| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 2 mei 2014 - 12:57 | |
| *steelt deze post weg voor veel mensen* Quinty! Je bent echt geniaal geweldig! Ik kijk naar je op, en ik wil je echt dolgraag beter leren kennen aangezien we elkaar nog niet goed genoeg kennen -voor hoe graag ik je wil kennen- naar mijn idee <'3 |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 2 mei 2014 - 13:26 | |
| Je bent een echte schat en altijd aardig tegen anderen en ook nog eens een actieve poster met fantastische karakters! C: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 8:42 | |
| ik ken je niet erg goed, maar je lijkt een aardig persoon^-^ |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 8:51 | |
| Je bent echt een super leuk persoontje! Je kan prachtig tekenen, hebt mega leuke accountjes, kan ontzettend mooie pixel-art maken,... You're awesome :3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 15:22 | |
| Jij bent een aardige meid met leuke chars en weet ze ook goed te bespelen. I'd like to meet ya! x |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 16:52 | |
| Ik hou gewoon van al je toffe karakters <3 |
|
| |
Isa :3 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 16:56 | |
| Bunny je bent echt een geweldige meid, en ondanks je obsessie met bevers en aurypaw is het altijd erg leuk om met je te praten ^^ Je karakters zijn goed uitgewerkt en leuk om te lezen :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 16:57 | |
| Je bent een ontzettende lieve meid, je hebt Wolf Children gezien (wat je ook weer awesome punten geeft ;D) hebt leuke karakters en kan goed rpg'en. :3 I'm glad to know you~! |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 3 mei 2014 - 17:09 | |
| You're just one of my best WC friends <3 Just can't wait to meet ya x Tenslotte heb jij awesome uitgewerkte chars en weet jij altijd wel weer oude gewoontes terug te brengen in de RPG, zoals spontaniteit en de wil om niet meer lange posts te typen. Je hebt goede invloed en bent ook heel aardig, begripvol en behulpzaak x |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 6 mei 2014 - 19:35 | |
| Ik ken je nog niet zo heel goed maar je ziet er erg gezellig uit en leuk om een praatje mee te doen! Echt awesome! |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 6 mei 2014 - 19:36 | |
| Ik ken jou ook nog niet echt maar weet dat je nieuw bent en het erg goed doet! |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 6 mei 2014 - 19:38 | |
| Ik heb je wel eens langs zien komen en je lijkt me een aardig mens (: |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 15:18 | |
| ik ken je niet echt, maar je lijkt me wel grappig en aardig, en je kan goed schrijven! |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 15:19 | |
| Ik ken je niet echt, maar het topic wat ik met je had was leuk (maar awkward x'D) en je lijkt me een heel aardig persoon. (: |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 15:22 | |
| Ik ken je niet echt, maar vind dat je een awnesome account hebt met supper setje en bovendien echt tof kunt schrijven! |
|
| |
Lore 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 15:23 | |
| Je bent echt goed in tekenen en setjes maken! |
|
| |
Call me San Or Wolfie 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 16:36 | |
| |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 18:10 | |
| Je hebt echt een awesome schattige foto! |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 18:14 | |
| Ik ken je niet echt maar je chars hebben hele leuke namen ^-^ |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 7 mei 2014 - 18:15 | |
| Je hebt leuke karakters en goede verhaallijnen. (: Heb de verhaallijn van Lone en Never al een tijdje gevolgd. ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|