Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:18

Je bent een geweldig aardig en creatief persoon en ik ben erg blij dat ik je heb leren kennen <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfang
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 DPKsfdL
Beertje «
160
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:20

Ik zie je naam wel aardig vaak langskomen dus ik neem aan dat je actief ben op WC
+ Je lijkt me een aardige meid ^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:24

Ik ken je nog van vroeger, weet nog goed toen we samen als noobjes begonnen, haha. ;D
Maar dus, je bent echt een super aardige meid die goed kan rpg'en en ook nog eens mega originele karakters kan bedenken. (:
Vixendance
Member
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:15

Chi <3 Geweldig persoontje dat je bent~! Ik ben blij om je een vriendin te noemen. :3
Whitelion
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:20

Babs~(de neiging om "babsy" te typen was echt zo groot x'D) Je bent een awesome, te gek, creatief persoontje c: Het is altijd leuk om eens met je te kunnen praten, en ik hou van je tekeningen o.o En je hebt originele namen voor al je karakters, inclusief Strawberry c:
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:21

Bunny C:
Je bent een heel leuk persoontje, en misschien praten we niet zo heel erg vaak, maar als we 't doen is het altijd gezellig ;D Je hebt erg leuke account en namen, ik vind ze geweldig :'3
Whitelion is echt super awesome geweldig ~ ;3
Patchfrost
Member
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:23

Esmee, je bent een vrolijke meid die altijd wel in is voor een topicje [right? xD]. Ik ken je, jammer genoeg, niet zo heel erg goed. Maar de indruk die ik van je hebt is dat je heel erg aardig en behulpzaam bent (:
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:24

Echt heel goed ken ik je niet, maar heb je wel al regelmatig voor bij zien komen. Zo ver ik weet ben je echt super aardig en een amazing persoontje!

Eerst had ik een heel verhaal getypt voor babs, had bunny al gereageerd. Toen typte ik een heel verhaal voor bunny, dan reageerd Esmee heel verhaal voor haar reageer jij weer ben zo echt handig bezig...
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:59

Anouk, echt heel goed ken ik je niet. Maar ik vind al je accountjes echt geweldig. Je bent wel een grappig persoon dat echt erg vaak actief is (allé, voor zover ik weet)
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 21:04

Ik ken je niet geweldig, maar je lijkt me een erg leuk en lief persoon! We moeten zeker wat vaker een topic met elkaar ;D
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 22:18

Ik heb wel eens een keer een post van je gelezen en naar mijn gevoel ben je een goede RPG'r (:
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 21:11

Ag jij bent gewoon een awesome persoon, ik ken je niet super, maar wel goed genoeg om te weten dat je super aardig en lief bent <3
En je weet Thrush aardig op z'n teentjes getrapt te laten zijn.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 23:30

Nath!!!! I have told you this sooo many times already, maar je bent gewoon echt helemaal geweldig! RPG'en met jou is altijd leuk, en je bent ook nog eens geweldig aardig, ik ben echt super blij dat ik jou heb leren kennen <'3
Falsefaith
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
107
Actief

CAT'S PROFILE
Falsefaith
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 8:08

Emma! Je bent een lief en gezellig persoon die zowel in de RPG als in het off-game gedeelte actief is^-^ je maakt ook mooie posts en ik bewonder gewoon de manier waarop je Tallpaw zo actief weet te houden :3
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 13:43

Je bent erg actief in de RPG en hebt leuke, originele karakters! Ik vind dat je steeds opnieuw erg leuke namen voor je chars kan bedenken! Je bent ook erg gezellig in het AOT en je bent ook altijd erg vriendelijk ^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 13:48

BEVERLORD!!! What is there not to say? Well, je weet hoe geweldig ik je vind, ik kan altijd bij je terecht en je bent gewoonweg echt een supergoede vriendin van me <3 zolang je maar geen Dam of DOOM maakt xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 13:49

Actief vrolijk enthousiast en lief mensje ;D Ik hoop dat je hier nog lang blijft. :3 Het is heel erg leuk om met je te praten in algemene onzin en om met je te rpg'en. <3
Patchfrost
Member
»q.u.i.n.t.y«
274

CAT'S PROFILE
Patchfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 14:07

Babs <3 Lieve, lieve, vriendin. Je staat altijd voor iedereen klaar en je bent altijd bereid om andere te helpen :'D Still very happy that I may call myself your friend <3
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 21:40

Ik heb echt heel veel respect voor je. Je bent erg actief, post geweldig en bent erg origineel op het vlak van karakters en namen. Je maakt prachtige setjes en manips en bent in het algemeen erg creatief. ;3
Snowywinter
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 22:06

Je hebt leuke accs, en kunt erg goed RPGen x3 En je bent ook heel actief (;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 12 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: