|
|
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:18 | |
| - Jaytail schreef:
- @Soof; En met Boooooooooooooooooo >:3
Ja exactly :DD Is flow happy now?? :C Quiet is talking to her stupid daddy again ;----; |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:19 | |
| @Soof; Iig wil ik met Flow inspringen, maar dat zou awkward worden, aangezien ze dan iig moet kiezen tussen zus of Vader D': |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:20 | |
| En weer ben ik het slachtoffer |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:20 | |
| - Jaytail schreef:
- @Soof; Iig wil ik met Flow inspringen, maar dat zou awkward worden, aangezien ze dan iig moet kiezen tussen zus of Vader D':
Do. It. Yes. Super. Plot. Twist. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:21 | |
| Ach, Straw is weer Single, Poppy ook en Little.. Ik denk dat je dan met Q aan de stok krijgt x'D
En ik heb een goed geheugen (A) |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:21 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- En weer ben ik het slachtoffer
wat bedoel je? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:23 | |
| @Soof; NEEE D: FLOWKIT IS AL ZO... ONZEKER D:
*ziet dat Maaike heeft gereageerd op het topic*
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :'D @Babs; Tss, Jaytail palmt ze allemaal in en krijgt stiekeme kittens :'D Jaytail pikt alle ThunderClan poezen in, Don't Judge :'D |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:24 | |
| - Jaytail schreef:
- @Soof; NEEE D: FLOWKIT IS AL ZO... ONZEKER D:
*ziet dat Maaike heeft gereageerd op het topic*
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :'D @Babs; Tss, Jaytail palmt ze allemaal in en krijgt stiekeme kittens :'D Jaytail pikt alle ThunderClan poezen in, Don't Judge :'D KOM OP HET ZOU HEEL LIEF ZIJN EN ER IS EEN KANS DAT HET GOED AFLOOPT? C: Please? :c |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| - Whippaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- En weer ben ik het slachtoffer
wat bedoel je? Nou,ik word al een tijdje op school gepest en zonder een reden negeren mijn twee bff'en me opeens,en ik weet dus totaal niet wat ik fout doe. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Soooooooooooooof, Ik ga meteen watchen ;D And I know.. Dan moet je volgende keer Lieseeeeeeeeh zeggen xD Maar dat klinkt niet echt huh?^^" Boooooooooooooooooo, *staart naar haar vorige post in het AOT* je hebt een hele belangrijke post overgeslagen! Even dat je 't weet! *staart naar Bo met een droevige kleuter face* Haha XD
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:25 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:36 | |
| en maar is mn topics op een rijtje zetten om te posten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:38 | |
| - Hiddendance schreef:
- Bo, I don't know Y, maar ik vind dat we een topic moeten doen tussen mijn dieren liefhebbende Butterfly en jou foverer alone Jaytail xD (dat klinkt best zielig huh? I'm sorry Jay, you're a sweetheart <3) What do you think? *wenkbrauwkriebel* (ik ga dat woord stelen >:'D)
Pff, Jay kan anders wel super cute zijn, zolang de poezen iig verdrietig zijn, of hun hart net is gebroken xD *kijkt naar topic Jay x Swift* Maar is goed :3 Als jij kan maken? @Soof; B-but :c Straks gaat haar relatie met haar vader kapoooot, en anders met haar zusje :C I DONT WANT TO CHOOSE. BECAUSE SHE LOVES BOTH TOO MUCH D': |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:38 | |
| iemand nog een topicje met een van mijn acc? |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:39 | |
| Dit weekend wirdt post weekend xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:43 | |
| Ik wil iets doen met mijn accounts, maar weet niet wat :c |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:45 | |
| - Jaytail schreef:
- Hiddendance schreef:
- Bo, I don't know Y, maar ik vind dat we een topic moeten doen tussen mijn dieren liefhebbende Butterfly en jou foverer alone Jaytail xD (dat klinkt best zielig huh? I'm sorry Jay, you're a sweetheart <3) What do you think? *wenkbrauwkriebel* (ik ga dat woord stelen >:'D)
Pff, Jay kan anders wel super cute zijn, zolang de poezen iig verdrietig zijn, of hun hart net is gebroken xD *kijkt naar topic Jay x Swift* Maar is goed :3 Als jij kan maken?
@Soof; B-but :c Straks gaat haar relatie met haar vader kapoooot, en anders met haar zusje :C I DONT WANT TO CHOOSE. BECAUSE SHE LOVES BOTH TOO MUCH D': Anders heb je steeds een Flow die tussen alles staan :C JUST TRY IT MAYBE SHE WILL MAKE IT ALL BETTER :DD |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:47 | |
| Ugh, er was een heel klasgesprek geweest waarbij iemand me uitschold voor 'slet'. Terwijl zij juist van de ene naar de andere jongen sprong, en ik al twéé jaar op dezelfde ben >>
Laatst aangepast door Frozenheart op vr 31 jan 2014 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:48 | |
| Bo, Oké, komt in orde! En ze is best wel sad hoor; de rest van haar gezin is pas geleden meegenomen naar de Twoleg Places, en daar heeft Butterpaw gezien hoe ze overreden werden.. Alleen zij is gespaard gebleven 3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 19:54 | |
| @Lis; Vergeleken met Jay is dat niks xD Hij werd geboren met een zusje, maar hun moeder was overleden bij de geboorte, dus was hun vader boos en nam Jay's zusje mee naar BloodClan. Hij kreeg een pleeggezin voor 2 Moons, waarna ook hen overleden. Op Jaypaw's 8e moon ontmoette hij zijn vader, maar na 5 Minuten word zijn vader gebeten door een Adder, waardoor hij dood ging. Zijn zusje kwam toen uit de struiken, en viel Jay aan. Jay wist dat als hij haar niet moest doden, hij dood ging. Dus hij vermoorde zijn eigen zusje, zodat hij kon blijven leven. Toen kwam dat met de Blue Star etc. en nu is hij depri omdat hij dus zichzelf de schuld geeft van Bluestar's dood :3 @Soof; Okeee, I'll try, But she's not going to be happy though :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|