Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Crowdance
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 9:54

Je bent superactief en je bent nog aardiger ♥ Topicje doen, ooit? Icicle is geweldig en je kunt heel goed rpgen!
rpgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:34

Ik ken je niet zo goed, maar je bent altijd aardig en je lijkt men wel leuk om eens een postje mee te doen :3
Hurricanesteps
Member
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:36

Je personages zijn echt geweldig, Nevermind fangirling XD Je schrijft echt mooie post en bent ook nog eens erg aardig ^^
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:43

Anouk <'33
Je bent een lief meisje met fantastische ideeën en super leuke karakters!
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:55

I dont know you that good, yet. Maar je lijkt me een hele aardige, simpatieke(?) meid met leuke accounts :'D je bent altijd aardig tegen andere en je maakt goede posts =w=
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:57

Q was me voor:

Quinty, ik ken je al heel lang, eigenlijk zins ik begonnen was met RPG'en, en dat is al een hele poos. Ik ben je gaan zien als een goede vriendin, en kan ook leuk met je praten. Verder vind ik je RPG chars ook super leuk, en heb ik altijd naar je opgekeken! Ik vind je creatief en super aardig... en eigenlijk kan ik zo nog wel even door gaan xD
Blackgaze
Member
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 15:00

Ik ken dit karakter niet zo goed, maar je setje vind ik wel geweldig ;D Ook lijk je me echt een heel leuk persoon! C;
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:00

Sid is geweldig en jij bent vreselijk lief ♥ je kubt fantastisch tekenen, dus als iemand ooit zeft van niet, wat ik niet zo snel zie gebeuren, laat ze dan deze post zien!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:40

Je bent een leuke rpg'er en een super gezellige persoon. Hope to get to know you better soon. (:
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:42

Chi, nou ik ken je niet geweldig maar je lijkt mee ontzettend sympathiek en je hebt geweldige accounts, leuke ideeën, je lijkt me buiten sympathiek ook heel aardig, gezellig en grappig (:
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:45

Ezz, op en top ken ik je niet. Maar na het topic met Inner, Inner en Rasp merk ik wel dat het awesome is om met jou te posten. Tevens volg ik sommige account van je wel, en vind ik je een leuke, spontane RPG'er! Ik zou het super vinden je beter te mogen leren kennen!
Raindance
Member
169
Actief

CAT'S PROFILE
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 18:50

Nath, jij bent een van de weinig die ik een beetje ken hier en je komt over als een gewoon persoontje en niet iemand waarmee ik gewoon rpg, zoals iemand laatst ergens zei. Mijn compliment is dus nu wat persoonlijker bedoeld: je bent een bekende onbekende en dat vind ik fijn.

Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 22:32

Ik ken je persoonlijk niet zo goed, maaaaaaaaaar, wat ik wel over je weet is dat je awesome karakters hebt en dan nog eens geweldige Posts ermee kan maken! Je weet steeds opnieuw goed je draai te vinden in situaties en je lijkt altijd zo net op het juiste moment binnen te vallen, echt awesome! :3
Sid
Member
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 22:37

Nevermind was de eerste kat die mij echt opviel, ten eerste vind ik hem ontzettend goed uitgewerkt, en de post zijn dan ook AWESOME! Maar het mooiste vind ik de naam, gewoon perfect! Hoop snel nog een topicje samen te doen :3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 23:17

Ik ken je helaas nog niet so goed, maar dat is alleen maar een reden om snel eens een topicje te doen! Je post erg leuk en 'Sid' is ook een erg gave naam, hopelijk leren we elkaar snel beter kennen ;D
Lightbringer
StarClan
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 23:20

freaking love yer char like seriously ._.
-maybe sin's gonna get a crush on him just because hes Mousedung awesome like yaay xd-
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 9:25

You are just awesum :3 Je chars zijn supercool - en ik vind dat je echt humor hebt xD -
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 10:43

Ik ken je niet helemaal goed, maar krijg wel het gevoel dat ik je langzaam beter leer kennen. Dat komt omdat je lekker actief bent; zowel in-game als off-game, en dat vind ik leuk! Ik vind je een vriendelijk gezellig persoon, en een leuke RPG'er!
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 11:21

Nath, jij bent gewoon geweldig ♥ ik heb zo super veel zin in dat topic samen! Zoals ik al gezegd heb, jij bent de beste deputy ooit: actief, vriendelijk en een geweldige rpg'er!
Foxstream
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 13:24

echt heel goed ken ik je niet, maar je lijkt me een vriendelijk persoon die daarbij ook erg actief is en mooie karakters heefd^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 21 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: