| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 12 jul 2014 - 19:24 | |
| Geweldige meid, lief persoon, goeded RPG'er, amazing friend. I think that sums it up :'D <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 13 jul 2014 - 0:16 | |
| Q.. Niet genoeg woorden voor jou! Ik zie je zeker echt als een van mijn beste vrienden op het forum en je bent gewoonweg helemaal epic! Ik zou je nooit kwijt willen <3 |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 13 jul 2014 - 0:27 | |
| Ems! Je bent gewoon echt een geweldig en aardig mensje ^^ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 14 jul 2014 - 21:32 | |
| Je bent een leuk gezelschap en vriendelijk! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 14 jul 2014 - 21:36 | |
| Nath, ik zei op de meeting al hoeveel respect ik voor je hebt, en ik vond het onwijs leuk je eens te ontmoeten. Je bent lekker actief, en dat vind ik ook fijn |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 14 jul 2014 - 21:41 | |
| Je bent een heel aardig persoon en je posts zijn altijd mooi en origineel! Nimble vind ik echt een heel leuk karakter! |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 22:36 | |
| Ik ken je niet echt goed maar je bent gezellig en ik vind Iciclespirit echt cool <'3 En je bent heel actief (: |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 22:37 | |
| Ken je niet goed maar je lijkt me een geweldig iemand,en Vanilla is awesome! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 22:39 | |
| Je bent lekker actief en bent ook een hele aardige persoon, vooral leuk om mee te praten. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 22:54 | |
| Chi! Wat is er niet awesome freakin' gaaf aan jou? Je bent echt een wereld RPG'er, een goede vriendin en een super gezellig en nice persoon! Serieus, ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 22:55 | |
| Emma ;D Je bent een heel erg aardig en amazing persoon. Ik vind het heerlijk om met je te praten, je te plagen en met je te rpg'en. :3 Stay active, kay?>D |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 23:00 | |
| Babs! Je bent geweldig, awesome, super en gewoon een van de meest awesome persoontjes hier! Op skype hebben we nice gesprekken en je bent altijd zo aardig en vriendelijk regen iedereen <3 Je bent een geweldige RPGer en ook een van de beste admin's ever. Je kan geweldig tekenen en setjes maken. Je bent gewoon awesome en geweldig -wacht ik val in herhaling xD- Ik weet nog hoe bang ik van je was in het begin, maar eig ben je gewoon so awesome! Ik ben echt blij dat ik je ken <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 15 jul 2014 - 23:17 | |
| Bo, je kan geweldig goed schrijven en nou ja ik vind Snowdrop echt een megaduppersupper account! :p |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 1:14 | |
| Je hebt leuke accounts, je lijkt me heel gezellig, je bent actief en ik vind het jammer dat ik weinig met je praat (: |
|
| |
66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 1:21 | |
| omg jij bent mijn awesome maatje! :'D You are super sweet and nice<3 and crazeh, in the good way xD En gewoon superrrr goede rpg'er, hele gezellige topics en leuke karakters! C:
Vooral blijven doorgaan zo xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 1:59 | |
| Soooooof <3 M'n maatje ;D Je bent geweldig dear <3 Ik vind het super om met je te kletsen via FB chat, op meetings en om gewoon met je te rpg'en. :3 Please never leave <3 Ik moet je sws nog een keertje opzoeken of iets dergelijks. :3 |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 2:00 | |
| BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS <3 Lieve vriendin, iemand die er altijd voor iedereen is. Een geweldige meid, die gewoon wat meer zelfvertrouwen moet krijgen Stay and everyone is happy, leave and we'll die :'D No pressurexD <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 2:34 | |
| Q, je bent een van m'n veste vrienden op het forum, ik kan altijd gezellig met je praten en soms ook een aardige discussie voeren xD je bent natuurlijk een geweldige mod en kan goede setjes maken, maar bovenal ben je super gezellig en ben ik echt ultiem blij dat ik je heb leren kennen <3 |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 2:36 | |
| Where to start? Well first things first, je bent geweldig. ;D Je post's zijn altijd leuk om te lezen en je bent een superaardige persoon, 't is altijd wel leuk om met je te praten. ^^ Ik hoop dat je hier nog een laaange tijd te zien zult zijn. ;D <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 2:38 | |
| Chi'ke ;D We've come a long way op het gebied van vriendschap. xD Maar ik ben blij dat ik je m'n vriendin kan noemen. :3 Je bent giga aardig en origineel en plotlines met je zijn altijd ook super leuk (Al kan je vreselijk de sadist uithangen, haha -kuchStrawenTwirlkuch-). Don't leave, never ever, please. B(
Also, no pressure(A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|