Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:25

Je bent een goede en bekende rpger en je bent een van die persoontjes waar ik tegen op kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:32

Voor hoever ik je ken ben je echt een geweldige persoon met een karakter om trots op te zijn. Ook je cat chars zijn altijd katten waar ik en mijn perso's naar opkijk. Doe vooral zo voort ;D
Crowdance
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:54

First, je bent supergezellig en je bent heel erg sociaal. Second, jouw chars zijn heel cool (de player xD), en Last, je bent gewoon een superlief mensje dat erg goed kan RPG'en!
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 0:15

Ik heb nog niet zoveel met je gechat geloof ik maar je lijkt me edn heel leuk mensje die ik zeker beter zou willen leren kennen.
En je setje is echt cute :3:
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 20:10

Ik kende je in het begin niet goed, maar nu wel en je bent echt heel aardig! En ik vind het leuk om met je te rpg'en en jou setjes zijn mooi :'D
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 21:22

Chriss, ik vind je naam alleen al fantastic Very Happy
Ghostpaw is echt een geweldig accountje en ik weet dat je zalig post, ik heb een 'instinctiefelijke' voorkeur voor je ;p Voor de rest ken ik je niet goed, maar je bent grappig en gezellig!
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 21:26

Laura, ik ken je niet goed, maar je post geweldig en Cyber is echt een goed uitgewerkt karakter.
Bunnypaw
Member
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 21:37

Lynxfang, ik ken jou ook niet zo goed, maar je post awesome en je hebt heel leuke karakter! En je setje is awesome c:
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 2:29

Ik ken je niet zo goed maar je lijkt me wel leuk om beter te leren kennen. En je accje/osje is echt schattig c:
.Hopepaw
Member
118
Actief

CAT'S PROFILE
.Hopepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 12:17

Persoonlijk ken ik je niet super goed, maar ik vind je characters altijd leuk en origineel <3
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 12:37

Ik ken je niet heel erg supergoed, maar het is altijd gezellig in het AOT x'D
Daarbij vind ik je char's erg leuk! Nou wow, ik ben weer goed in opschrijven wat ik bedoel --"
Kortom, je bent een heel erg leuk persoon met heel erg leuke characters/ideeën :3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 2:10

Ezzie! Jij bent waarschijnlijk één van mn favoriete persoontjes hier op het forum. Je bent een prima luisteraar en iemand waar je heel goed mee kan praten over je problemen, ook al maak je er zelf hard mee, je bent en blijft echt een kei leuk en tof persoontje, en ik zou je echt ooit es in rl willen meeten. Mocht ik een eigen paard of een trein pasje hebben gehad kwam ik gewoon naar je toe en zouden we samen toffe dingen doen >3
Maar dat terzijde, ben je ook een geniale acc-ideeën-verzinner met hele leuke accountjes.

En omdat ik even niets meer weet en te moe ben stop ik hier maar >3
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 11:29

Assie, owkey ik ken je nu ook weer zó goe maar ik vind je echt een gaaf persoon en erg apart  (op de goede manier) en speciaal! Ik mag je wel en vind je reacties altijd supper, aot en in Rpg. ( i <3 slenderstep)
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 11:45

Laura, jou ken ik niet supergoed, maar ik weet wel dat je superaardig bent en erg spontaan ^^ Je ideeën zijn altijd creatief en ik vind Cyber awesome, net zoals Willow eig xD Ik heb altijd al van de topics van Broken x Willow gehouden, altijd zo leuk xD Kortom, je bent een toffe meid met erg creatieve ideeën en erg leuke chars, je post ook erg goed en bent ook erg actief ^^
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 12:17

BOOOOOOO~~ Je bent gewoon awsome, het is altijd leuk om plannen met je te smeden en je chars zijn gewoon awsome ^^ Ookal is Augurk evil tegen Ace xD Daarbij post je nog fijn en het is gewoon leuk om een topic met je te hebben of samen in een verhaallijn met je te zitten ^^ En je bent gezellie in het onzin topic en op skype, ookal is de mijne dood XD
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:36

James.. Ik heb je veel te lang niet gesproken! Ik heb zojuist twee seconden interent, en die bvesteed ik er aan om te zeggen hoe awesome je bent! Het toetsenbord is wel anders dus please dont mind de spelfouten xD Je bent gewoon mijn buddy ;3 Je bent gezellig, kan posten, en mijn echte PIC, never leave me! I'll hunt you down >3 Je bent geweldig <3
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:54

Emma <3
Jij bent echt een geweldige meid, we hebben leuke gesprekken en delen veel interesses *Top gear & NCIS*. Ik ken je niet in de rpg, jammer genoeg, maar we zouden ooit nog een topic doen dus ik kom er snel achter >D Maar je topics zien er al heel leuk uit. En je accounts zijn gewoon geweldig. c;
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:00

Chriss. Ik kende je niet zo goed en zo, maar nu ik al een topic met je heb gehad, en je ook vaak aanwezig bent in het aot vind ik je echt een hele leuke meid. Ik vind het leuk dat je zo helemaal into CoD ghosts bent, en de gesprekken die we hebben zijn echt leuk. Ik hoop dat ik nog meer met je zal kunnen rpgen id toekomst, en nog meer leuke gesprekken zal hebben c:
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:33

Assiieee Very Happy we praten niet zo veel maar je bent echt supercool 8) <<< net zoals je chars
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 18:38

Iroo
awesome mothafkaaahh pindahoofd <3
love ya girly
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 23 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: