|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:03 | |
| - Fairfaith schreef:
- Laat Crunchycorn een crush krijgen op Cindercorn, die kan toch niets horen of voelen, enkel zien, proeven en ruiken xD
Ik wil een setje maken, en ik heb geen idee waarom xD Naja, ik moet weg... Bye! Morgen ga ik weer minder kunnen posten.. ;$ I'm sorry guys ;$ Misschien maar dan moet ik steeds me mezelf rpg'en ¡XD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:05 | |
| - Beautysoul schreef:
- IM STRESSING OUT D:
EDIT;; DIE JA D: IK HEB EEN APPEL GEGETEN EN VEEL MANDARIJNEN. MAAR HEB WSS GWN EEN IQ VAN 50 OFZO ;__; Hmm? Whazzup? :c |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:06 | |
| Ik wou miss aanmelden, maar de kitten die ik wou is rood, dus da paste niet xD
@Soof; Het gaat super super slecht :c |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:08 | |
| - Beautysoul schreef:
- Ik wou miss aanmelden, maar de kitten die ik wou is rood, dus da paste niet xD
@Soof; Het gaat super super slecht :c Why?? |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:25 | |
| - Runningkit. schreef:
- Beautysoul schreef:
- Ik wou miss aanmelden, maar de kitten die ik wou is rood, dus da paste niet xD
@Soof; Het gaat super super slecht :c Why?? IQ test I think, Bo, you'll do great! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:27 | |
| Ik voel me eigenlijk echt schuldig voor wat ik Little aandoe. xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 22:31 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 23:11 | |
| Gejchehdhjejchrud ;_; midden in de test valt wifi uit. Lekker dan. Kan ik die test een andere keer weer helemaal opnieiw maken. Just freaking great :c
|
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 23:49 | |
| Mijn nieuwe accountje Rosemary ~ Ik hoop alleen dat dat ' dingetje snel weggaat, deze naam is nog niet bezet stom actieforum >.> |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 jan 2014 - 23:54 | |
| Het moet echter wel Rosemary met wat erachter zijn, want mary is een naam en geen Engels woord. |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 0:00 | |
| Meh echt waar? Ik dacht dat dat wel kon :c Oke dan ga ik even wat anders verzinnen |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 0:05 | |
| ...Net het einde van seizoen 2 van Doctor who gezien.... ZIELIG D: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 0:35 | |
| - kittypaw schreef:
- ...Net het einde van seizoen 2 van Doctor who gezien....
ZIELIG D: Doomsday is niets vergelijke met The End of Time: Part Two & The Angels Take Manhattan En dan krijg je natuurlijk nog The Day of the Doctor, The Name of the Doctor en The Time of the Doctor :'3 Ja, ik heb alles gezien xD -- Wajoo, het is al weer half 1 .w. Ik moet maar es naar bed toe gaan, Guild Wars 2 liefde speelt weer op <3 Nog 10 levels, dan heb ik mn lang verwachten doel bereikt :'D |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 7:21 | |
| Haha, dan kijkt zuslief K3, gaan ze 'hardrockers' worden, headbangen en duim-wijs-pink teken is geen hardrock ! Die muziek ook niet .. Die is te zacht. Wanneer stoppen ze er toch eens mee *zucht* --- @Cinderpaw (als je dit leest) word nog gezellig met Sixx en Shadowfall + jij én Dovepaw xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 7:24 | |
| Nu is Bravesoul dat topic ook even binnen komen vallen, en echt bepaald blij is hij niet ~ |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 7:27 | |
| Vandaag chille dag <3 wel tot het 5e maar 65-min rooster (14:45). Met de vakken: Nederlands, Duits, gym, bv & muziek 8D dan om 14:50 schoolkorfbal mission Olympic :3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 7:36 | |
| Ik heb Lionroar een beetje inactief laten worden o.O
Vrijdag ga ik weer met hem posten, I swear. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 8:53 | |
| Nou, ik ben nog steeds moe van gister terwijl ik toen helemaal niks heb gedaan aangezien ik denk dat no-live minecraft spelen niet onder de categorie valt iets doen, moet ik op school blijven tot 13:40 en vrijdag om 10:50 uit :3 ik hou van deze tijden |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 8:59 | |
| Ah, nog een no life minecraft speler xD |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 9:01 | |
| @up, yeeeyy ik ben dus niet alleen no live player xD, ik heb dus gister de hele dag minecraft diamon dimensions gespeeld, met mn computer iets van tien keer is gecrasht... Was niet leuk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|