| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 sep 2014 - 14:46 | |
| - Meh Emma -.-:
Chichi (: Je bent echt een supergaaf en aardig persoontje! Als medicine cat ben je zo goed, en ik vind het zo jammer dat je je rol opgeeft ): Je post altijd supermooi, en je bent ook altijd actief op de momenten dat dat nodig is. Je bent zo origineel en spontaan en dat vind ik echt superleuk! Verder ken ik je niet als de beste, maar ik hoop nog veel topics met jou te kunnen hebben (; Succes met je arm (: Enneh... Als je ooit denkt aan weggaan... Doe dat dan niet, hè?
Emzelssss ;D Je bent zo aardig en geweldig (: Je bent echt een voorbeeld voor me als het om Tall gaat, really. Ooit heb ik een karakter die evenveel posts heeft als Tall, echt waar. Je posts blijven origineel en grappig en dat vind ik echt awesome. Plus, je houdt ook van LOTR en dat is gewoon een extra coolheidspunt aan u :3 Don't ever leave me here D: |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 26 sep 2014 - 21:12 | |
| Evyyy :"3 jij gezellig persoontje xD Je bent erg cool en aardig en je post leuk c; -post well ff bij Forest x Raven xD- maar je bent coolio :3
|
|
| |
Jojo 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 27 sep 2014 - 22:51 | |
| Jeeeeltjeee! C: haay! Even kijken hoor... Ehm nou ja. Sinds we zijn egonnen met dat topic tussen River en raven mocht ik je al xD je bent ontzettend goed in lange posten ;o AMAAzingg en je schrijft dan ook erg mooi ^^ ook via lucht je hartje ken ik je iets beter en ik vind je gewoon een super coelll persoon! C; zou je graag beter leren kennen C: kga je wel stalken met pb's mhuahahahahhaha >;D |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 sep 2014 - 20:18 | |
| Je schrijft steeds beter en je bent zo'n iemand die springt in de rpg. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 sep 2014 - 23:55 | |
| Hé meiss you're (kind of) back That's really nice cause I was missing a person like you. You're both sweet as an awesome person, who; seems to; like to help people. You're a good RPG'er with awesome accounts and a lovely lover >D I wish we have some more (nice)(rpg)talks xD Luv ya gurl <33 hehe ik ben helemaal into mn Engels xd |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 1 okt 2014 - 12:45 | |
| Assie!!!
Eerst kende ik je niet bijzonder goed, maar nu ik je iets beter ken, weet ik wat voor een geweldig persoon jij bent. Leuk posten, originele karakters, (Slender ;3;) En natuurlijk toffe meid in rl. Blijf alsjeblieft nog heel lang hier op wc! |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 11:39 | |
| Hehe sissie <33 I love you as who you are
*kort maar krachtig ;p* |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 11:55 | |
| ik ken je niet zo heel erg goed, maar goed genoeg om te kunnen zeggen dat je een erg awesome, lief persoon bent. Je maakt mooie post en je acc's zijn stuk voor stuk awesome (maar vooral Slenderstep) |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 12:21 | |
| Hanna! Je bent echt een aardige meid, je bent een leuk iemand om mee te posten en hebt ook leuke characters! Tevens ben je ook super gezellig! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 12:22 | |
| Lieve Nathzel!
Ik ken je nu al een hele tijd en ik moet zeggen dat je een topper bent! Je bent ongelofelijk aardig en hebt een doorzettingsvermogen waar ik echt respect voor heb. Het is super om met je te praten en te rpg'en en ik hoop je nog lang te mogen spreken. <3
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 13:01 | |
| Je bent een geweldig persoon, een lieve vriendin, waanzinnig slim en je bemoedigd iedereen om te doen waar ze goed in zijn en alles wat ze willen proberen. Honestly Babs, ik ben heel blij je ontmoet te hebben hier op de site, en de kans te hebben gezellig met je te praten en RPG'en. Ik kijk naar je op om de essays en de geweldig creatieve ideeën die je altijd hebt, en waag het niet ons hier achter te laten. I want you to staaaaaay <'3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 13:08 | |
| Emma! Je bent een super persoon! Je bedenkt altijd super coole karakters! Zoals Tall & nog vele andere van je! Je bent in het AOT een super gezellig iemand en in de rpg is het altijd leuk met je! Ik heb gewoon geen woorden voor je! :3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 20:17 | |
| AA, je bent een awesome en zowel in als uit de rpg actief is. je bent gezellig en maakt mooie posts die vlot lezen. en ik vind het topic Smoke x Maze écht leuk om in te posten c: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 okt 2014 - 21:03 | |
| Je bent echt een creatief/origineel persoon met leuke accs, en ik zou er nx op tegen hebben om je beter te leren kennen. |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 6 okt 2014 - 21:44 | |
| Assehh :3 Jij bent superaardig en lief en kewl XD Ik vind je ten eerste super gezellie op skype, verder kan je ook nog heel goed posten c: Stay cool x3
|
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 13 okt 2014 - 16:13 | |
| Jeltje! Je bent echt de aardigste idioot die ik ken (; We lijken echt superveel op elkaar en dat vind ik best wel grappig! Ik vind je posts altijd interessant, omdat je erg creatief bent in je ideeën. Het is leuk om met je te RPG'en, omdat je posts altijd spontaan zijn en vaak anders dan verwacht! Stay who you are and don't leave! |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 13 okt 2014 - 16:15 | |
| EVY >3 Je bent een überawesome persoontje, altijd enthousiast en zeer actief (a) Je hebt interessante karakters (flood is schattig <'3) en ik kijk er zeker naar uit om meer topicjes te doen met je karakters c: |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 13 okt 2014 - 16:45 | |
| Ik heb je posts doorgelezen, en ik moet zeggen dat ze echt mooi zijn. Hoe moet ik het zeggen, er zit ook echt 'sfeer' in, wat jouw karakter en schrijfstijl uniek maakt. Keep it up |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 13 okt 2014 - 17:08 | |
| Allereerst moet ik je wel complimenteren op de gave manier waarop je je zo snel thuis maakt op de site, het is echt alsof je er al jaren bent (: Ook vind ik de naam die je voor je kat hebt gekozen erg origineel en jou een erg leuk persoon. Ik hoop dat we elkaar nog wat vaker spreken en dat we nog veel topics gaan doen ;D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 14 okt 2014 - 18:23 | |
| EMS! Ik ben je sinds een lange tijd als een echte vriend(in) gaan beschouwen, en daar heb ik tot nu toe nog geen dag spijt van. Je bent één van de allereersten op het forum, na m'n terugkeer, waar ik me goed bij voelde en waar ik mezelf kon bij zijn. You're so nice hun. Keep it up |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|