| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 aug 2014 - 12:44 | |
| Gaby ik ken(de) je niet zo goed, maar momenteel zie ik je veel in het kletshoekje langs komen met je geweldige pics van tumblr, of soms ook niet. Iig ben je erg cool en grappig, en ik hoop je ook nog eens in de rpg tegen te komen Snow's av is prachtig <33 |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 aug 2014 - 12:47 | |
| Ik kan je dan wel niet maar je avatar en onderschrift zien er echt schitterend uit! en je karakter lijkt me echt heel leuk ik hoop dat we ooit samen kunnen posten |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 aug 2014 - 14:17 | |
| Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het leuk hoe actief en spontaan je hier gekomen bent c: En je hebt een leuk setje (; |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 15 aug 2014 - 16:20 | |
| Chriss <3 ken je al wat langer dan vandaag (: je bent een geweldig lieve meid om heerlijk mee te kletsen als het kan (: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 16 aug 2014 - 23:43 | |
| Je bent gezellig, leuk, aardig en awesome! Ik ben blij dat ik je al een beetje heb mogen leren kennen, maar ik leer je super graag nóg beter kennen! Just please don't leave, never :3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 16 aug 2014 - 23:55 | |
| Em, oh Emma toch. Ik vind je echt geweldig! Je bent een supper nice persoon en nog leuk om me te kletsen in het aot ook! Je bent echt awesome en creatief. Ik mag je supper graag, ookal ken ik je niet supper goed. Je bent (meestal ;D ) altijd aardig en gezellig. Ook Cyber vind het natuurlijk gierig om Tall eens lekker te pesten, dus dat is mooi meegenomen ;p
Never leave my girl, or I gonna die :3 |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 16 aug 2014 - 23:56 | |
| - Ik was net klaar, damn you Laura x'D :
Emma c: Je bent een heel leuk persoontje en het AOT is zeker heel gezellig met jou, je bent lief en aardig, leuk, vriendelijk, origineel, .. Je char's zijn heel leuk, en het topic Berry x Tall was echt heel erg leuk Moet nog eens posten hé x'D Ook, natuurlijk, hou je van NCIS en da's awesome :'D Inspi raakt op, maar kortom je bent een superduper persoontje en ik ben dankbaar dat ik je kan onderspammen met problemen xD
Laura :'D Ik ken je niet supergoed, maar je bent heel sympathiek, ik mag jou, je char's, je bent vriendelijk en origineel en lief, etc, etc, ik hoop je nog beter te leren kennen c: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 0:00 | |
| Ezz, ookal was je zojuist erg stil, je bent awesome :3 Je chars zijn altijd orgineel en cuwl en omg zo goed gevonden xD Je bent echt nog nice en ik ben inderdaad Bo xD Ik wil je wat beter leren kennen, meer skypen ofzo, zou tof zijn ^^ |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 0:12 | |
| Bo. Ik vond je eerst echt heel aardig. Nu weet ik gewoon niet meer wat ik tegen je moet zeggen. Okay nee, je bent nog steeds heel aardig, je rijdt paard dus je bent awesome en je hebt allemaal awesome accounts. Je praat niet grappig, je praat cool en ik praat pas achterlijk dus mag niets zeggen. C: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 16:25 | |
| Chriss, ik vind je een super aardig persoontje. Tevens ben je een leuke RPG'er. Voor zo ver ik weet hebben we eerst in de tijd van MSN best wel veel contact, jammer dat dat verwaterd is, want voor zo ver ik weet waren onze gesprekjes wel gezellig! Lets build that up again! |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 19:06 | |
| Nath. Je bent echt een heel leuk en vriendelijk persoon. Je posts zijn echt mooi en leuk om te lezen en ook je accounts zijn zeer mooi uitgewerkt. Ik heb zoveel respect voor je, zowel als persoontje, als rpg'er want als ik me goed herinner zijn onze gesprekken samen echt leuk, en je lijkt me ook wel te begrijpen, en dat is geweldig. I love you girlie <33 |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 19:33 | |
| Waar moet ik beginnen. Voor zover ik je ken ben je heel lief en vriendelijk. Je posts zijn geweldig en Slender is natuurlijk een voorbeeld van een goed uitgewerkt karakter. Ik ken je nog niet lang, maar hoop dat dit een langlopende vriendschap word. Sowieso nog eens een topic samen doen ;D |
|
| |
Miss Curelli 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 20:50 | |
| Ik ken je niet erg goed, ik ken je naam geneens *shame on me* maar je bent wel awesome en vriendelijk en gezellig en lief en leuk en en en xD En Barkpaw is heel erg gaaf c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 21:20 | |
| Ez! Je bent gezellig en echt heel lief <'3 in de korte tijd dat we elkaar kennen ben je een dierbaar persoon voor me geworden, en ik wil je nooit meer kwijt! Weet dat je altijd bij me terecht kan met alles, maakt niet uit hoe groot of klein ;') |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 17 aug 2014 - 21:26 | |
| Em! Jij bent echt zo'n mooi, lief, gezellig, persoontje. Je post echt heel leuk en gemakkelijk te lezen, en je bent van jezelf een heel leuk en spontaan/gezellig mensje. En tall is awesome xD
En jij moet meer op skype komen, om meer persoontjes te leren kennen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 19 aug 2014 - 21:53 | |
| Assie, je bent echt een geweldig persoontje. Oké zo geweldig ken ik je niet, maar nu al weet ik dat je een erg aardig, lief en gezellig persoontje hebt! Persoonlijk vind ik je stijl van RPG echt wel geweldig, en Ghost is gewoonweg zo cute! <333333
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 20 aug 2014 - 2:00 | |
| Lauraah <3 Ik ken je sinds een paat dagen een beetje beter en je bent echt een awesome persoontje en oh mij god Cyber is zws mij favo Rogue en jij bent zo vriendelijk en lief en attent en hulpzaam en sympathiek en sociaal en leuk en en en (: Ik hoop je nog beter te leren kennen want je lijkt me écht heel leuk :3 |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 22 aug 2014 - 13:30 | |
| Ezz! je bent een heel erg lief en awesome persoon en je maakt ook mooie posts in de RPG, je bent vriendelijk en gezellig^-^ ik hoop dat ik je beter zal leren kennen :3 |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 22 aug 2014 - 13:34 | |
| Han! Jij bent altijd heel gezellig en actief ik word er haast jaloers van xD, en je hebt leuke karakters. Ik hoop dat ik jou nog eens iets wat beter ga leren kennen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 22 aug 2014 - 14:48 | |
| Ow Esmee, je bent echt een awesome persoontje! Oke, eerlijk toegegeven ken ik je nu niet supper goed. Toch weet ik goed genoeg hoe geweldig, aardig, awesome en gezellig je wel niet bent. En soms heb je nog goede humor ook in het AOT-topic is het altijd leuk met jouw erbij, en ook in de RPG ben je altijd creatief en geweldig. Ik denk niet dat ik al eerder een topic met jouw heb gehad (?) maar ik wil je toch nog graag beter leren kennen. En ik ben er zeker van dat dat ook gaat gebeuren, via het aot en misschien zelfs Skype (als je dat hebt) Dus kort: you are so awesome and pretty! love you <33333333 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|