Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 13:32

MAMAAAAAAAAAAAA hehe

je bent gewoon awesome en en idk laaaang xD je chars op wc zijn gewoon awesome and irl kan ik echt lang met je praten 8) Samengevat: awesomecoolamazingmother HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 18:56

Iró!! Dude, je bent echt geweldig. Je bent super grappig, lief, actief, origineel en een toffe vriendin! Je post leuk, en mag zeker niet ontbreken op WC. I need to meet you again! X
Lostdream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 18:58

Nath c:
Je bent echt een heel erg creatief en sympathiek persoontje, je bent gezellig in het AOT en je bent ook leuk om mee te RPG'n ^-^
Plus Roughpaw is zo awesome :'D
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 19:02

EZZZZZZZZ
Je bent een awesome persoontje c=
Je namen voor je katten zijn altijd mooi, en je poststijl is echt mooi <'3
Je bent ook een goede vriendin zo zie ik je toch x3 en ik vind het altijd leuk om met je chatten <'3 Blijf zo, meis ^^
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 19:06

Bunny!
je bent een vriendelijk, awesome persoon (serieus, we zouden hier met gemak in je awesomeness kunnen verdrinken)
je bent gezellig in het oat, je maakt mooie posts en geen enkele van je acc's zijn hetzelfde
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 22:58

Hanna. Je bent echt een keileuk en origineel persoon. Je accs zijn 1 voor 1 origineel, en echt de max, net zoals jij trouwens. Je bent een echt vriendelijk persoon en een hele mooie aanwinst voor het forum c:
Hopelijk hebben we nog veel gesprekjes/topicjes samen c:
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 11:53

ASSIIEE
Je bent zo tof, en heel aardig en grappig en gewoon AWESOME. Het is heel leuk om met je te praten over skype en je post superleuk. Forest en Slender is natuurlijk altijd leuk, en ik vind het super dat hij haar broer is <3. Je hebt leuke accounts en Silver is ook awesome c:
Moge we nog veel topics en familie drama hebben >3
Duskpaw'
Member
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 12:00

Evelynn! *tackles*
Je bent een geweldig, vrolijk persoon en je accountjes zijn allemaal geweldig :3 en natuurlijk he ke ook nog Coyote welke boerlief van Ash is c: ik hoop dat we wat vaker topics gaan hebben <3
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 12:32

Denise c:
Je bent een heel leuk persoontje en je bent ook gezellig, een leuke RPG'r en ik vind je heel erg vriendelijk dus wat kan ik nog meer zeggen buiten woorden als lief, leuk, sympathiek, aangenaam, spontaan, vrolijk, .. c:
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 12:45

Ezzie ^^

Je bent een superleukliefawesome persoontje waarmee ik fijn kan RPG'en en wie als ik op een meeting zou treffen eerst een verstikkingshug zou geven vanwege de leuke topic's die wij hebben en hebben gehad.
Don't ever change cause we like you just the way you are! Very Happy
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 15:35

Rebeccaaa <3
Ik vind je echt tof! Ik ben je ook echt als een vriendin gaan zien. Ik ben ook blij dat onze botsingen volledig uit de weg geruimd zijn van vroeger. Ik vind je eerlijk, origineel, grappig, slim, en super leuk om mee te RPG'en <3

We should talk more often <3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 15:38

Nath je bent honestly de beste deputy waar we in sc ooit voor zouden kunnen wensen, maar besides dat ben je ook nog eens een geweldig mens! Je bent gedreven, stoer en een echte doorzetter, vandaar ook dat ik altijd al wat naar je heb opgekeken, zo simpel als dat je problemen weet te vinden, en die op weet te lossen. Of de truth in de punten die je nog een aanstipt bij ons. Je bent een geweldig persoon, waarvan ik weet dat ze altijd voor iedereen hier klaar zal staan, thank you for that <'3 -Oh, en je bent een epic mentor ;D-
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 15:39

Emma. <'3
Je bent echt een enorm vriendelijke en toffe meid. Topics met jou zijn altijd kei leuk en je kunt dan ook super goed posten. Je bespeeld je karakters altijd lekker origineel en ik admire het echt hoe je Tallpaw zo goed actief kunt houden. <'3
Love you to the moon and back~!^-^
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 15:48

Chi <3
Met jou RPG ik nu al zo lang, je bent een echte vriendin geworden. Je bent een toffe meid, eerlijk en super gezellig. Verder ben je ook behulpzaam en super vriendelijk. Je bent een leuke RPG'er waarmee fijn valt te posten. Je characters zijn ook stuk voor stuk origineel en geweldig.
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 14:33

Nath! ik ben echt zo blij dat ik je leren kennen heb. Je bent een heel lief en aardig persoon, met wie je goed kan praten etc, en je accs zijn allemaal stuk voor stuk erg origineel. Tevens ben/was je een heel goede deputy en mentor, en zou ik zeer graag je beter leren kennen en meer met je posten <33
Je bent echt een heel tof persoon. Keep it up!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 18:29

dit topic heefd een bump nodig :3

Je bent een lief, vriendelijk persoon die bovenal ook nog awesome is. Je bent gezellig in het aot, en je maakt mooie posts die bovenal ook nog eens vlot lezen c:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 19:02

Je bent echt een mega lieve persoon waar je altijd gezellig mee kunt praten! Ik heb nog niet echt veel topics met je gehad, maar daar zou ik graag verandering in brengen in de toekomst! ^-^
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 19:24

Chi~ je bent echt een persoon die superorigineel is en ook echt goed post. Je bent ook supervriendelijk en kortom super geweldig, awesome... Tja, eigenlijk gewoon een super persoon. Je bent altijd zo aardig, echt altijd, dat is zo awesome, echt awesome x3 Hopelijk krijgen we meer topics, want je kan echt super RPGen en je maakt ook echt mooie setjes en mooie chars ;3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 19:25

Je weet hoe ik over je denk <3 Ik kan gewoon niet wachten tot we elkaar eindelijk eens ontmoeten en je bent officieel een van m'n best buddies ever, ik heb altijd lol met jou en je post ook nog eens geweldig. Je verdient de hoge rang met Snow geweldig, en ik weet zeker dat tc zich geen betere dep had kunnen wensen, you're my huge virtual teddy bear <3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 0:51

EMS! Je bent zo'n (te) gek persoon. Het is gewoon leuk om met je om te gaan en te posten.
En ons plannetje voor bob der verjaardag was echt te gek, het gaf me eigenlijk het gevoel alsof iemand me oprecht graag heeft en een vriendin is, en dat gevoel is zeer zeldzaam, just as you!
We moeten echt veel vaker met elkaar om gaan want jij bent echt een hele toffe meid die ik voor geen geld vd wereld wil missen ;p never think to leave us <33
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 30 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: