Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Serenemind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 18:27

Ik hou echt van de avatar die Slenderstep heeft, een beetje creepy met een 'Slender' sfeer Wink

Ook vind ik dat partner tekstje wel grappig, past er wel bij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 18:29

Maple, ik ken je niet heel goed, maar je bent een gezellig persoontje Smile Je setje is trouwens ook erg mooi :3
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:29

Marieke, je bent een super leuk en aardig persoontje. Ik vind je accounts leuk, en je bent ook lekker actief. Zeker een complimentje waard (:
.Littlekit
Member
Quinty
39
Actief

CAT'S PROFILE
.Littlekit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:35

NATH<3
Lieve vriendin, aardige meid, geweldige RPG'er en iemand waar je zeker tegen op kan kijken. Je doet het geweldig als mod en deputy en je bent een heerlijke meid om mee te RPG'n :3 proud to call you my friend :'D <3
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:50

Quinty,ik vind het geweldig dat je nog steeds hier(lees niet dat je weg wou gaan) bent en ik zou zeggen:Blijf maar fijn bij ons,want we hebben je nodig.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 21:00

Hé aimée Very Happy Ik ben echt zo blij dat ik je (beter) heb leren kennen. Je post echt heel mooi, met al die coole en intelligente characters van je, en je durft zo nu en dan nog eens dingen te doen die ik zeker niet zou doen (scared ;x) waarvoor ik zoveel respect voor je heb. Je bent gewoon een geniale meid en veel te leuke/mooie/lieve partner ;p
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 15:29

Assie je bent geweldig. Een geweldig persoon, geweldig aardig, en ook nog eens geweldig creatief! Altijd als er iets is kan iedereen wel bij jou terecht, en je weet iedereen ook op te beuren. Ik mag je erg graag, en zie je zeker als een goede vriendin <3 Don't you dare leave us ;')
Cloudburst
Member
86
Actief
Cloudburst
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 15:44

Emma,je post geweldig en krijgt alles voor elkaar.
Silhouetteheart en Firework moeten weer eens een topicje hebben samen,dat ging altijd zo leuk
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 18:27

Je bent een goede RPG'er en ik ken je al vanaf dat ik op WC zit. Je bent gezellig en het is altijd wel leuk om jou naam voorbij te zien gaan in het AOT.^-^~
Serenemind
Member
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:18

Omg ChiCha ;w;
Ik ken je al echt heel lang, de eerste keer dat we een echt groot gesprek hadden was volgens mij nog op Tinychat. We begonnen niet al te goed, maar je bent een awesome persoon (ook al ken ik je niet ZO goed xD) Je bent een goede RPG'er en je chars zijn awesome c:
Slate
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:20

ANN!

Ik kan echt niet beschrijven hoe 'n awesome vriendin je bent <3
Je bent aardig en kan enorm goed tekenen en RPen en hebt leuke karakters (ook buiten het Warrior Cats fandom) C:
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:22

MARIEKE! Je bent echt een superawesome persoon en in de RPG en in real :3 Ik weet nog dat je verdrietig was dat op mijn eerste meeting dat hij was afgelopen : ( Maar gelukkig was je de volgende er weer en waren we weer blij!!! : D Ik vind je gewoon super-aardig en i love youu : D
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:43

Irooo ;D Je bent een vrolijke topmeid c:! Nooit spijt gehad ook dat Glow een Fire x Ice kitten is geworden want hij is ook awesome <3 Je bent fantastisch aardig (Al dan wel soms nogal hyper x'D), so never change, oké?c:
Serenemind
Member
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:44

Babs, waar moet ik beginnen-
Je karakters zijn goed uitgewerkt, je woordenkennis is geweldig groot en je schrijfskills zijn geweldig, je tekening zijn amazing en je kunt er ook nog eens mee animeren en je bent behulpzaam en aardig. Ik kan nog doorgaan. Het enige minpunt is dat ik net Iro's complimenten af had en jij was me voor xD
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 22:27

Heey sensei! Ik ken je niet zo goed van op het forum, maar op skype zijn het wel altijd leuke (en soms vreemde) gesprekken met jou erbij xD je bent echt een leuk en grappig persoon, en het is fijn dat je weer terug bent, en ja, ik had het serieus niet door dat jij ook 'maple' was xD dat was echt zo'n toppunt.. Hopelijk leer ik je (binnenkort) nog meer kennen want ik heb er niets op tegen ;p
Vinal
Member
Yanthe
277
Actief

Terror Claws

CAT'S PROFILE
Age: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.
Rank:
Vinal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 7:42

Assie, Assie, -schraapt keel-
Als eerste wil ik je zeggen dat je chars geweldig zijn, en daarmee bedoel ik niet geweldig, maar ge-wel-dig. (kan je nog volgen?) xD Natuurlijk zijn het niet alleen de karakters, maar ook de schrijfster die er voor zorgen dat het personage tot leven gewekt kan worden. Iets waar jij écht wel in geslaagd ben. Ik post/reageer dan ook graag op ze. We moeten er zeker nog eens een paar doen hé ;D
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 21:55

Yanthe!! Yaayy ^^
Allereerst is Moonwhite zo cool (al helemaal omdat ze Clouds moeder is XD). Je posts met haar zijn mooi en creatief en als ik post met Cloud ben ik al meteen blij dat zij een hele sterke band samen hebben.
Verder ben je superaardig en lief c: En stay cool B)
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 13:23

Jeltje! :3
je bent een lief en creatief persoon die altijd boordevol ideeën zit c:
je bent gezellig en maakt mooie posts
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 13:24

Ooh, je bent altijd super gezellig en topics met jou zijn ook altijd mega leuk. c:
Ik hoop je nog lang te mogen zien op wc. ^-^
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 13:26

Chi *glomp*

Een leuke, vriendelijk, super aardige meid en geweldige vriendin van me <'3 Happy to call you my friend :'D je hebt geweldige characters, super mooie setjes en een talent voor het spelen van verschillende karakters. You're amazing =w=
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 29 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: