Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Gingertail
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 19:24

Geweldige meid, lief persoon, goeded RPG'er, amazing friend. I think that sums it up :'D <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 0:16

Q.. Niet genoeg woorden voor jou! Ik zie je zeker echt als een van mijn beste vrienden op het forum en je bent gewoonweg helemaal epic! Ik zou je nooit kwijt willen <3
Flamesoul
Member
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Flamesoul
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 0:27

Ems! Je bent gewoon echt een geweldig en aardig mensje ^^
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 21:32

Je bent een leuk gezelschap en vriendelijk!
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 21:36

Nath, ik zei op de meeting al hoeveel respect ik voor je hebt, en ik vond het onwijs leuk je eens te ontmoeten. Je bent lekker actief, en dat vind ik ook fijn Very Happy
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 21:41

Je bent een heel aardig persoon en je posts zijn altijd mooi en origineel! Nimble vind ik echt een heel leuk karakter!
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:36

Ik ken je niet echt goed maar je bent gezellig en ik vind Iciclespirit echt cool <'3
En je bent heel actief (:
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:37

Ken je niet goed maar je lijkt me een geweldig iemand,en Vanilla is awesome!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:39

Je bent lekker actief en bent ook een hele aardige persoon, vooral leuk om mee te praten. (:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:54

Chi! Wat is er niet awesome freakin' gaaf aan jou? Je bent echt een wereld RPG'er, een goede vriendin en een super gezellig en nice persoon! Serieus, ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen <3
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 22:55

Emma ;D Je bent een heel erg aardig en amazing persoon. Ik vind het heerlijk om met je te praten, je te plagen en met je te rpg'en. :3 Stay active, kay?>D
Snowdrop
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:00

Babs! Je bent geweldig, awesome, super en gewoon een van de meest awesome persoontjes hier! Op skype hebben we nice gesprekken en je bent altijd zo aardig en vriendelijk regen iedereen <3 Je bent een geweldige RPGer en ook een van de beste admin's ever. Je kan geweldig tekenen en setjes maken. Je bent gewoon awesome en geweldig -wacht ik val in herhaling xD- Ik weet nog hoe bang ik van je was in het begin, maar eig ben je gewoon so awesome! Ik ben echt blij dat ik je ken <3
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 23:17

Bo, je kan geweldig goed schrijven en nou ja ik vind Snowdrop echt een megaduppersupper account! :p
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 1:14

Je hebt leuke accounts, je lijkt me heel gezellig, je bent actief en ik vind het jammer dat ik weinig met je praat (:
Fadedpaw
Member
66
Actief

CAT'S PROFILE
Fadedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 1:21

omg jij bent mijn awesome maatje! :'D
You are super sweet and nice<3 and crazeh, in the good way xD
En gewoon superrrr goede rpg'er, hele gezellige topics en leuke karakters! C:

Vooral blijven doorgaan zo xD
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 1:59

Soooooof <3 M'n maatje ;D Je bent geweldig dear <3 Ik vind het super om met je te kletsen via FB chat, op meetings en om gewoon met je te rpg'en. :3 Please never leave <3 Ik moet je sws nog een keertje opzoeken of iets dergelijks. :3
Gingertail
Member
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 2:00

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS <3
Lieve vriendin, iemand die er altijd voor iedereen is. Een geweldige meid, die gewoon wat meer zelfvertrouwen moet krijgen Razz
Stay and everyone is happy, leave and we'll die :'D

No pressurexD <33
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 2:34

Q, je bent een van m'n veste vrienden op het forum, ik kan altijd gezellig met je praten en soms ook een aardige discussie voeren xD je bent natuurlijk een geweldige mod en kan goede setjes maken, maar bovenal ben je super gezellig en ben ik echt ultiem blij dat ik je heb leren kennen <3
Icypaw
Member
Chi
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}
Icypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 2:36

Where to start? Well first things first, je bent geweldig. ;D
Je post's zijn altijd leuk om te lezen en je bent een superaardige persoon, 't is altijd wel leuk om met je te praten. ^^
Ik hoop dat je hier nog een laaange tijd te zien zult zijn. ;D <3
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 2:38

Chi'ke ;D We've come a long way op het gebied van vriendschap. xD Maar ik ben blij dat ik je m'n vriendin kan noemen. :3 Je bent giga aardig en origineel en plotlines met je zijn altijd ook super leuk (Al kan je vreselijk de sadist uithangen, haha -kuchStrawenTwirlkuch-). Don't leave, never ever, please. B(

Also, no pressure(A)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 18 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: