Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Floodfire
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 14:46

Meh Emma -.-:
Emzelssss ;D
Je bent zo aardig en geweldig (: Je bent echt een voorbeeld voor me als het om Tall gaat, really. Ooit heb ik een karakter die evenveel posts heeft als Tall, echt waar. Je posts blijven origineel en grappig en dat vind ik echt awesome. Plus, je houdt ook van LOTR en dat is gewoon een extra coolheidspunt aan u :3
Don't ever leave me here D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 21:12

Evyyy :"3
jij gezellig persoontje xD
Je bent erg cool en aardig en je post leuk c;
-post well ff bij Forest x Raven xD-
maar je bent coolio :3
Beetlepaw
Member
Jojo
94
Actief

CAT'S PROFILE
Beetlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 22:51

Jeeeeltjeee! C: haay! Even kijken hoor... Ehm nou ja. Sinds we zijn egonnen met dat topic tussen River en raven mocht ik je al xD je bent ontzettend goed in lange posten ;o AMAAzingg en je schrijft dan ook erg mooi ^^ ook via lucht je hartje ken ik je iets beter en ik vind je gewoon een super coelll persoon! C; zou je graag beter leren kennen C: kga je wel stalken met pb's mhuahahahahhaha >;D
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 20:18

Je schrijft steeds beter en je bent zo'n iemand die springt in de rpg.
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 23:55

Hé meiss you're (kind of) back Very Happy
That's really nice cause I was missing a person like you. You're both sweet as an awesome person, who; seems to; like to help people. You're a good RPG'er with awesome accounts and a lovely lover >D
I wish we have some more (nice)(rpg)talks xD
Luv ya gurl <33

hehe ik ben helemaal into mn Engels xd
Mary
Member
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 12:45

Assie!!!

Eerst kende ik je niet bijzonder goed, maar nu ik je iets beter ken, weet ik wat voor een geweldig persoon jij bent. Leuk posten, originele karakters, (Slender ;3;) En natuurlijk toffe meid in rl. Blijf alsjeblieft nog heel lang hier op wc!
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 11:39

Hehe sissie <33
I love you as who you are

*kort maar krachtig ;p*
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 11:55

ik ken je niet zo heel erg goed,
maar goed genoeg om te kunnen zeggen dat je een erg awesome, lief persoon bent.
Je maakt mooie post en je acc's zijn stuk voor stuk awesome (maar vooral Slenderstep)
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 12:21

Hanna!
Je bent echt een aardige meid, je bent een leuk iemand om mee te posten en hebt ook leuke characters! Tevens ben je ook super gezellig!
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 12:22

Lieve Nathzel!

Ik ken je nu al een hele tijd en ik moet zeggen dat je een topper bent! Je bent ongelofelijk aardig en hebt een doorzettingsvermogen waar ik echt respect voor heb. Het is super om met je te praten en te rpg'en en ik hoop je nog lang te mogen spreken. <3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 13:01

Je bent een geweldig persoon, een lieve vriendin, waanzinnig slim en je bemoedigd iedereen om te doen waar ze goed in zijn en alles wat ze willen proberen. Honestly Babs, ik ben heel blij je ontmoet te hebben hier op de site, en de kans te hebben gezellig met je te praten en RPG'en. Ik kijk naar je op om de essays en de geweldig creatieve ideeën die je altijd hebt, en waag het niet ons hier achter te laten. I want you to staaaaaay <'3
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 13:08

Emma!
Je bent een super persoon! Je bedenkt altijd super coole karakters! Zoals Tall & nog vele andere van je! Je bent in het AOT een super gezellig iemand en in de rpg is het altijd leuk met je! Ik heb gewoon geen woorden voor je! :3
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 20:17

AA,
je bent een awesome en zowel in als uit de rpg actief is.
je bent gezellig en maakt mooie posts die vlot lezen.
en ik vind het topic Smoke x Maze écht leuk om in te posten c:
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 21:03

Je bent echt een creatief/origineel persoon met leuke accs, en ik zou er nx op tegen hebben om je beter te leren kennen.
Clouddust
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:44

Assehh :3
Jij bent superaardig en lief en kewl XD
Ik vind je ten eerste super gezellie op skype, verder kan je ook nog heel goed posten c:
Stay cool x3
Flashkit~
Member
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimema 13 okt 2014 - 16:13

Jeltje! Je bent echt de aardigste idioot die ik ken (;
We lijken echt superveel op elkaar en dat vind ik best wel grappig! Ik vind je posts altijd interessant, omdat je erg creatief bent in je ideeën. Het is leuk om met je te RPG'en, omdat je posts altijd spontaan zijn en vaak anders dan verwacht! Stay who you are and don't leave!
Whitelion
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimema 13 okt 2014 - 16:15

EVY >3
Je bent een überawesome persoontje, altijd enthousiast en zeer actief (a) Je hebt interessante karakters (flood is schattig <'3) en ik kijk er zeker naar uit om meer topicjes te doen met je karakters c:
Serenemind
Member
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimema 13 okt 2014 - 16:45

Ik heb je posts doorgelezen, en ik moet zeggen dat ze echt mooi zijn. Hoe moet ik het zeggen, er zit ook echt 'sfeer' in, wat jouw karakter en schrijfstijl uniek maakt. Keep it up Smile
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimema 13 okt 2014 - 17:08

Allereerst moet ik je wel complimenteren op de gave manier waarop je je zo snel thuis maakt op de site, het is echt alsof je er al jaren bent (: Ook vind ik de naam die je voor je kat hebt gekozen erg origineel en jou een erg leuk persoon. Ik hoop dat we elkaar nog wat vaker spreken en dat we nog veel topics gaan doen ;D
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 18:23

EMS! Ik ben je sinds een lange tijd als een echte vriend(in) gaan beschouwen, en daar heb ik tot nu toe nog geen dag spijt van. Je bent één van de allereersten op het forum, na m'n terugkeer, waar ik me goed bij voelde en waar ik mezelf kon bij zijn. You're so nice hun. Keep it up
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 28 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: