Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 0:58

Esmee! Je bent echt heel erg gaaf, ik kan altijd leuk met je praten en de topics tussen Tall en Snowy zijn ook nog eens altijd gezellig! Verder moet ik heel eerlijk bekennen dat ik echt respect heb voor hoe lang je hier al zit!! En natuurlijk heb je een geweldige bijnaam voor jezelf waar ik acuut Fan van was!! PINDASAUS xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbell
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 DPKsfdL
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:20

Je bent een keicooleawesomeliefhebbendepersoonmethelegeweldigekarakterseneenhelegoeieinternetvriendinvoorme xd
Kort samengevat ;p
Mysticpaw
Member
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:23

Tja, wat moet ik nou zeggen? Ach ja, je bent gewoon super, net als iedereen hier (:
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 11:35

Je bent vriendelijk en weet leuke namen te verzinnen (:
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 23:05

Nath.. Je bent geweldig, gewoon geweldig, lees al mijn complimentjes aan jou, en dan keer twee <'3 Geloof me, je verdient het echt meid!
Ravenmask
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 10:29

ik heb het waarschijnlijk al gezegd, maar je bent een super gezelig persoon die trouwens ook erg awesome is, en ik bewonder de manier waarop je Tallpaw actief houd (serieus, bijna elk actief lid van Shadowclan heefd wel eens in een topic gezeten met Tall^-^)
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 10:40

Er valt zoveel te zeggen over jou Hanna, je bent heel erg vriendelijk, je hebt echt awesome accounts met leuke namen, ja kan goed tekenen, je kan heel erg mooie setjes maken, je kan zoveel en ook goed ^~^
Grimalkin
Member
Sara
79
Afwezig

CAT'S PROFILE
Grimalkin
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 11:05

Esmée, je bent super vriendelijk en leuk. Je kunt heel goed posten (en ook in het engels^^) Je hebt leuke accountjes en je bent vaak online. En je hebt een leuk onderschrift bij RaspberryheartXD En waarschijnlijk nog veel meer dingen die ik nog niet weet^^
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:27

Ik ken je niet, maar zou het niet erg vinden om je te leren kennen. Je lijkt mij een aardig persoon ^^
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:40

Ik heb onwijs veel respect voor je meid. Ik vind je heel volwassen over dingen nadenken en volgens mij kijk je vol positieve energie naar de toekomst. Ik kan je daar alleen maar om bewonderen Smile
Whitelion
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:44

Je bent een actief, awesome persoontje dat vol goede ideeën zit c: Ik aanbid de manier waarop jij één account actief kan houden bijna zonder de nijging te hebben allerlei andere accjes aan te maken c;
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:51

Bunnyyyyyyyyyyyy =D Gewoon een awsome Skype maatje die van minecraft houd, geweldige accounts kan verzinnen en nooit opgeeft~ Je maakt ook leuke tekeningen en setjes en je bent gewoon een unicorn XD
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:32

Ik vind dat je leuk RPG't, al heb ik nog geen topics met je gehad, tevens vind ik je kunstwerkjes ook heel mooi <3
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:34

Nath <3 Je bent een awesome rpg'er en echt al jouw accounts hebben een wauw-factor! Verder ben je gewoon een fantastisch persoon en een grote aanwinst voor WC :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:37

Daaan!! Je hebt geweldige accounts, bent super aardig, kan echt ziek goed RPGen en ik kan altijd op je rekenen! Ik ben echt heel blij dat ik jou hier heb ontmoet en ik hoop je nog lang te kunnen blijven spreken <'3
Charcoalflow
Member
Lore
8
Actief

CAT'S PROFILE
Charcoalflow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:38

Emma, hoe doe je dat, twee accounts?
Anyway, Tallpaw is zoiezo de actiefste shadowclanner die ik ken, en je topics zijn leuk en spontaan. ^^
Dustrise
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:52

Ik ken je persoonlijk niet zo goed maar je lijkt me een heel aardig iemand en je accounts zijn altijd leuk <'3 Oh en het setje van Charcoal is echt mooi!
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:57

Linn <3 Je bent een enorm lieve meid met goede ideeën en een enorm doorzettingsvermogen. :3 Je accounts zijn gaaf, je setjes zijn gaaf en Dustkit is geweldig. <3
Flowpetal
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 21:59

BAAABBSSS <3
De afgelopen tijd, toen ik een beetje aan het spammen was en Sas er niet was hehe, ben ik je steeds meer en meer als vriendin gaan zien <3 Je bent hartstikke aardig, hebt goede en leuke karakters, geweldige admin... ik kan zo nog meer dingen opnoemen <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 22:17

Bo! Hoeveel topics hebben we nu al niet gehad?? Echt te veel om te tellen en het blijft leuk!! Je bent een geweldige meid die ik echt als vriendin ben gaan beschouwen! Je rpgd natuurlijk geweldig en jouw accounts zijn allemaal origineel en super gaaf! Kortom.. Je bent geweldig!! We moeten nog heel veel topics samen ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 13 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: