Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 10:57

Ananas!
Je bent lekker, ik moet weer eens kijken of er ananas is in de winkel.

Grapje, XP. Je bent een geweldige Rpg'er met creatieve charaters die veel mee lijken te maken.

Ook lijk je me wel een aardig persoon, maar daarvoor ken ik je niet genoeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:38

Aimée Very Happy
Jij bent echt een ontzettend aardig persoontje die echt niet normaal goed kan rpg'en woah xD
Ik vind je erg aardig en ik vind je character Lynxfang zo cool en mooi :3
we hebben nog een topicje Lynxfang x Snowwhite lopen XD
Ik vind echt dat Lynxfang een hoge rang verdient in RiverClan, hij is veel te badass cx
Jij bent ook heel erg badass hoeraaa cx
Scorpio
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 DPKsfdL
Nynke hierrr~
20
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpio
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:47

JELTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!*tackle hug*
JE BENT AWESOME EN COOL EN COOL EN JE HEBT SUPER VEEL SWAAAAAAAAAAAAAAAG XD

Oke, ik zal wat rustiger doen xD
Ik mag jou super erg, je bent echt mijn buddy enzooo. En ook waren wij op de koorschool een super coole bijna-mentorkindje-net-niet-ofzo. Enzoooooovoorts. Je bent gewoon super cool, en aardig, en je hebt een super coole kledings stijl. I <3 YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BECAUSE YOU ARE AWESOMMMMMME C:
Zira
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:48

NYNKE YO
Jij bent echt supercool en heel erg aardig, je bent altijd super gezellig (en een lekkere spammer in het AOT) Je bent echt een aanwinst voor Warrior Cats! En leuk dat je een Bloodclanner hebt aan gemaakt, we moeten echt een topic :'D
Yu
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:50

LOLO

Jij bent een super gaaf persoon, met karakters om jaloers op te zijn. Helemaal Zira, en tlk, omg Het is superleuk om met jou te rpg'en, en het forum is niet hetzelfde zonder jou Smile

Stay awesome~
Zira
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:53

AW thank you <33 Dat is zo lief! tlk rules duh x3

Lore, JIJ bent pas super awesome! En ik vind Yinyang al vanaf dat ze nog Yinyang heette heel cool en nu ze ook nog is in de BC zit is het helemaal leuk! Ook omdat het Zira niet gelukt is xD En we hebben nog het topic waar je in kan posten, want daar zie ik echt naar uit! Je kan echt goed schrijven en alles en je bent hartstikke gezellig!
Jafar
Member
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 16:55

Lolo! <333
You are just AWESOME!
Je posts zijn altijd leuk om te lezen en Zira is zooo cool! Net als Foxpaw! xD
Ook in het aot ben je super gezellig en je puppy, Elmo, is zo cute!
Hopelijk komen er nog veel epic en gezellige topics! xD

Liefs
Emma
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 19:14

Emma & Assie dan maar:

Assie; ik vind jou een sterk persoon, omdat je nogsteeds doorzet ondaks je moeilijke dingen. Tevens vind ik jou een goede RPG'er en aardig! Keep going!
Emma; Emma, jij bent ook zo awesome, je bent een geweldige originele RPG'er. Je bent aardig en behulpzaam en ik kan het goed met je vinden.

Never leave, both of you x
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 19:27

Veel te snel terug hier gepost maar deze kans kon ik me niet laten ontgaan.
Naaath! <3
Jij bent like, één van dé beste rpg'ers die ik ken. Je bent niet alleen supertof en mega origineel, maar ook heel behulpzaam en raakt amper je geduld kwijt. Natuurlijk zie ik naar je op en vind ik dat je je mod & deputy rang enorm goed vervuld. Topics met jou zijn altijd héél tof, so please girl, never leave!
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 19:29

CHI! Well, prijs jezelf gelukkig je bent namelijk het eerste persoon die Tall's partner tekst heeft weten te veranderen xD Je bent een geweldig persoon, een gezellig mens en een goede vriendin. Al jouw katten hebben de speciale flair en iedereen mag je like, no kidding Heel veel van jouw accounts zijn echt zo epic, en topics met jou altijd gezellig en zo nu en dan het goede beetje awkward. Don't you ever leave us <'3

-Even zodat er geen confusion is, ik ben niet de Emma van Jafar xD-
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 20:15

Ik voel me altijd lichtelijk ongemakkelijk om hier te reageren, want de ene helft van m'n gevoel zegt dat een oprecht compliment niet openbaar hoeft te zijn om oprecht te zijn, en de andere helft zegt dat als je hier iets plaatst je toch op een zekere manier om een compliment vraagt (en vragen om een compliment..)

Maar ik wil toch even wat kwijt, juist omdat ik vind dat mensen dit wel mogen weten. Minder dan twee weken geleden is een jong persoon overleden, iemand die zo ongelofelijk veel voor mij betekende (ik heb het hier geplaatst, maar ik weet niet hoe erg mensen het meegekregen hebben). Ik was vooral de eerste week een wrak. Ik kon niks meer. Dagenlang achter elkaar dacht ik aan niks anders, tot ik op een gegeven moment in paniek raakte van m'n eigen gedachten. In die paniek heb ik Emma een berichtje gestuurd, met of ze asjeblieft iets tegen me kon zeggen wat me zou helpen. Ik ben geen gelovig persoon, maar ik kan er altijd op een fijne manier met haar over praten. Ondanks dat ze het ongemakkelijk vond, heeft ze een heel lang bericht teruggestuurd met wijze woorden, zodat ik me hopelijk beter zou voelen. Het kostte me even om iets terug te sturen, omdat ik erover na wilde denken. Maar haar woorden hebben me onwijs geholpen, en de dankbaarheid die ik voor zoiets voel, kan ik hier niet neerzetten.

Natuurlijk ben je onwijs actief, en is Tall een geweldig uitgewerkt account, en never leave us hartje hartje hartje. Maar voor mij maakt dat allemaal geen donder meer uit. Je bent een waanzinnig volwassen, intelligent meisje dat uit de weg gaat om mensen te helpen. Ik wil je niet complimenteren met je rol hier op wc als je buiten de site om dit voor mensen doet, want daar vind ik je geen recht mee doen.
Bluewisp
Founder
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 13:21

Vragen om een compliment doe je niet Eef, ik zag jou naam staan en ik wilde gewoon de eerste zijn die iets zou zeggen.

Schat, in deze moeilijke tijd.. Wat heb ik ontzettend veel bewondering voor je. Hoe je je staande houd is me een raadsel maar ik vind het echt heel erg knap van je. Ik kwam hier met het idee om een hele lange tekst te schrijven voor je, maar woorden schieten te kort. Eef ik snap gewoon echt niet hoe je het doet, maar meid je doet het zo goed!
We gaan binnenkort wat drinken samen, gezellig kletsen over het leven en geen zware onderwerpen aanhalen want dat is niet nodig.
Weet dat je áltijd bij me terecht kan!

Dikke kus en veel liefs,
Sannie
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 20:27

Sanne,

Ik snap niet dat hier nog niks staat. Je bent een geweldige meid en je bent er altijd. Bovendien weet ik zeker dat zonder jou, Warrior Cats waarschijnlijk nooit zo had bestaan als nu. Je bent een toppersoon voor deze site en we moeten echt wat meer met elkaar praten
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimedi 14 apr 2015 - 20:30

Aimée, ik ken je niet supergoed maar ik weet wel dat je heel vriendelijk bent en dat ik je mag. Ik zie er naar uit om je beter te leren kennen en als ik me niet vergis ga ik je zondag ook zien op de meet. Je lijkt me een heel erg sympathiek en aangenaam persoon om mee om te gaan en ik vind het ook leu kdat onze namen op elkaar lijken c:
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 9:58

Ez!
Je bent een super lief en behulpzaam persoon! In het aot ben je ook altijd gezellig en vriendelijk! We hebben al een paar topics xD Cinder and her mommie, Cinder en dawn... Ik hoop dat er nog veel meer zullen volgen!

Stay awesome!

Emma2
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 21:25

Emzels!

Nou Jemig eens kijken waar ik kan beginnen xD

Ik vind je in een woord een super leuk iemand!
Je accounts zijn leuk en de meeste heb je nog goes actief ook. Al vanaf het begin dat je hier kwam kan ik goed met je opschieten en voelt het als een vriendin erbij!

Je bent geweldig meid! <3
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 22:13

Luca!!
Waar kan ik beginnen?!

Well, je bent gewoon een awesome persoontje, met zowel een leuke persoonlijkheid als leuke accountjes! Je staat voor iedereen klaar, en dat is natuurlijk heel fijn! Het is echt leuk dat ik je ken, en heb daar echt geen spijt van!!

Je bent gewoonweg super!
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 22:15

Zoé je bent mega awesome cool lief leuk mooi zei ik al awesome ik vind je echt geweldig lief! Je bent origineel en supertof in topics en je RPG'd leuk!
Wanneer ik je zie geef ik je een grote hug <3
Yu
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 20:34

*Grijpt Post*

EZZ!

Hehehe, jij bent zo amazing! Je bent echt een geweldige meid, en na de meeting vind ik je alleen nog maar geweldiger. Het was zo leuk! Ehem, terug naar de rpg. Want ook daar ben je actief en leuk met je topics en karakters, en het is heel leuk om met jou te rpg'en. Ik hoop dat we elkaar nog vaak zien!

-Het
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 20:56

God jij bent gewoon echt een geweldig kind x'D
wij moeten echt veel meer praten!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 40 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: