|
|
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:02 | |
| Mijn vriendin is best wel een freak... Ze stuurde dit op skype toen ik offline ging xD But I don't care^^" Wanneer wordt er trouwens gekozen wie de nieuwe MCA van WindClan wordt? Gaat dat echt morgen zijn? c: *I hope* Even gaan posten... |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:03 | |
| Dat ken ik ook ^^zo van die mensen xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:17 | |
| Iemand een topicje? C: Ga blijkbaar morgen pas weg xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:20 | |
| Morgen naar Universiteit Leiden om te kijken naar de opleiding Archeologie daar. Ben benieuwd :3 |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:26 | |
| - Firestar schreef:
- Morgen naar Universiteit Leiden om te kijken naar de opleiding Archeologie daar. Ben benieuwd :3
Oh gosh, Archeologie, hoe cool is dat O.o |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:27 | |
| Gegeteb en dan hondje uitlaten en posten weer xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:44 | |
| - Sixx schreef:
- Firestar schreef:
- Morgen naar Universiteit Leiden om te kijken naar de opleiding Archeologie daar. Ben benieuwd :3
Oh gosh, Archeologie, hoe cool is dat O.o Hihi, ik heb al besloten dat ik dat ga doen. Weet alleen nog nie of ik in Amsterdam wil studeren of in Leiden. |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:46 | |
| - Firestar schreef:
- Sixx schreef:
- Firestar schreef:
Oh gosh, Archeologie, hoe cool is dat O.o Hihi, ik heb al besloten dat ik dat ga doen. Weet alleen nog nie of ik in Amsterdam wil studeren of in Leiden. Succes met kiezen dan ;D |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:46 | |
| - Quietkit schreef:
- Iemand een topicje? C:
Ga blijkbaar morgen pas weg xD La moi! La moi! Je kan in de link in m'n signature zien welke accounts ik allemaal heb ;3 Wazz, Succes met kiezen! |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:49 | |
| Ik ben een beetje ongeduldig, ik weet het, maar ik heb veel inspiratie voor Heron... Dus hoe ver sta jij met Hidden x Heron Lis? |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:51 | |
| |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:54 | |
| Tamar, Daar ga ik meteen aan beginnen! Eerst nog even m'n nieuwe topic met Maskedpaw in m'n zoektopic voor topics zetten, en dan begin ik aan ons topic ;D (to much topic xD) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:00 | |
| Je moet nog reagere met Maskedpaw op de topic met Cinder. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:03 | |
| Jaytail is echt forever alone ~ Hij is verliefd op Swiftheart, maar Swift is op Gray, dus blijft Jay friendzoned 8D Maybe ever Jay, maybe *hugs Jay* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:10 | |
| Poor Jay xD Eerst Colorkit (geloof ik), daarna Sunpaw en nu Swiftheart x'D |
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:12 | |
| Top Lis ) Doe maar rustig aan, ik ga eerst paardrijden (springles, Yaay :DD) en dan reageer ik vanavond ergens wel ~ |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:14 | |
| Bo, I don't know Y, maar ik vind dat we een topic moeten doen tussen mijn dieren liefhebbende Butterfly en jou foverer alone Jaytail xD (dat klinkt best zielig huh? I'm sorry Jay, you're a sweetheart <3) What do you think? *wenkbrauwkriebel* (ik ga dat woord stelen >:'D) |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:16 | |
| @Babs; OMG, YOU GOT IT RIGHT :'D EVEN COLORKIT *bows* Good job xD Ach Jay gaat ook gewoon op Strawberry, Poppypaw en Littlewish crushen, WHO CARES :'D |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:17 | |
| Liiiiiis, ik heb dingen bij je topicaanvraag-topic gezet xD -met die i kan je geen roep doen xD met Soooooooooooooof gaat het makkelijker xD- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:18 | |
| @Soof; En met Boooooooooooooooooo >:3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|