| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:48 | |
| Ez! De gesprekken en topics die we hebben, ik geniet ervan en ik weet dat ik altijd bij je terecht kan! Je bent een geweldige meid die ook nog eens heel veel leuke jongens gifs weet te vinden xD kidding, je bent gewoon echt geweldig en een goede vriendin! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 20:47 | |
| Emma! Jij awesome (evil) persoon! Ik vind het geweldig om met je te rpg'en en met je te praten. :3 You're awesome dudette~! |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 20:48 | |
| Babsie <3 You are just a awesome personality :3 Gesprekken met jou zijn altijd fun en je accounts zijn just awesome! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 23:33 | |
| Daan! Je maakt altijd originele chars die een even originele naam dragen. Je weet altijd weer om iets simpel zo origineel te laten lijken door er gewoon wat simpele tinten aan toe te voegen. Je VL's, karakters, alles. Verder ben je ook een heel gezellig persoontje die erg ardig is tegen iedereen ^^ |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 23:33 | |
| Bo(2) <3 Je bent een hele aardige, lieve, actieve meid die ik graag wat beter zou willen leren kennen =w= Ik ben gek op je accounts en je weet ze altijd weer net dat kleine beetje te geven wat ze speciaal maakt <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 23:36 | |
| Q!! Je bent echt gewoonweg een van de meest awesome personen hier! Ik ben je echt als een goede vriendin gaan zien omdat je gewoon altijd voor me klaar staat en alle gesprekken gezellig zijn! Ik ben echt heel erg blij dat ik je heb leren kennen Q <'3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 16 jun 2014 - 7:25 | |
| Emma <3 Je bent gewoonweg een awesome persoon en alle gesprekken die ik tot nu toe met jou heb gehad zijn gewoon geweldig geweest :') Al jouw accounts - en dan met name Tallpaw - zijn gewoon adorable <3 YOU ARE ADORABLE >:') |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 16 jun 2014 - 16:19 | |
| Ik vind het knap hoe je zo veel accounts actief kan houden! En het is serieus een compliment <3 Verder, je bent een awesome persoon en ik vind het leuk om met je te RPG'en, je bent spontaan in de RPG... en je komt vaak met super creative, leuke, ideeën! I just like you <3 |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 16 jun 2014 - 17:45 | |
| Nath! Je ben in ieder geval een mega persoontje en erg aardig. Je hebt ook echt veel leuke accounts waarvan ik dan denk: Hoezo ben ik daar niet opgekomen?! < Vat dat ook maar op als een compliment X'D Ya just amazing! |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 16 jun 2014 - 20:34 | |
| Je bent echt heel aardig en goed in kittenaanmeldingen x)) Veel weet ik nog niet van je maar je sheets zijn ook echt nais en ik hou van Melody en Avalanche <33 |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 16 jun 2014 - 22:00 | |
| Je bent een heel gezellig persoontje die erg opgewekt en positief is. Je hebt ook leuke acc's en bent erg actief :3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 17 jun 2014 - 0:21 | |
| Je bent super leuk, en ook heel aardig! Je hebt toffe accounts en bent leuk om mee te RPG'en, tevens ben je spontaan en verrassend in je posts, I like that :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 21 jun 2014 - 12:56 | |
| Nath, je bent gewoonweg geweldig! Je accounts hier zijn allemaal stuk voor stuk helemaal awesome, en je rpg't echt heel goed! Ook ben je een vriendin voor me geworden, en weet ik dat ik altijd bij je terecht kan, thanx daarvoor <'3 |
|
| |
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 21 jun 2014 - 12:59 | |
| Je bent een grote spammer xD Hahaha nee love you <3 Geweldig actieve RPGer, leuke charries, omgepraat in t hoperai shippen yeahh. Kortom iemand voor de awesome persoontjes lijst xD |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 21 jun 2014 - 13:07 | |
| Ik heb altijd al bewondering voor je karakters gehad en de manier waarop je rpg't, misschien post je dan wel niet iedere dag 30+ posts, maar je posts zijn altijd echt heel mooi en ik geniet ervan om ze te lezen! En je weet je karakters altijd zo goed weer te geven en ze vallen eigenlijk nooit uit hun persoonlijkheid~ Oh en je bent echt een fantastisch persoon om tegen te praten ^-^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 21 jun 2014 - 13:16 | |
| Linn! Omg, ik kijk al zo lang naar je op en dat meen ik! Al sinds de tijd in Aw en dat is er niet mee verminderd door de jaren heen! Je bent altijd zo vriendelijk tegen iedereen en je bent gewoon kort samengevat Awesome. Je bent gewoon een geweldig persoontje, een super mod en een awesome RPGer! Ik bewonder je echt om zoveel dingen. En steeds opnieuw lijk je me begrijpen als er iets fout is. Je bent gewoon geweldig <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 22 jun 2014 - 23:11 | |
| Je bent aardig en heel actief! Je kunt ook heel grappig zijn en je bent een ster in personalities beschrijven O.o (: Je bent goed in posten en weet de sfeer altijd een beetje op te beuren in het AOT x)) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 22 jun 2014 - 23:36 | |
| Je hebt leuke accounts en bent lekker actief! Ook ben je gezellig in het AOT, en vind ik je origineel! Heel leuk, like to get to know you better! |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 22 jun 2014 - 23:38 | |
| Je bent echt heel erg aardig en bent altijd gezellig, je kan ook erg goed postten en bent goede Deputy :3 |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 23 jun 2014 - 17:39 | |
| ik ken je niet erg goed, maar je bent actief en lijkt me wel een gezellig persoon :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|