| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 22:32 | |
| Quinty! Ik vind je al f*cking awesome sinds ik je accounts leerde kennen op WS, en ik hoop dat ik je nu wel een keer bij een meeting zie ^^
(of hadden we elkaar al eens ontmoet? Al die dingen zijn al zo lang geleden :O ) |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 11 apr 2014 - 20:25 | |
| Je bent een heel erg lief, hardwerkend en enthousiast persoon. ^-^ Ik hoop je hier nog vaak te zien~! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 11 apr 2014 - 20:58 | |
| Je bent echt een super aardige meid die vaak dingen beter kan dan ze zelf denkt. Je kan fantastisch goed tekenen en bent een geweldige admin~! Ik kan eigenlijk door blijven gaan, maar om het kort samen te vatten ben je gewoon een übergeweldige rpg'er en zelfs nog een betere vriendin. (: |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 11 apr 2014 - 22:55 | |
| Ik vind je heel lief en leuk en je maakt mooie setjes en je bent mooi en ik houd van je en en en en hoi : D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 12 apr 2014 - 10:24 | |
| Ken je niet zo goed maar je speelt een leuke partner en vader voor Snowcrystal. Je setjes zijn de max en ik lieft gewoon de naam van High :'D Je lijkt me best wel een leuk persoontje om te ontmoeten (id rpg) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 14 apr 2014 - 15:59 | |
| *Hyper vrolijke bui*
Assie, ik heb je al zo vaak gecomplimenteerd, en toch kan ik elke keer wel weer nieuwe bedenken! Je bent gewoon echt heel erg aardig, je bent er altijd voor mensen van hier en ik zie je echt als een vriendin <3 Blijf nog heel lang op WC, totdat je een oud omaatje bent ofzo, want seriously; You are awesome! <33
|
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 apr 2014 - 12:21 | |
| Je bent superlief en je chars zijn altijd ook heel leuk! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 apr 2014 - 15:15 | |
| Jij bent echt grappig! <3 |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 apr 2014 - 15:16 | |
| Je hebt goed uitgewerkte accounts en bent altijd heel aardig. (: |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 apr 2014 - 18:20 | |
| Je bent een geweldige en hele lieve meid <3 |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 apr 2014 - 18:22 | |
| Jouw characters weet je altijd heel origineel uit te werken waardoor ze gauw in mijn lijst van favorieten staan >A< |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 2:30 | |
| Je komt bij mij over als een hele lieve en vriendelijke meid! |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 19:39 | |
| Je bent een hele leuke meid waar ik vroeger nog vaak leuke gesprekken op skype mee had en je bent gewoon de beste mentor en deputy die Slender en de clan kan wensen ;p |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 19:42 | |
| GEN! *plet* Je bent gewoon super! Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan als ik het moeilijk heb. Je bent altijd supervriendelijk en mijn ex-stalker xD Ik heb mijn eerste meeting met je gedaan en dat was gewoon super. Je bent altijd superaardig, kan super RPGen en je bent gewoon een awesome persoontje <333 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 19:44 | |
| My turn! BOOOOO! -2- *Tacklehug* Je bent echt geweldig! De topics, gesprekken, werkelijk alles met jou is echt supergezllig en gewoonweg geweldig! Ik ben je echt als een goede vriendin gaan beschouwen hiero, you're the best <'3 |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 19:45 | |
| Hi Emma<3 Een lief, aardig persoontje. Ik ken je minder goed dan dat ik zou willen :c Still like you tho <3
-Quinty hier- |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 20:30 | |
| Je bent aardig en blij und (los van dit xD) WE BE INTO DA SAME THINGS *brohug* Je bent gewoon awesome xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 apr 2014 - 21:52 | |
| Je bent een heel leuk persoontje die ik nog ken van een tijdje geleden *zwakke hint hint* Je hebt een heel mooi setje en je karakters zijn zo geweldig. Ik hoop ooit nog es met je te kunnen posten xd |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 25 apr 2014 - 22:45 | |
| ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een vriendelijk persoon die haar accounts ook goed actief houd^-^ |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 25 apr 2014 - 22:46 | |
| Ik geloof dat ik dit al eens gezegd heb, maar je bent (nog steeds) een vrolijk en aardig persoontje. ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|