Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Blackgaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 20:49

Hanna, ik ken je niet goed of zoiets :p maar ik heb een hoop topics gelezen van jou characters, omdat je gewoon ontzettend gaaf post. Je lijkt me een erg leuk en vriendelijk persoon! Snel een topicje samen doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:04

Luca,ik ken u niet goed,maar ik heb je tekeningen gezien en ik moet zeggen dat je geweldig goed kan tekenen! Het zou leuk zijn jouw eens te leren kennen,en een topicje misschien? Trouwens,hoe jij tekent doe ik je niet na!(want ik kan niet tekenen haha :'D)
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:07

AA, het is niet dat we super vaak praten maar je bent echt een aardig persoon en je chars zijn ook awesome~ :3
Snowblossom
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:15

Iroooo, Ik kan echt van alles over jou zeggen >D
maar in 1 zin: Je bent awesome
Je bent echt awesome, ik chats, in je chars en in reaal >D

I wuf you
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:32

Best twin ever! Dat is al een compliment op zich! Je bent lief, begripvol, eerlijk, en super gewoon! Jou ken ik al zo lang, en je bent ook al zo lang mijn twin. Het zal al meteen goed tussen ons toen we samen een topic met Ro en Re hadden! You're just so special to me! And I can't wait to meet you <3
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:39

Nath^^ je hebt echt een cuteh char c: zeker mooi bedacht. Viel vanaf begin al in love xD.
ik heb je al een tijdje eerder gekend met smoketear in me noob tijd met Yellowtail. En nu zie ik je weer terug. ^^
je bent trouwens ook een fantastische deputy eerlijk^^ je doet je taakjes perfect,,
je bent verder echt harstikke lieve meid (vind ik ;3) en ook heel actieverig(O.o)
oke ik zal maar stoppen want ja ik kom niet meer uit me woorden xD,,
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 1:07

Max je bent gaaf! Echt gewoon super enorm gaaf. Ik kan leuk met je praten, en je RPG'd goed. Je bent echt heel erg actief hier, wat altijd leuk is om te zien, en je vind over het algemeen dezelfde series leuk als ik! Ga Teen Wolf kijken jij >3 Je bent echt geweldig <'3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 1:17

Je bent altijd lekker actief en bent een geweldige persoon om een topic mee te hebben. (:
Het is echt leuk om met je te praten, so thus never leave us<3
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 13:44

In plaats van dat ik een verhaaltje ga schrijven, ga ik nu gewoon een lijstje opnoemen met complimenten waarvan ik vind dat je die oprecht verdiend <3

- Ik vind je eerlijk
- Ik vind je spontaan
- Ik vind je vriendelijk
- Ik vind je begripvol
- Ik vind je grappig
- Ik vind je gezellig
- Ik vind je een top vriendin
- Ik vind je een geweldige medicine cat
- Ik vind je een originele RPG'er

En ik vind dat we echt weer vaker moeten skypen (:
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 17:47

Nathalie! Ik vind je echt superaardig en hulpvaardig! Zó veel hebben we nu niet gebabbeld maar dat kan nog veranderen.^^ je doet het ook zo goed met je rang als deputy! En hebt ook zulke leuke chars! En...en...ik vind je gewoon awesome!
Dreamheart
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 17:49

Evaahh ik spreek je niet zo veel maar stalk stiekem je charries wel een beetje c:
ze zijn echt zo awesome en goed gemaakt!
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:09

Okay, je bent awesome, hebt awesome chars en hebt awesome ideeën. Kortom, je bent een awesome persoon! Je bent altijd opgewekt en zo vriendelijk en rechtuit, dat vind ik echt Nice :3 en ook het feit dat je steeds mooie Posts maakt en het erg leuk is om een topic met je te doen ^^ ik hoop dat ik je wat beter keer kennen want je lijkt me een awesome persoontje die ik echt wel beter wil leren kennen :3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:57

Bobo Very Happy
Je weet niet hoe gelukkig ik ben dat ik jou heb leren kennen. Ik dacht in het allereerste begin, ah, vast weer een noorder buurtje, blijf ik wel de enige belg/west vlaming op het forum xd maar toen ik je beter had leren kennen op DW, en er achter was gekomen dat je zelf ook in west-vlaanderen woonde was ik echt zo blij. Ik wilde je onmiddellijk leren kennen, en een jaar geleden(??) is dat ook echt gebeurd. Je bent echt de beste vriendin die een mens zich kan voorstellen, en ik wil gewoon echt nog veel vaker afspreken. Je posts zijn met de tijd ook veel beter en mooier geworden, en ik ben zelfs stiekem jaloers dat je zo vaak zoveel mooiere en langere posts kunt maken als mij, waarin je karakters echt goed in uit komen. Je bent echt de beste die er is <33
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 17:00

Ik wist niet dat jij ook in belgië woonde O.o
hoe dan ook, je bent een vriendelijk en ook erg actief persoon met mooi uitgewerkte karakters die bovenal ook nog goed kan posten ^-^ ik zou er niets op tegen hebben om je beter te leren kennen :3
Glowstick
Member
iro!!
2092
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 12:26

Hanana banana : D Wij hebben niet veel contact maar ik kan wel van je zeggen dat je een super awesome persoon bent! Also je katten zijn altijd echt supermooi ;w;
.Hopepaw
Member
118
Actief

CAT'S PROFILE
.Hopepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 12:37

Irooo ~ <3
Je bent echt een super awesome, mooi, lief, cool, swaggy persoontje en we moeten snel weer eens logeren! ;w;
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 13:32

Juul-Chan -hug-
Jij bent zo speciaal <3 Je bent aardig, grappig, super mooi, eerlijk en gezellig! Met je RPG'en is ook leuk, en met je kletsen op Whatsapp en Skype is ook awesome! Nooit een keertje saai of vervelend <3 Kan niet wachten op onze volgende keer meeten :3
Glowstick
Member
iro!!
2092
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 19:27

Karate-senpai!! : D
You're so awesome, sweet, cool (also very dangerous) and i really want to have a sleep-over one time? ;w; You're just amazing and i love love love you : D!
Stoneclaw
Member
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 21:00

Ik ken je nog niet zo goed maar ik weet nu al dat je Super aardig,grappig,avontuurlijk en eerlijk bent gr. Stoneclaw
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:14

Ik ken je eigenlijk nog niet echt, maar je lijkt me gezellig (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 22 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: