Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Airwisp
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 18:56

Volgensmij ben je nog niet zo lang op het forum, maar je posts zijn echt heel leuk en Soundpaw's karater is erg origineel! ^^ Je topics zijn erg leuk om door te lezen en ik hoop dat wij er ooit ook een zullen hebben! c:

Terug naar boven Ga naar beneden
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 19:02

kippiestein, you are the most awesome person i know! je post fantastisch en bent lekker gezellig, maar daarnaast ben je er ook altijd voor iedereen en ik kan altijd mijn problemen bij je kwijt <3
Ravenheart
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 19:04

Alex, ik ken je niet zo heel goed! Maar toch heb ik stiekem wel is topics van je gelezen en ik vind je manier van posten echt superleuk! c:
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 19:58

Kiki! Vriendin! Ik vind je echt een topper! Ik kan het hartstikke goed met jou vinden en ben echt blij met onze vriendschap. Je bent ook echt een gezellig persoon, een leuke en goede RPG'er en gewoon hartstikke aardig, grappig, begripvol en gewoon awesome, dat vind ik echt leuk aan jou. Ik ga met je trouwen.
Ivywing
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:00

Nath :'D Je bent gewoonweg een awesome meid en we hebben al vele leuke topics gehad met elkaar! Jouw accounts zijn altijd geweldig en je wil niet weten hoeveel ik tegen je opkijk <'3 Hopelijk blijf je hier nog heel lang rond spammen met je nice accountjes ^_^
Lurkingshade
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:03

Daan *hug* tx 2 telegram en pj hebben wij elkaar zo goed leren kennen en ik moet zeggen je bent zo epic en leuk en echt een goede vriendin geworden waar ik zeker iets aan kwijt kan als er iets is <3 Je bent geweldig en ik zal er altijd voor je zijn, net zoals je er ook altijd voor mij zal zijn. Je bent erg creatief en ook nog eens erg leuk om mee te praten. Je chars zijn daarbij ook erg leuk en je post geweldig <3
*strooit nog wat Boliefde* Dat moet je ook nog hebben <3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:06

*grijpt post*
Haha! I'm first! Wel nodig bij jou want je bent zo epic dat iedereen er een boek over kan schrijven >3 Je bent in ieder geval mijn buddy, ik kan het bewijzen, mijn ouders kennen zelfs je naam -dat is best huge, applaus voor jou- Met Bo is het altijd gezellig, je bent aardig, ondernemend en begripvol. Ook ben je heel goed in toneelspelen op wapp als het 1 april is *stare* en heb je me meerdere malen doen lachen om goedgeschreven posts, ik ben maar al te blij dat we zo'n lange tijd geleden het topic tussen Never en Tall deden meid <3
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:09

Emmiepemmie! Ik vind het echt cool hoe jij je karakters bespeeld. Ze zijn allemaal stuk voor stuk spontaan en origineel en dat vind ik leuk aan ze. Als persoon ben jij ook geweldig; grappig, vriendelijk, spontaan en ik vind je ook wel zorgzaam. Ik kan niet wachten om je eens in het echt te ontmoetten!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:12

Nath c:
Om te beginnen; je bent een vreselijk awesome persoon met acc's die telkens weer anders zijn :3
je bent iemand waar ik erg naar opkijk en ik hoop dat je nog lang op wc blijft^-^
je bent gezellig, het is altijd leuk om je in het aot te zien :3
Lurkingshade
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:47

Hanna! Ik vond Owl al zo nice en nu kom je met maze haha xD Wij zijn de beste Emberhaters ever en laat dat zo blijven :3 Je bent een geweldige, actieve poster eb komt steeds met goede ideeën en namen en je bent daarbij nog eens erg creatief, zoals onze kleine Maze en Owl. Beide zo'n mooi voorbeeld daarvan ^^
Emberspark
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 20:53

Bobobobobooooo <33
Je. Bent. Zo. Über. Awesome <3 Wat valt er allemaal te zeggen? Je bent een super getalenteerd kind, echt, je kan zo super goed posten, setjes maken, tekenen, noem maar op. Je karakters zijn allemaal echt super origineel, goed uitgedacht en uitgewerkt. Alles aan jou katjes klopt gewoon, zelfs de namen zijn zo origineel maar toch zo toepasselijk. Ook ben je gewoon een super aardig kind. Ik lief onze gesprekken op skype altijd, en je bent me liefste zuss <33 Je zit altijd vol ideeën, en als ik even geen inspi heb kom je altijd weer met iets nieuws. Je bent geweldig <3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:18

Dieuw!
Well, tbh zo goed ken ik je niet. xD Maar wanneer ik je zie langskomen in het aot lijk je me wel een gezellige persoon en volgens mij kan je ook heeeeel goed posten. c: Daarbij vind ik Emberpaw ook echt heel supperleuk karakter hebben en is zijn setje omegagaaf
Hope to see you more! ^-^~
*Lionkit
Member
Alexx / Lex
266
Actief

CAT'S PROFILE
*Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:37

Chi, je posts zijn geweldig en je karakters zijn gewoon awesome! Daarnaast kijk ik erg naar je op en ook al praat ik zowat nooit met je toch zie ik dat je een erg gezellig persoon bent ^-^
Rudepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:44

Alexandra! <333
We kennen elkaar maar kortjes maar ik ben blij dat we elkaar hebben leren kennen want je bent echt een geweldig lief super persoontje! ;D Ook de meet met jou vond ik super gezellig en hopelijk zie ik je op de WC meet nog eens en anders moeten we nog eens afspreken in Leuven! ^-^ Je hebt ook geweldige karakters en ik kijk echt naar je op hoe je je karakters zo leuk uitwerkt en hoe actief je bent! In een woord, je bent een geweldig persoontje! Oke eh dat waren meerdere woorden Cx Just stay who you are! C:
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 22:50

Nele c: Je hebt echt toffe accjes en je post zo tof! In het aot met jouw is het altijd gezellig! c: Rude is zo schattig! Ben fan van hem :3 Ik zou je graag nog wat beter willen leren kennen,maar dat komt vast wel Wink
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 18:54

hé Amy! Toen je een pm'etje stuurde voor light en bright vond ik dat echt heel leuk. We hebben niet zo veel topics gehad, maar daar kan verandering in komen. Naast een vriendelijk iemand ben je ook nog origineel met namen. (army van bright huhu) ik ben blij dat je hier weer op en top actief bent!
Voldemort
Member
x
131
Actief

CAT'S PROFILE
Voldemort
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 19:05

Hey Eva! Ik vind je een heel awesome persoontje. Je bent aardig, en we hebben het altijd heel gezellig op wapp. Ook is Lightleaf heel cool, en worden onze topicjes Light x Swallow vast heel leuk. ^^
x,
Nynke
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 20:20

NYNKEEEEEEE!! X3
gurl! waar moet ik beginnen ! ten eerste vind ik dat je gewoon te awesome accounts heb,Ten tweede je bent een  super gezellig persoon met veel humor c: ik vind het leuk om met je te praten en ik zie je als een soort buddy <3 Rock on gurl!!

xxxxSan
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 20:35

San<33
Je bent een ontzettend gezellig persoon en al je karakters zijn mega leuk! Je bent altijd heel vriendelijk en behulpzaam! Ik kijk echt naar je op! <3

Liefs,
Emma
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 10:50

Emmaaa c:
Ik ken je niet heel erg goed, maar je bent een vriendelijk en zowel binnen als buiten de rpg actief c:
Je bent gezellig en je posts lezen vlot.
We zouden btw echt eens een topic Cinder x Maze moeten doen^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 39 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: