt heb kunnen meeten weet ik gewoon dat je een geweldig persoon bent! Wij moeten vaker praten hoor, dat ik je wat beter leer kennen en stop met random topics van onbekenden te stalken x'd You are nice
|
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 24 apr 2015 - 20:41 | |
| Laura,
I f*cking like you and your way of doing things.
You are a godness.
All-hail Laura |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 2 mei 2015 - 10:42 | |
| Jij kan zo mooi gedetailleerd posten. <3 Je blijft maar lezen en het karakter van Ralph is echt geweldig. Zelf ken ik je niet zo goed, maar ik zou je graag beter leren kennen. c:
En je partnertekstje is geweldig trouwens. |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 6 mei 2015 - 20:00 | |
| Such a shame dat nog niemand hier iets heeft gezet! Dani, je bent awesome. Van je karakters tot je eigen persoon! Ik hou van je manier van posten! Stay awesome! <3
Love Emma |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 10 mei 2015 - 9:13 | |
| Emmaaaaaa! c: je bent een awesome persoon wiens personages telkens weer anders zijn Je bent nog redelijk nieuw hier, maar je posts zijn toch fantastisch niet te vergelijken met die noob-postjes die ik maakte toen ik hier ongeveer een half jaar zat xD je bent gezellig en zowel binnen als buiten de rpg actief |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 10 mei 2015 - 14:28 | |
| Hanna, where to start? Een gezellige, aardige meid die ik altijd wel met een leuk accountje voorbij zi komen C: Mazepaw is echt geweldig <3 and so are your other chars n_n We don't talk often, but I know you'll be a wonderful person to talk with n_n
xx Q |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 10 mei 2015 - 17:36 | |
| Quinty (: Vroeger keek ik altijd naar je op! Voor mij was je echt een voorbeeld vooral op het gebied van RPG'en en dat nu ook nog steeds. Ik bewonder hoe je al je characters zo verschillend kan houden, al ben je nu minder actief dan vroeger. Hoe je dat deed/doet is echt knap. Naast dat je een geweldige RPG'er bent, ben je ook een goede vriendin. Kletsen we nu minder met elkaar dan vroeger, hoe dan ook is het super gezellig en leuk wanneer we wel kletsen (:
xxNath |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 14 mei 2015 - 13:55 | |
| Nathalie <33 oke zo heel lang ken ik je niet, laat staan dat ik je zo goed ken maar ik bewonder je echt. Je hebt zo'n goede schrijverskansen en je accounts zijn gewoon geweldig. Ik was altijd verbaasd hoe lang je Rough als kit hield voor mij voelde het in iedergeval als een eeuwigheid omdat ik Rough nogal volgde en enkele topics van hem las (nee echt je kan echt goed schrijven) ik hoop echt dat je actief blijft op wc want je bent gewoone een awesome meid ;p op de eerste meeting zorgde je echt wel voor heel wat gezelligeheid met je geweldig gedoe. Ik merk alleen precies dat je iets minder actief bent de laatste tijd of was, dus ik miste je wel een beetje op het forum. Nu zie ik je al iets meer verschijnen al een geluk x'd het kan ook aan mij liggen natuurlijk want zelf was ook niet zo super actief de laatste tijd. Je bent gewoon geweldig |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 mei 2015 - 21:59 | |
| Lauraaaaaaaaaaaaaaa Mijn lieve benenkauwer. I just love you. We hebben altijd de meest geniale ideeen voor de meesty rare dingen. Jij hebt ook het acc die Sushi niet eens wilt vermoorden (buiten Terror Claws xD) Ik kan geweldig leuke gesprekken met je houden en de meeting was serieus zo0 leuk met je. Hoop dat we dat snel weer gaan doen <3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 mei 2015 - 22:42 | |
| Tess u vage weirdo. Well je claimde me op de meet dus ik zit zowieso al vast aan jou, niet? Dan voor de rest heb je Mims bedrogen met me en zat je ons te shippen dus dat dat toegelaten werd wilt zeggen ddat ik van je hou xD Je bent echt heel vriendelijk en leuk en lief en schattig (ja zelfs schattig :'D) en grappig en gewoon hilarisch en raar en ik kan zo een eeuw doorgaan weet je maar je bent gewoon awesome Tessie <3 |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 mei 2015 - 22:44 | |
| JAAA EZ <3 Nouu allereerst ben je gewoon een supercoole MCR fan >:3 en ik vond het echt heel erg gezellig op de meeting whoa geitenselfie met Bunny en Lore xD en verder kan je echt mooie posts maken en heb je hele originele karakters. Je bent ontzettend aardig en ja je bent gewoon awesome xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 mei 2015 - 22:50 | |
| Jeltjee!! Eerst vond ik je al een super leuk gebruikertje, en op de meeting heb ik je beter leren kennen, en ben je nog leuker! Ik ben best wel blij (heel blij :3) dat ik je heb leren kennen hoor! En je kan zooo goed posten en Clouddust is zo'n fantastisch katertje c: en je bent gewoon super aardig en je bent nog lekker actief hier op WC. cx Xx Zoé :v
|
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 mei 2015 - 23:21 | |
| Zoee!! Je bent echt een super gezellig persoon! Ik vind je echt geweldig eigenlijk, that's it. Geweldig! |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 25 mei 2015 - 22:47 | |
| IRRROOOOO AWESOME BAAABBEEEE <3 You are a real sweetheart <3 |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 3 jun 2015 - 7:45 | |
| Hmm, ik ken je eigenlijk niet zo heel goed maar ik heb je wel eens voorbij zien komen en je lijkt me aardig ^^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 3 jun 2015 - 13:00 | |
| Liz! Je bent een zeer vrolijk en lief persoon, en je karakters zijn geweldig hebben ook altijd prachtige setjes Je zult het nog ver maken hier meis <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|