| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 mei 2014 - 0:58 | |
| Esmee! Je bent echt heel erg gaaf, ik kan altijd leuk met je praten en de topics tussen Tall en Snowy zijn ook nog eens altijd gezellig! Verder moet ik heel eerlijk bekennen dat ik echt respect heb voor hoe lang je hier al zit!! En natuurlijk heb je een geweldige bijnaam voor jezelf waar ik acuut Fan van was!! PINDASAUS xD
|
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 mei 2014 - 21:20 | |
| Je bent een keicooleawesomeliefhebbendepersoonmethelegeweldigekarakterseneenhelegoeieinternetvriendinvoorme xd Kort samengevat ;p |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 mei 2014 - 21:23 | |
| Tja, wat moet ik nou zeggen? Ach ja, je bent gewoon super, net als iedereen hier (: |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 13 mei 2014 - 11:35 | |
| Je bent vriendelijk en weet leuke namen te verzinnen (: |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 16 mei 2014 - 23:05 | |
| Nath.. Je bent geweldig, gewoon geweldig, lees al mijn complimentjes aan jou, en dan keer twee <'3 Geloof me, je verdient het echt meid! |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 10:29 | |
| ik heb het waarschijnlijk al gezegd, maar je bent een super gezelig persoon die trouwens ook erg awesome is, en ik bewonder de manier waarop je Tallpaw actief houd (serieus, bijna elk actief lid van Shadowclan heefd wel eens in een topic gezeten met Tall^-^) |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 10:40 | |
| Er valt zoveel te zeggen over jou Hanna, je bent heel erg vriendelijk, je hebt echt awesome accounts met leuke namen, ja kan goed tekenen, je kan heel erg mooie setjes maken, je kan zoveel en ook goed ^~^ |
|
| |
Sara 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 11:05 | |
| Esmée, je bent super vriendelijk en leuk. Je kunt heel goed posten (en ook in het engels^^) Je hebt leuke accountjes en je bent vaak online. En je hebt een leuk onderschrift bij RaspberryheartXD En waarschijnlijk nog veel meer dingen die ik nog niet weet^^ |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 18:27 | |
| Ik ken je niet, maar zou het niet erg vinden om je te leren kennen. Je lijkt mij een aardig persoon ^^ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 18:40 | |
| Ik heb onwijs veel respect voor je meid. Ik vind je heel volwassen over dingen nadenken en volgens mij kijk je vol positieve energie naar de toekomst. Ik kan je daar alleen maar om bewonderen |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 18:44 | |
| Je bent een actief, awesome persoontje dat vol goede ideeën zit c: Ik aanbid de manier waarop jij één account actief kan houden bijna zonder de nijging te hebben allerlei andere accjes aan te maken c; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 18:51 | |
| Bunnyyyyyyyyyyyy =D Gewoon een awsome Skype maatje die van minecraft houd, geweldige accounts kan verzinnen en nooit opgeeft~ Je maakt ook leuke tekeningen en setjes en je bent gewoon een unicorn XD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:32 | |
| Ik vind dat je leuk RPG't, al heb ik nog geen topics met je gehad, tevens vind ik je kunstwerkjes ook heel mooi <3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:34 | |
| Nath <3 Je bent een awesome rpg'er en echt al jouw accounts hebben een wauw-factor! Verder ben je gewoon een fantastisch persoon en een grote aanwinst voor WC :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:37 | |
| Daaan!! Je hebt geweldige accounts, bent super aardig, kan echt ziek goed RPGen en ik kan altijd op je rekenen! Ik ben echt heel blij dat ik jou hier heb ontmoet en ik hoop je nog lang te kunnen blijven spreken <'3 |
|
| |
Lore 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:38 | |
| Emma, hoe doe je dat, twee accounts? Anyway, Tallpaw is zoiezo de actiefste shadowclanner die ik ken, en je topics zijn leuk en spontaan. ^^ |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:52 | |
| Ik ken je persoonlijk niet zo goed maar je lijkt me een heel aardig iemand en je accounts zijn altijd leuk <'3 Oh en het setje van Charcoal is echt mooi! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:57 | |
| Linn <3 Je bent een enorm lieve meid met goede ideeën en een enorm doorzettingsvermogen. :3 Je accounts zijn gaaf, je setjes zijn gaaf en Dustkit is geweldig. <3 |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 21:59 | |
| BAAABBSSS <3 De afgelopen tijd, toen ik een beetje aan het spammen was en Sas er niet was hehe, ben ik je steeds meer en meer als vriendin gaan zien <3 Je bent hartstikke aardig, hebt goede en leuke karakters, geweldige admin... ik kan zo nog meer dingen opnoemen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 22:17 | |
| Bo! Hoeveel topics hebben we nu al niet gehad?? Echt te veel om te tellen en het blijft leuk!! Je bent een geweldige meid die ik echt als vriendin ben gaan beschouwen! Je rpgd natuurlijk geweldig en jouw accounts zijn allemaal origineel en super gaaf! Kortom.. Je bent geweldig!! We moeten nog heel veel topics samen ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|