| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 jun 2014 - 17:51 | |
| Ik ken jou ook nog niet heel goed, maar ik weet dat je aardig bent en ik zou er zeker niks op tegen hebben om je beter te leren kennen (: |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 8:22 | |
| Je bent een toffe meid en ook een leuke rpg'er. (: |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 8:52 | |
| Chiii~
Je bent een goede RPG'er, maakt prachtige setjes, super leuke en uitgebreidde karakters, goede Medicine Cat met Little, maar vooral een super aardige en geweldige meid <'3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 12:20 | |
| Bo, jij hebt een aantal karakters waar je u tegen zegt, zoals je ze RPG'd is geweldig Daarnaast ben je ook een goede Leader met Litill en ben je een super gezellig persoon. |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 12:23 | |
| Je bent een gezellig persoon met leuke acc's die ook erg actief is in de rpg^-^ |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 13:21 | |
| Hanna! Al ken ik je persoonlijk niet heel goed, vind ik het fijn dat je terug bent! Je maakt mooie setjes en hebt leuke, goed ontwikkelde karakters. c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 13:53 | |
| Persoonlijk ken ik je niet zo super goed, en zou daar graag verandering in willen maken. Je RPG'd leuk, en heb leuke chars! |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 13:59 | |
| Ik ken je echt al redelijk lang, en vind je ook een geweldig leuke meid die hard veranderd is (op een super goede manier!<3). Het is altijd leuk om topics met je te hebben en echt al je chars zijn geweldig. (: |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 16:10 | |
| Ik ken je nog niet zo goed maar heb je al wel eens in het AOT zien komen.Je ziet me er erg gezellig uit en je character is leuk! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 16:14 | |
| Je bent erg aardig en actief, en ik lief je naam <3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:16 | |
| Je bent altijd aardig en weet goed hoe je de sfeer erin houd. Je bent erg actief en maakt mooie Posts ^^ verder vind ik dat je erg enthousiast bent en dat vind ik leuk ^^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:18 | |
| Je bent gewoon super, en misschien praten we niet zo ontzettend vaak, maar dan nog, het is altijd gezellig, maybe is het je al opgevallen dat ik Never echt heel gaaf vind (A), ja, je bent gewoon helemaal super x'D |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:22 | |
| Je bent fantastisch, en je hebt super leuke figuren <3 Ook hebben we leuke gesprekken, en je muzieksmaak is gewoon per-fect =D Je kan ook heel erg goed tekenen, ook zonder tablet! ^^
x Jojo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:25 | |
| Je kan echt super tekenen en bent heel aardig en origineel (: Je post fijn en bent ook zeer actief! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:28 | |
| Je bent een aardig en enthousiast persoon met wie er zeker veel leuke gesprekken te voeren zijn! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:33 | |
| Jij geweldig persoon! Je bent super leuk om mee te RPG'en, hartstikke spontaan, en super aardig! We moeten echt meer off-game chats hebben :3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 18:39 | |
| Twinnieee Je bent de beste, je bent een geweldige rpg'er en je komt altijd op mt de leukste ideeën. Je hbt me geholpen met heel veel dingen, zowel in als buiten de RPG en ik ben je daar enorm dankbaar voor.
Je bent mn beste RPG matje, al sinds Re en Ro <3 I love you Girlie<333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 25 jun 2014 - 19:42 | |
| Je bent heel leuk en spontaan en lijkt in het AOT op de één of andere manier altijd alles te volgen x3 Volgens mij ben je echt een feest om mee om te gaan (KUD quote, maar nu geen sarcasme (; ) |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 11 jul 2014 - 20:52 | |
| ik ken je niet maar ik denk dat je een heel aardig persoon bent |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 12 jul 2014 - 18:45 | |
| Ik ken je niet, dus dan maar een ander soort compliment. Ik vind je naam echt geweldig, Lindsay. Well, ik leer je vast nog wel kennen. (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|