| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 18 mei 2014 - 22:27 | |
| Emma x'D Gisterennacht/deze heel erg vroege ochtend was geweldig, ik heb echt een hele poos als een idioot naar mijn scherm zitten lachen. Tall is echt een geweldig account/karakter, en zijn topic met Raspy vind ik echt erg leuwk ;D Er valt zo veel over je te zeggen, al ken ik je eigenlijk pas 'goed' sins gisteren :3 Kortom, je bent een superpersoontje <'3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 19 mei 2014 - 18:14 | |
| Je bent echt leuk zoals je bent, en dat je je zelf bent maakt je alleen maar speciaal! Tevens vind ik je heel aardig, en ben je een goede RPG'er! |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 21:00 | |
| Ik ken je nog niet zo goed maar je ziet er echt gezellig en leuk uit en hebt een leuk karakter!^_^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 21:06 | |
| Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me aardig ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 22:00 | |
| Boooooooooo!!!! You know what I'm gonna say! Soulmate, you're awesome! Serieus, je bent geweldig goed in posten, vrolijk zijn, mij opvrolijken en laten lachen! Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb girl, really <'3
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 22:01 | |
| Je bent een leuke, actieve en vooral goede rpg'er. ^^ Ook in het aot ben je lekker gezellig om mee te praten. :3 <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 22:03 | |
| Echt super lieve meid, friend 4 life, maar ook een goede RPG'er die haar karakters goed bespeelt en ontzettend actief is (: |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 26 mei 2014 - 22:21 | |
| Ik heb je al wel zien voorbij komen en lijkt me een aardig persoon! Je hebt ook echt geweldige plaatjes en een leuk karakter! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 14:59 | |
| Je lijkt me een leuke persoon, maar ken je niet zo goed. Maar dat zal uiteindelijk heus wel komen, right? |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 16:25 | |
| Je lijkt me een super lieve meid en kan sowieso enorm goed posten en hebt leuk karakters~! <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 16:33 | |
| Je bent heel aardig en ik vind Softvoice echt een leuke kat (: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 16:40 | |
| Ik ken je nog niet echt goed, maar heb je al verschillende keren voorbij zien komen en hoop dat ik je beter zal leren kennen ^^ |
|
| |
Tess' 116
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 16:44 | |
| Je bent een geweldig konijntje Bunn, k vind je een schatje |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 16:46 | |
| TEDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYY Ya'r a unicorn and you know it :3 |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 17:03 | |
| Gwn een amazing mensje Jamie! Je bent altijd vrolijk en opgewekt {zo ver ik weet X'D} en Acepaw is een leuk karakter ook al is hij wat evil! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 17:24 | |
| Ace is niet evil xD Anouk! Je bent erg gaaf, super Nice en kan ook erg goed posten! Ik ken je nog niet geweldig, maar ik zie er wel naar uit je beter te leren kennen ;D
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 27 mei 2014 - 22:18 | |
| Emm! Oh I really like you. Je hebt leuke chars, and I love Tallpaw. Tevens ben je écht gezellig, weetje een leuke sfeer met je mee te nemen, and damn! I'd like to meet ya, girl <3 Duidelijk? |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 28 mei 2014 - 19:44 | |
| Nath :3 Je hebt echt superleuke acc's, en ook al ken ik je niet echt heel erg goed, je bent heel lief en sympathiek :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:40 | |
| Ez, You're awesome -punt- De zoektocht naar de jongen wordt hopelijk nog lang samen met jou voortgezet en ook de ultiem leuke gesprekken in het aot + de leuke topics met jou.. Don't ever leave me! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 10 jun 2014 - 20:42 | |
| Je bent een super gezellig lid en kunt goed rpg'en! Altijd leuk om een topic met je te hebben<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|