Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Voleleap
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 DPKsfdL
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Voleleap
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 20:43

Je bent en blijft een van m'n beste vriendinnen! Je bent een super mooie meid, een leuke RPG'er, en gewoon geweldig <3 Love yaaaa ;'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 20:46

Je bent vooral heel goed in kittenaanmeldingen x) Heel goed ken ik je nog niet ofzo, maar een negatief oordeel heb ik niet!
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 20:52

Echt persoonlijk ken ik je niet maar in AOT ben je heel actief en gezellig en op de een of andere manier lijk je alles wel te volgen xD Ook post je lekker actief en zorgt voor leuke situaties om zelf op te reageren ^-^
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 20:56

*kaapt post voor iedereen weg*

Just had to, Jamie, je bent een geweldig persoon! Geweldig! Je maakt leuke setjes *kuch* en awesome tekeningen, bovenal ben je gezellig, creatief en vreselijk cool >3 Ik zie je als een vriendin hier op het forum, -als je dat goed vindt xD- 'Cause really… You are Freakin' gaaf!
Snowywinter
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 22:50

Emmaaaaaaaaaaa *takes a breath*
Jij bent een van de meest awesome persoontjes die ik ken :3 Sws altijd gezellig met jou, hoe kan het ook anders. Het drama van de Shadowclan is ook altijd erg leuk *kuch kuch kuch* xD En tja, wat moet ik zeggen? Heb er gewoon geen woorden voor, maar ik hoop dat je hier nog lang blijft zodat ik je onder kan blijven spammen met stuff over Snowy, Ace of Tall of wie dan ook <3
Stormfeather
Member
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 22:52

Dear Esmee, je bent een lief en leuk om mee om te gaan meisje :'D Je accounts hebben altijd iets persoonlijks en ik hou van de character development van Snowypaw<3
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 23:08

Q, ik vind jouw setjes echt supermooi. Je hebt aanleg om creatieve manips en setjes te maken en je weet er altijd iets leuks van te maken! Ook als RPGer weet jij hoe je het beste uit je post en je karakter moet halen. Ik vind dat je elk karakter goed bespeelt. Je bent ook een geweldig persoontje die ik beter wil leren kennen! ^^
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 23:09

Bo2~! Je bent een geweldig persoon en heel erg leuk om mee te praten en te rpg'en. :3 Ik moet binnenkort maar eens reageren met Tinderpaw op Brokenpaw want dat is ook erg adorable. x'D You're just awesome and I hope you'll remember that forever>D!
Hailpaw
StarClan
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 23:14

Babs! Je bent een geweldig aardig persoon weet je dat? Echt waar, ik heb het altijd gezellig met jou en ik weet dat je in no-time voor iedereen hier klaar zou staan. Natuurlijk ben je ook een uitmuntend geweldige Rpger en maak je adembenemende tekeningen en setjes, maar naast al dat ben ik je ook als een vriendin gaan zien :') ik hoop echt dat je nog lang lang lang hier zult blijven <'3
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 22:05

Em <33333333333 Je bent een van m'n beste vriendinnen hier, samen met Genie & Jamjam duh xD, je bent superawesome, geweldig, creatief, superlief, superaardig, geweldig, awesome -hmm, heb ik dat niet al gezegd? x3-, super gurl! Ik zou je voor geen goud in de wereld willen wisselen, je bent echt een goede vriendin van me geworden. Je bent gewoon geweldig! Alle gesprekken, alle manieren waarop je me kan troosten en me kan laten lachen. Je bent gewoon super. Emie, jij bent het meest awesome persoontje dat ik hier ooit heb ontmoet <3 Daar ben ik superblij mee <3

Jep, dat moest gewoon eens gezegd worden >3
Mistyrose
Member
Amy :3
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!
Mistyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 22:08

Je bent een heel gezellig persoon die de sfeer altijd een beetje weet op te stoken x) Je bent goed in posten en je sheets zijn mooi <3 Veel meer weet ik nog niet van je maar ik zou er niks op tegen hebben om je nog beter te leren kennen!
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:37

Ik ken je eigenlijk niet maar ik heb wel eens een RPG postvan je gelezen en ik vind dat je je karakters goed bespeeld (:
Dragonfly
Member
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:38

Liz, ik ken je niet echt geweldig enzo, maar Foxfang en Austin zijn echt leuwke karakters, zeker hoe weird Austin deed tegen Raspberry x'D Je bent een heel lief persoon, en ik hoop je nog betr te leren kennen ^-^
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:40

Ezz, je hebt geweldige accountjes met awesome namen <"3
*kortste bedankje ooit >D*
Pearleaf
Member
Amy
92

CAT'S PROFILE
Pearleaf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:42

Bunny <3 Je bent altijd erg vrolijk en al jouw accountjes hebben een eigen style :}
You are just a nice person!
Dustrise
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:42

Je bent een hele actieve rpg'er en daarnaast ook een fantastisch persoon ^-^!
Edit: Ogh daan was me voor D:
Voor daan: Je bent een fantastische meid en desondanks dat je veel accounts hebt, weet je ze allemaal net zo bekend te maken!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:44

Je bent geweldig als persoon, rpg'er, mod & deputy. <3
Ik mis onze gesprekken wel van vroeger, spijtig dat ebuddy ermee kapte. ;-;
'Wolfkit
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:45

Chi,je hebt awesome chars en je bent gaaf joh! Je doet het trouwens super als Medicine Cat!
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:46

Je hebt veel originele Chars en ik lief de topics tussen Dying x Cinder, die zijn zo cute =3
Dragonfly
Member
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 19:46

Bo, er valt niet superveel te zeggen, want je bent gewoon totaal awesome ^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 15 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: