| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 23:28 | |
| Je bent een creatief en aardig persoon met leuke karakters. ^-^ |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 23:37 | |
| Een heel aardig persoon en admin met veel te leuke accs en vooral heel gezellig ih kletshoekje c: Ik houd er gewoon van om met bericht te lezen/met je te praten in aot |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 11:09 | |
| Ik ken je niet zo goed maar je lijkt me een aardig iemand :'3 |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 15:00 | |
| *Is het niet de persoon?*
De update van Raposa word prachtig, dat zie ik zo al. Ook ben je offcourse heel aardig ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 16:58 | |
| ^^ Je bent een heel aardig persoon, met leuke accounts en gave posts! Je maakt ook echt wonderwonderwonderbaarlijk gave setjes! |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 17:00 | |
| Emmaaaa <3 Can I say that you're a good friend? C: Ik zou je echt niet kwijt willen Emma, en ik sta erop dat we een keer samen naar paardenkamp Soest gaan ;D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 17:02 | |
| BOOOOOOOOO <3
Je bent een erg goede vriendin met geweldige karakters en leuke posts ;D |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 17:06 | |
| Marieke <3
Ik ken je nu al best lang en je bent echt een superlief, leuk en aardig meisje met leuke forum ideeën en leuke karakters <3 |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 17:24 | |
| JUUUUUUUUUUUUUUUL Snap, Wapp, Meeting <3 I just love conversations with ya baby <3 Ik kan je echt niet missen hoor Juul <3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 17:29 | |
| Boooo!!!!
Ik houd je aan die meeting hoor!! xD Je bent echt een geweldig persoon!! Je accounts zijn geweldig, en aangezien ik jou allang vriendin noemde mag je dat ook bij mijn doen hoor ;D Je bent echt geweldig Bo, G.E.W.E.L.D.I.G. Ik spel het even zodat iedereen het begrijpt, want het is gewoon zo! |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 18:30 | |
| Emma!
Je bent super gaaf. ook heb je veel actieve accountjes die echt badass zijn. Je hebt een vlotte babbel (in AOT toch x'D) en je maakt ook awesome setjes. Je bent creatief in tekeningen en ik vind het heerlijk als ik met jouw in topicjes zit (met onderandere Tallpaw) Je bent gewoon super leuk en vriendelijk. |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 20:10 | |
| Lilith ^^ Al jouw accountjes zijn gewoon ze awesome, van de gestoorde awesome Mothkit tot de gekste naam die ik hier al gezien heb: Zetumaose (spel ik die goed?) Ik hoop gewoon dat ik nog veel awesome topicjes met jouw karkaters kan hebben ;3
Ps; waarom zegt iedereen de naam bovenaan de post? Achja, ik doe maar fijn mee ;3
|
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 9 apr 2014 - 23:16 | |
| Bunny! Je bent zo een aangenaam mensje, met heel leuke accs, die awsom setjes maakt, en je bent echt zo aardig.. Ik vind het leuk om met je te rpg'en, en hoop nog vele topicjes met je accs te mogen hebben |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 9:37 | |
| Als persoon heb ik je weinig gesproken, maar de karakters die je bespeeld vind ik erg tof! Misschien ooit een topicje doen? c:
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 9:40 | |
| Juul~! ^^ Je bent een hele lieve meid met gave accountjes die heerlijk zichzelf is. :3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 9:59 | |
| BABS. Je was de eerste die ik sprak toen ik hier kwam en je hebt me alles uitgelegd ^^ En je bent gewoon supertof! |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 10:11 | |
| Je bent superaardig en ontzettend leuk om mee te praten. Je acc(s zijn/) is lekker origineel en ik vind het echt leuk om met je te posten en te praten. Je hebt ook mn vertrouwen verdient en ik ben blij om met iemand als jij te kunnen praten/chatten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 17:22 | |
| Assieeee!!!! You are soooo awesome girl! Echt waar, je bent naar mijn idee echt een vriendin! Je bent echt geweldig gezellig, hebt humor en je post echt bovenabnormaalgoedniveau!!! -zoals je weet aangezien we veel topics hebben -gehad--
We moeten elkaar blijven spreken en met elkaar blijven posten want je bent net als zoveel mensen hier gewoonweg GEWELDIG! <3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 21:43 | |
| Je bent een geweldige rpg'er en kan het karakter van je kat echt altijd laten uitstralen. <3 |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 10 apr 2014 - 21:47 | |
| Je bent een goede RPG'er met een lief en zachtaardig karakter die altijd wel voor mensen klaar staat :'D <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|