| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 25 apr 2014 - 22:48 | |
| Jij blijft altijd geduldig. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 25 apr 2014 - 22:58 | |
| Je bent een toffe meid met een leuk karakter. :3 Heb je spijtig nog niet zo vaak gesproken. ^^ |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 25 apr 2014 - 23:03 | |
| Je bent een goede medicine cat en een heel leuk persoon. Je naam komt wel af en toe eens voor in het aot en ik vind het leuk mensen als jij wel eens te zien passeren c: (hierdoor ben je niet alleen met posten bezig, en ben je lekker sociaal ;p and I like that xd)
Klonk zoveel beter in m'n hoofd |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 27 apr 2014 - 1:25 | |
| Je bent vriendelijk en hebt originele karakters vind ik (: |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 27 apr 2014 - 1:41 | |
| Je bent een aardig persoon en voor mijn break van WC heb ik geweldige topics met je gehad ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 27 apr 2014 - 13:22 | |
| Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een geweldig persoon, ook ben ik echt helemaal verliefd geworden op Austin :') |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 27 apr 2014 - 13:30 | |
| Je bent een lief, awesome persoon met orginele acc's die je meestal ook actief weet te houden^-^ |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 20:20 | |
| Je bent een vrolijke, aardige meid met veel leuke accountjes :'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 20:26 | |
| U r ougdbrolnjhgfmjh;klfmg awesome amazing person <33 I love u |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 20:28 | |
| Als dit een afkraker comment was voor degene boven je had ik niks te zeggen. Done *explosions*
Nee, nu for real xD Je bent echt heel awesome, eerst was ik bang voor je maar nu hebben we het tegendeel : D En door jou ga ik FF proberen xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 23:18 | |
| Je bent een heel erg lief en aardig persoontje met leuke accounts ;D (En je bent awesome want je maakt foto's met je 3DS x'D) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 23:30 | |
| Baaabs! You are just AWESOME! Geweldig persoon, geweldige RPG'er, ik ken je -nog- niet zo goed als ik zou willen, maar don't worry, ik zal ervoor zorgen dat jij en ik nog veel topics gaan krijgen smane want je bent geweldig! |
|
| |
Doris 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 23:38 | |
| Ik ken je niet echt, maar op de een of andere manier kijk ik heel erg tegen je op en ik word altijd blij als ik je profielfoto langs zie komen. Geen idee waarom. En je kan goed rpg'en (ja, ik lees wel eens topics van Tallpaw and I love him.) |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 28 apr 2014 - 23:46 | |
| Ik ken je niet echt maar ik zie je wel eens voorbij komen en je lijkt me wel aardig ;3 |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 30 apr 2014 - 23:21 | |
| Je bent een leuk persoon die erg actief is, en voor het eerst vandaag heb ik gemerkt dat je ook wel hyper bent op skype (wie nou niet) en dat is leuk |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 1 mei 2014 - 12:11 | |
| Jij bent een super gezellige meid met wie ik nog eens een topic moet doen |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 1 mei 2014 - 13:03 | |
| Jij bent heel aardig en bent een voorbeeld voor mij geweest in het begin van mijn RPG tijd (Vooral als het ging op de badass chars xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 2 mei 2014 - 0:05 | |
| Nana! Jij bent echt geweldig!! Ik heb vanaf het begin altijd al wat naar je opgekeken, en dat je dan nu helemaal officieel terug bent op de site, en dat je je door het lastige jaar heen hebt geslagen, daar heb ik gewoon zo diep respect voor. Echt waar, ik zag je vanaf het begin al als iemand die ik echt graag beter wilde leren kennen, en hopelijk krijg ik de kans en tijd om je nog beter te leren kennen, want serieus meid.. Je bent echt geniaal!! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 2 mei 2014 - 8:59 | |
| Em *plet* Geez waar moet ik beginnen? Je bent gewoon de meest awesome persoon die ik ken! Al van het begin dat ik je leerde kennen had ik het gevoel dat het echt goed tussen ons zou klikken. En weet je wat? Dat is het ook! Je bent gewoon freakin' awesome en gewoon een supertof en awesome persoontje!! Je bent echt super om een gesprek mee te hebben in het AOT en ik zal een manier vinden om je te stalken. Al is het het laatste wat ik doe >3. Ik weet dat ik altijd bij jouw terecht kan als er iets niet goed is of ik me slecht voel en ik weet dat je me zal verstaan. Je bent echt gewoon awesome en ik kan je echt aanzien voor een goede vriendin. Je bent awesome, je karakters ook en je post geweldig. Kortom, je bent echt een superawesome en crazy (good) persoontje en that's what I like about you <3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 2 mei 2014 - 12:50 | |
| Je bent een heel lief en aardig persoontje, die goede posts kan schrijven, dingen mooi kan uitwerken en hoogst waarschijnlijk zeer gezellig is IRL :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|