Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 22:02

^^ Je bent echt supergaaf, gezellig en je kan erg goed tekenen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 22:09

Ik weet op de een of andere manier dat het altijd gezellig wordt als jij erbij bent :3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 17:45

-bumpt het topic-

Je bent echt aardig!!! Ook kan je erg goed rpg'en en hebt ook nog een supergave accountjes!
Mazelock
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:34

Em <3 Em <3 Em <3
Omg you're just awesome! Je bent altijd zo lief en altijd zo aardig tegen iedereen. Je bent super gezellig om mee te praten in het ATM en je kan geweldig posten. Je hebt een super humor en ik weet dat als er iets is, ik altijd bij jouw terecht kan <3
Snowywinter
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:38

@Emma dankje :0 [<3]

Boooo super awesome person <333 *Watches TV* Haribo reclame! O.o
Ook al heb ik nauwelijks/geen topics meer met jou, ik weet dat je ontzettend goed post. EN ja, jij bent ook altijd gezellig :3
Raccoonmask
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:55

je bent een vriendelijk, gezellig en bovenal, awesome persoon met leuke acc's^-^
Dustrise
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 21:54

Je bent een fantastisch persoon en erg actief op het forum, daarbij heb je ook een paar hele awesome karakters gemaakt <'3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 22:39

Linn.. !!!
Waar te beginnen? Je bent aardig, behulpzaam, slim, je hebt geweldige accountjes en bespeeld ze echt geweldig! je bent echt lief en aardig en ondanks dat je een hoge rang hebt en Mod. bent ben je nog zo heerlijk gewoon normaal! Echt waar, jij bent altijd al een voorbeeld voor mij geweest sinds ik hier kwam, ik hoop dus ook nog lekker vaak met je te kunnen praten en RPG'en <3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 22:41

Je bent heel erg actief en echt een hele aardige meid. ^-^ Je werkt je karakters tevens heel erg leuk uit~!
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 22:46

Not sure what to wrote down
Maar laat me zo zeggen:

I am your father xd or at least, please let me be family of you, nice, awsome, crazy, cool charactered, admin and person'tje xd
Kortom, je bent de beste admin die ik ken en zoveel meer Very Happy

*lijkt veel minder dan wat ik wilde zeggen xd*
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:49

Ik ken je niet zo heel goed, maar als ik je zo zie in het AOT ben je wel een gezellig lid. Smile
Mothkit
Member
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:16

Je maakt super mooie setjes.
Ik kijk echt naar jouw op. En je post zijn echt gaaf!
Animalfly
Member
Mattijn
94
Actief

CAT'S PROFILE
Animalfly
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:45

Je hebt leuke accounts en bent ook erg aardig
Anna
Member
Esmée
48
Actief

CAT'S PROFILE
Anna
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 16:26

Ik ken je niet goed (wat ik jammer vind :c) maar je best wel erg aardig ~ (:
Crowmask
Member
Chi
156
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowmask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:26

Je bent een aardig en heel gezellig persoon, hoop zeker nog vaker met je te praten. ^^
Cherish
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:31

Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een super leuk persoon <3
Abysspaw
Member
»Quinty«
52
Actief

CAT'S PROFILE
Abysspaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:31

Een lief en aardig persoontje<3

*Quinty hier btw* :'D
Drizzlepaw
Member
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:32

Je bent een awesome persoontje en echt al jouw accounts zijn gewoon wauw <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:34

Daan!! Jouw accounts zijn stuk voor stuk geweldig, met fluffy Frostlake vooraan xD Arcane en Tall topics zijn altijd gezellig, je kan gewoon heel erg goed RPG'en en bent echt een geweldig persoon om te kennen! Echt waar, Me and Tall love you <'3
Greenpaw,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
41
Actief

CAT'S PROFILE
Greenpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 23:09

Je bent een lief, gezellig en awesome persoon met goed uitgewerkte karakters. Je maakt mooie RPG-posts die zowel vlot en aangenaam lezen, je hebt ook een goed gevoel voor humor (serieus, je weet niet hoe hard ik soms moet lachen bij sommige posts van je :'3 (positief bedoeld, hé))
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: