Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:18

SACHA! Je bent een keitoffe zombielover en natuurlijk heb je een goede smaak voor series & games ;o Ik ken je nog niet zo lang, maar ik vind je nu al een supertoffe meid :3
Verder RPG je echt awesome en je karakters zijn ook awesome c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:22

Boo ♡
Ik wou even zeggen dat je een geweldige meid bent. Je bent echt super aardig en je ideeen voor onze karakters zijn altijd awsome. Nooit gedacht dat het zo zou aflopen met aury en never maar im happy it did. Nog nooit heeft 1 van mn chars een lange relatie gehad en ik weet zeker dat wij dit kunnen ;D
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:30

Isa,je bent geweldig en de leader rang past dan ook goed bij Dawnflight! Je hebt coole accjes!
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:34

Ik hou gewoon van de topics Dying x Cinder en hoop dat ze nog lang zullen mogen blijven duren <3
Je bent een awesome meid met coole karakters en je post awesome. (oké, ik zeg echt te veel awesome in dit topic, maar dat doet er niet toe Xd)
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:40

To for you Bunny! De topic's tussen Cinder en Dying zijn idd awesome,je voelt hun emotie gewoon.Zelf weet jij altijd zo coole karakters te creëren en je bent gewoon geweldig! Je maakt gewoon mijn dagen geweldig!
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:43

Je hebt echt coole karakters en je bent echt vriendelijk en gezellig^^
Je bent altijd jezelf en leuk dat ik je ken.
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:47

Je hebt een schattig avatar, en bent erg actief op het forum.
Hoewel ik je niet zo heel goed ken vind ik je wel een aangenaam en lief persoontje
Lionbeat
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:52

Ik ken je niet super super goed, maar in de tijd dat ik je heb leren kennen ben je een geweldig en aardig persoon <3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:14

Bo… What is er niet awesome, gaaf, of supercool aan jou? Je bent aardig, behulpzaam, supergaaf, enorm lang actief, en zo kan ik nog heel lang doorgaan xD 'Cause you're amazing, just the way you are!
Spider
Member
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Spider
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 15:46

EMINEM!! Je bent gewoon een awsum girl, en en en nog zoveel zaken, en je bent grappig, behulpvol, vriendelijk, etc... Ik heb je heel graag als persoontje, evenals rpg'er trouwens xd je char's zijn zo leuk, en ik houd er van om met je te rpg'en, en ben blij dat ik je leren kennen heb xd

Best wel overdreven reactie, niet?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 23:54

Geen overdreven reactie hoor xD kidding~ Assie, Gen, Assie t maakt niet uit hoe ik je noem, je bent en blijft echt superfreagging awesome! Je rpgd echt geweldig, hebt een goed gevoel voor humor EN je hebt een net zo'n verwaande kat als die van mij!! Ik ben ook echt superblij dat ik jou heb leren kennen, alle mensen die jouw niet kennen, en dus ook dit forum niet bedenk ik me net... Die missen echt iets^^
- Eminem uit :'D
sandtail
Member
2
Actief

CAT'S PROFILE
sandtail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:54

Je bent veel actief hier Smile
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 17:00

Ik ken je niet goed, maar ik denk dat je een aardig persoon bent ^^
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 9:15

Ik mag je wel ooo leuk persoontje enzo hahahahahh hoi : D
Thor
Member
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Thor
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 11:58

Je maakt mooie setjes en bent super aardig. :3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 13:40

^^ Je bent echt geweldig aardig! Ook kan je heel goed posten ;D
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:56

Je bent enorm actief en bespeelt je karakters erg goed ^^
Blue-eye
Member
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:35

je os is echt heeeeel erg cool!
Flamepool
Member
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:29

Ken je niet echt, maar volgens mij ben je best wel heel actief x3
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 17:31

Je bent een erg aardig persoon en altijd gezellig om mee te chatten in de chatbox ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 6 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: