| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 9:54 | |
| Je bent superactief en je bent nog aardiger ♥ Topicje doen, ooit? Icicle is geweldig en je kunt heel goed rpgen! rpgen |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 14:34 | |
| Ik ken je niet zo goed, maar je bent altijd aardig en je lijkt men wel leuk om eens een postje mee te doen :3 |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 14:36 | |
| Je personages zijn echt geweldig, Nevermind fangirling XD Je schrijft echt mooie post en bent ook nog eens erg aardig ^^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 14:43 | |
| Anouk <'33 Je bent een lief meisje met fantastische ideeën en super leuke karakters! |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 14:55 | |
| I dont know you that good, yet. Maar je lijkt me een hele aardige, simpatieke(?) meid met leuke accounts :'D je bent altijd aardig tegen andere en je maakt goede posts =w= |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 14:57 | |
| - Q was me voor:
Isaa2! Ik mag je graag, veel off-game heb ik nog niet met je gesproken, maar merk wel dat als we even een off-game gesprekje hebben dat het leuk en flot is <3 Verder vind ik je RPG style geweldig, en vind ik al je karakters stuk voor stuk geweldig! Never leave! And I would like to get to know you more <3
Quinty, ik ken je al heel lang, eigenlijk zins ik begonnen was met RPG'en, en dat is al een hele poos. Ik ben je gaan zien als een goede vriendin, en kan ook leuk met je praten. Verder vind ik je RPG chars ook super leuk, en heb ik altijd naar je opgekeken! Ik vind je creatief en super aardig... en eigenlijk kan ik zo nog wel even door gaan xD |
|
| |
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 15:00 | |
| Ik ken dit karakter niet zo goed, maar je setje vind ik wel geweldig ;D Ook lijk je me echt een heel leuk persoon! C; |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 18:00 | |
| Sid is geweldig en jij bent vreselijk lief ♥ je kubt fantastisch tekenen, dus als iemand ooit zeft van niet, wat ik niet zo snel zie gebeuren, laat ze dan deze post zien! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 18:40 | |
| Je bent een leuke rpg'er en een super gezellige persoon. Hope to get to know you better soon. (: |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 18:42 | |
| Chi, nou ik ken je niet geweldig maar je lijkt mee ontzettend sympathiek en je hebt geweldige accounts, leuke ideeën, je lijkt me buiten sympathiek ook heel aardig, gezellig en grappig (: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 18:45 | |
| Ezz, op en top ken ik je niet. Maar na het topic met Inner, Inner en Rasp merk ik wel dat het awesome is om met jou te posten. Tevens volg ik sommige account van je wel, en vind ik je een leuke, spontane RPG'er! Ik zou het super vinden je beter te mogen leren kennen! |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 18:50 | |
| Nath, jij bent een van de weinig die ik een beetje ken hier en je komt over als een gewoon persoontje en niet iemand waarmee ik gewoon rpg, zoals iemand laatst ergens zei. Mijn compliment is dus nu wat persoonlijker bedoeld: je bent een bekende onbekende en dat vind ik fijn.
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 22:32 | |
| Ik ken je persoonlijk niet zo goed, maaaaaaaaaar, wat ik wel over je weet is dat je awesome karakters hebt en dan nog eens geweldige Posts ermee kan maken! Je weet steeds opnieuw goed je draai te vinden in situaties en je lijkt altijd zo net op het juiste moment binnen te vallen, echt awesome! :3 |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 22:37 | |
| Nevermind was de eerste kat die mij echt opviel, ten eerste vind ik hem ontzettend goed uitgewerkt, en de post zijn dan ook AWESOME! Maar het mooiste vind ik de naam, gewoon perfect! Hoop snel nog een topicje samen te doen :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 23:17 | |
| Ik ken je helaas nog niet so goed, maar dat is alleen maar een reden om snel eens een topicje te doen! Je post erg leuk en 'Sid' is ook een erg gave naam, hopelijk leren we elkaar snel beter kennen ;D |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 jul 2014 - 23:20 | |
| freaking love yer char like seriously ._. -maybe sin's gonna get a crush on him just because hes Mousedung awesome like yaay xd- |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 29 jul 2014 - 9:25 | |
| You are just awesum :3 Je chars zijn supercool - en ik vind dat je echt humor hebt xD - |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 29 jul 2014 - 10:43 | |
| Ik ken je niet helemaal goed, maar krijg wel het gevoel dat ik je langzaam beter leer kennen. Dat komt omdat je lekker actief bent; zowel in-game als off-game, en dat vind ik leuk! Ik vind je een vriendelijk gezellig persoon, en een leuke RPG'er! |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 29 jul 2014 - 11:21 | |
| Nath, jij bent gewoon geweldig ♥ ik heb zo super veel zin in dat topic samen! Zoals ik al gezegd heb, jij bent de beste deputy ooit: actief, vriendelijk en een geweldige rpg'er! |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 29 jul 2014 - 13:24 | |
| echt heel goed ken ik je niet, maar je lijkt me een vriendelijk persoon die daarbij ook erg actief is en mooie karakters heefd^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|