| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 25 maa 2014 - 22:02 | |
| ^^ Je bent echt supergaaf, gezellig en je kan erg goed tekenen! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 25 maa 2014 - 22:09 | |
| Ik weet op de een of andere manier dat het altijd gezellig wordt als jij erbij bent :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 30 maa 2014 - 17:45 | |
| -bumpt het topic-
Je bent echt aardig!!! Ook kan je erg goed rpg'en en hebt ook nog een supergave accountjes!
|
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 30 maa 2014 - 20:34 | |
| Em <3 Em <3 Em <3 Omg you're just awesome! Je bent altijd zo lief en altijd zo aardig tegen iedereen. Je bent super gezellig om mee te praten in het ATM en je kan geweldig posten. Je hebt een super humor en ik weet dat als er iets is, ik altijd bij jouw terecht kan <3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 30 maa 2014 - 20:38 | |
| @Emma dankje :0 [<3]
Boooo super awesome person <333 *Watches TV* Haribo reclame! O.o Ook al heb ik nauwelijks/geen topics meer met jou, ik weet dat je ontzettend goed post. EN ja, jij bent ook altijd gezellig :3 |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 30 maa 2014 - 20:55 | |
| je bent een vriendelijk, gezellig en bovenal, awesome persoon met leuke acc's^-^
|
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 30 maa 2014 - 21:54 | |
| Je bent een fantastisch persoon en erg actief op het forum, daarbij heb je ook een paar hele awesome karakters gemaakt <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 31 maa 2014 - 22:39 | |
| Linn.. !!! Waar te beginnen? Je bent aardig, behulpzaam, slim, je hebt geweldige accountjes en bespeeld ze echt geweldig! je bent echt lief en aardig en ondanks dat je een hoge rang hebt en Mod. bent ben je nog zo heerlijk gewoon normaal! Echt waar, jij bent altijd al een voorbeeld voor mij geweest sinds ik hier kwam, ik hoop dus ook nog lekker vaak met je te kunnen praten en RPG'en <3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 31 maa 2014 - 22:41 | |
| Je bent heel erg actief en echt een hele aardige meid. ^-^ Je werkt je karakters tevens heel erg leuk uit~! |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 31 maa 2014 - 22:46 | |
| Not sure what to wrote down Maar laat me zo zeggen: I am your father xd or at least, please let me be family of you, nice, awsome, crazy, cool charactered, admin and person'tje xd Kortom, je bent de beste admin die ik ken en zoveel meer *lijkt veel minder dan wat ik wilde zeggen xd* |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 1 apr 2014 - 13:49 | |
| Ik ken je niet zo heel goed, maar als ik je zo zie in het AOT ben je wel een gezellig lid. |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 1 apr 2014 - 14:16 | |
| Je maakt super mooie setjes. Ik kijk echt naar jouw op. En je post zijn echt gaaf! |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 1 apr 2014 - 14:45 | |
| Je hebt leuke accounts en bent ook erg aardig |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 1 apr 2014 - 16:26 | |
| Ik ken je niet goed (wat ik jammer vind :c) maar je best wel erg aardig ~ (: |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 22:26 | |
| Je bent een aardig en heel gezellig persoon, hoop zeker nog vaker met je te praten. ^^ |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 22:31 | |
| Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een super leuk persoon <3 |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 22:31 | |
| Een lief en aardig persoontje<3
*Quinty hier btw* :'D |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 22:32 | |
| Je bent een awesome persoontje en echt al jouw accounts zijn gewoon wauw <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 22:34 | |
| Daan!! Jouw accounts zijn stuk voor stuk geweldig, met fluffy Frostlake vooraan xD Arcane en Tall topics zijn altijd gezellig, je kan gewoon heel erg goed RPG'en en bent echt een geweldig persoon om te kennen! Echt waar, Me and Tall love you <'3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 8 apr 2014 - 23:09 | |
| Je bent een lief, gezellig en awesome persoon met goed uitgewerkte karakters. Je maakt mooie RPG-posts die zowel vlot en aangenaam lezen, je hebt ook een goed gevoel voor humor (serieus, je weet niet hoe hard ik soms moet lachen bij sommige posts van je :'3 (positief bedoeld, hé)) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|