| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:43 | |
| Je bent en blijft een van m'n beste vriendinnen! Je bent een super mooie meid, een leuke RPG'er, en gewoon geweldig <3 Love yaaaa ;'D |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:46 | |
| Je bent vooral heel goed in kittenaanmeldingen x) Heel goed ken ik je nog niet ofzo, maar een negatief oordeel heb ik niet! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:52 | |
| Echt persoonlijk ken ik je niet maar in AOT ben je heel actief en gezellig en op de een of andere manier lijk je alles wel te volgen xD Ook post je lekker actief en zorgt voor leuke situaties om zelf op te reageren ^-^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:56 | |
| *kaapt post voor iedereen weg*
Just had to, Jamie, je bent een geweldig persoon! Geweldig! Je maakt leuke setjes *kuch* en awesome tekeningen, bovenal ben je gezellig, creatief en vreselijk cool >3 Ik zie je als een vriendin hier op het forum, -als je dat goed vindt xD- 'Cause really… You are Freakin' gaaf! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 22:50 | |
| Emmaaaaaaaaaaa *takes a breath* Jij bent een van de meest awesome persoontjes die ik ken :3 Sws altijd gezellig met jou, hoe kan het ook anders. Het drama van de Shadowclan is ook altijd erg leuk *kuch kuch kuch* xD En tja, wat moet ik zeggen? Heb er gewoon geen woorden voor, maar ik hoop dat je hier nog lang blijft zodat ik je onder kan blijven spammen met stuff over Snowy, Ace of Tall of wie dan ook <3 |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 22:52 | |
| Dear Esmee, je bent een lief en leuk om mee om te gaan meisje :'D Je accounts hebben altijd iets persoonlijks en ik hou van de character development van Snowypaw<3 |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 jun 2014 - 23:08 | |
| Q, ik vind jouw setjes echt supermooi. Je hebt aanleg om creatieve manips en setjes te maken en je weet er altijd iets leuks van te maken! Ook als RPGer weet jij hoe je het beste uit je post en je karakter moet halen. Ik vind dat je elk karakter goed bespeelt. Je bent ook een geweldig persoontje die ik beter wil leren kennen! ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 jun 2014 - 23:09 | |
| Bo2~! Je bent een geweldig persoon en heel erg leuk om mee te praten en te rpg'en. :3 Ik moet binnenkort maar eens reageren met Tinderpaw op Brokenpaw want dat is ook erg adorable. x'D You're just awesome and I hope you'll remember that forever>D! |
|
| |
- Emma - 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 jun 2014 - 23:14 | |
| Babs! Je bent een geweldig aardig persoon weet je dat? Echt waar, ik heb het altijd gezellig met jou en ik weet dat je in no-time voor iedereen hier klaar zou staan. Natuurlijk ben je ook een uitmuntend geweldige Rpger en maak je adembenemende tekeningen en setjes, maar naast al dat ben ik je ook als een vriendin gaan zien :') ik hoop echt dat je nog lang lang lang hier zult blijven <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 12 jun 2014 - 22:05 | |
| Em <33333333333 Je bent een van m'n beste vriendinnen hier, samen met Genie & Jamjam duh xD, je bent superawesome, geweldig, creatief, superlief, superaardig, geweldig, awesome -hmm, heb ik dat niet al gezegd? x3-, super gurl! Ik zou je voor geen goud in de wereld willen wisselen, je bent echt een goede vriendin van me geworden. Je bent gewoon geweldig! Alle gesprekken, alle manieren waarop je me kan troosten en me kan laten lachen. Je bent gewoon super. Emie, jij bent het meest awesome persoontje dat ik hier ooit heb ontmoet <3 Daar ben ik superblij mee <3
Jep, dat moest gewoon eens gezegd worden >3 |
|
| |
Amy :3 83 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 12 jun 2014 - 22:08 | |
| Je bent een heel gezellig persoon die de sfeer altijd een beetje weet op te stoken x) Je bent goed in posten en je sheets zijn mooi <3 Veel meer weet ik nog niet van je maar ik zou er niks op tegen hebben om je nog beter te leren kennen! |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:37 | |
| Ik ken je eigenlijk niet maar ik heb wel eens een RPG postvan je gelezen en ik vind dat je je karakters goed bespeeld (: |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:38 | |
| Liz, ik ken je niet echt geweldig enzo, maar Foxfang en Austin zijn echt leuwke karakters, zeker hoe weird Austin deed tegen Raspberry x'D Je bent een heel lief persoon, en ik hoop je nog betr te leren kennen ^-^ |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:40 | |
| Ezz, je hebt geweldige accountjes met awesome namen <"3 *kortste bedankje ooit >D* |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:42 | |
| Bunny <3 Je bent altijd erg vrolijk en al jouw accountjes hebben een eigen style :} You are just a nice person! |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:42 | |
| Je bent een hele actieve rpg'er en daarnaast ook een fantastisch persoon ^-^! Edit: Ogh daan was me voor D: Voor daan: Je bent een fantastische meid en desondanks dat je veel accounts hebt, weet je ze allemaal net zo bekend te maken! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:44 | |
| Je bent geweldig als persoon, rpg'er, mod & deputy. <3 Ik mis onze gesprekken wel van vroeger, spijtig dat ebuddy ermee kapte. ;-; |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:45 | |
| Chi,je hebt awesome chars en je bent gaaf joh! Je doet het trouwens super als Medicine Cat! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:46 | |
| Je hebt veel originele Chars en ik lief de topics tussen Dying x Cinder, die zijn zo cute =3 |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 jun 2014 - 19:46 | |
| Bo, er valt niet superveel te zeggen, want je bent gewoon totaal awesome ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|