Algemene Onzin Topic - Pagina 30

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
Quietpace
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:18

Jaytail schreef:
@Soof; En met Boooooooooooooooooo >:3
Ja exactly :DD
Is flow happy now?? :C Quiet is talking to her stupid daddy again ;----;
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:19

@Soof; Iig wil ik met Flow inspringen, maar dat zou awkward worden, aangezien ze dan iig moet kiezen tussen zus of Vader D':
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:20

En weer ben ik het slachtoffer Sad
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:20

Jaytail schreef:
@Soof; Iig wil ik met Flow inspringen, maar dat zou awkward worden, aangezien ze dan iig moet kiezen tussen zus of Vader D':
Do. It.
Yes.
Super. Plot. Twist.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:21

Ach, Straw is weer Single, Poppy ook en Little.. Ik denk dat je dan met Q aan de stok krijgt x'D

En ik heb een goed geheugen (A)
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:21

Cinderpaw. schreef:

wat bedoel je?
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:23

@Soof; NEEE D: FLOWKIT IS AL ZO... ONZEKER D:

*ziet dat Maaike heeft gereageerd op het topic*

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :'D
@Babs; Tss, Jaytail palmt ze allemaal in en krijgt stiekeme kittens :'D Jaytail pikt alle ThunderClan poezen in, Don't Judge :'D
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:24

Jaytail schreef:
@Soof; NEEE D: FLOWKIT IS AL ZO... ONZEKER D:

*ziet dat Maaike heeft gereageerd op het topic*

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :'D
@Babs; Tss, Jaytail palmt ze allemaal in en krijgt stiekeme kittens :'D Jaytail pikt alle ThunderClan poezen in, Don't Judge :'D
KOM OP HET ZOU HEEL LIEF ZIJN EN ER IS EEN KANS DAT HET GOED AFLOOPT? C:
Please? :c
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:24

Whippaw schreef:
Cinderpaw. schreef:

wat bedoel je?

Nou,ik word al een tijdje op school gepest en zonder een reden negeren mijn twee bff'en me opeens,en ik weet dus totaal niet wat ik fout doe.
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance

Soooooooooooooof, Ik ga meteen watchen ;D And I know.. Dan moet je volgende keer Lieseeeeeeeeh zeggen xD Maar dat klinkt niet echt huh?^^"
Boooooooooooooooooo, *staart naar haar vorige post in het AOT* je hebt een hele belangrijke post overgeslagen! Even dat je 't weet! *staart naar Bo met een droevige kleuter face* Haha XD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:25

Fishy <3
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:36

en maar is mn topics op een rijtje zetten om te posten xD
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:38

Hiddendance schreef:
Bo, I don't know Y, maar ik vind dat we een topic moeten doen tussen mijn dieren liefhebbende Butterfly en jou foverer alone Jaytail xD (dat klinkt best zielig huh? I'm sorry Jay, you're a sweetheart <3) What do you think? *wenkbrauwkriebel* (ik ga dat woord stelen >:'D)

Pff, Jay kan anders wel super cute zijn, zolang de poezen iig verdrietig zijn, of hun hart net is gebroken xD *kijkt naar topic Jay x Swift* Maar is goed :3 Als jij kan maken?

@Soof; B-but :c Straks gaat haar relatie met haar vader kapoooot, en anders met haar zusje :C I DONT WANT TO CHOOSE. BECAUSE SHE LOVES BOTH TOO MUCH D':
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:38

iemand nog een topicje met een van mijn acc?
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:39

Dit weekend wirdt post weekend xD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 30 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:43

Ik wil iets doen met mijn accounts, maar weet niet wat :c
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:45

Jaytail schreef:
Hiddendance schreef:
Bo, I don't know Y, maar ik vind dat we een topic moeten doen tussen mijn dieren liefhebbende Butterfly en jou foverer alone Jaytail xD (dat klinkt best zielig huh? I'm sorry Jay, you're a sweetheart <3) What do you think? *wenkbrauwkriebel* (ik ga dat woord stelen >:'D)

Pff, Jay kan anders wel super cute zijn, zolang de poezen iig verdrietig zijn, of hun hart net is gebroken xD *kijkt naar topic Jay x Swift* Maar is goed :3 Als jij kan maken?

@Soof; B-but :c Straks gaat haar relatie met haar vader kapoooot, en anders met haar zusje :C I DONT WANT TO CHOOSE. BECAUSE SHE  LOVES BOTH TOO MUCH D':
Anders heb je steeds een Flow die tussen alles staan :C JUST TRY IT MAYBE SHE WILL MAKE IT ALL BETTER :DD
.Featherkit
Member
17
Actief

CAT'S PROFILE
.Featherkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:47

Ugh, er was een heel klasgesprek geweest waarbij iemand me uitschold voor 'slet'.
Terwijl zij juist van de ene naar de andere jongen sprong, en ik al twéé jaar op dezelfde ben >>

Laatst aangepast door Frozenheart op vr 31 jan 2014 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:48

Bo, Oké, komt in orde! En ze is best wel sad hoor; de rest van haar gezin is pas geleden meegenomen naar de Twoleg Places, en daar heeft Butterpaw gezien hoe ze overreden werden.. Alleen zij is gespaard gebleven
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:54

@Lis; Vergeleken met Jay is dat niks xD Hij werd geboren met een zusje, maar hun moeder was overleden bij de geboorte, dus was hun vader boos en nam Jay's zusje mee naar BloodClan. Hij kreeg een pleeggezin voor 2 Moons, waarna ook hen overleden. Op Jaypaw's 8e moon ontmoette hij zijn vader, maar na 5 Minuten word zijn vader gebeten door een Adder, waardoor hij dood ging. Zijn zusje kwam toen uit de struiken, en viel Jay aan. Jay wist dat als hij haar niet moest doden, hij dood ging. Dus hij vermoorde zijn eigen zusje, zodat hij kon blijven leven. Toen kwam dat met de Blue Star etc. en nu is hij depri omdat hij dus zichzelf de schuld geeft van Bluestar's dood :3
@Soof; Okeee, I'll try, But she's not going to be happy though :c
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 30 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: