|
|
Acc Markt! 58 Afwezig
| |
| Onderwerp: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 8:20 | |
| Succes Esmée! Ik zit nog een dagje ziek thuis.. Morgen ook nog x$ Verschrikkelijke keelpijn, en oorpijn en zo... En dan ook nog 'ns zo verkouden D': Dit weer is niet goed voor het menselijke ras, I guess -_- Posten dan maar! xD |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 10:44 | |
| Beterschap, Lis
*zucht* ik haat mijn huiswerk |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 11:03 | |
| Kan iemand me misschien helpen door te zeggen wat ik fout gedaan heb? Ik ben er best lang aan bezig geweest, dus het zou fijn zijn als 'ie nu eens zou willen meewerken -_- Hij mag dus niet flikkeren in de overgang van kat naar kat, snap je wat ik bedoel? xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 12:33 | |
| en gabs is gearriveerd in Horst xD internet werkt en zo naar de lessen |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 12:39 | |
| - Drizzlecave schreef:
- Kan iemand me misschien helpen door te zeggen wat ik fout gedaan heb? Ik ben er best lang aan bezig geweest, dus het zou fijn zijn als 'ie nu eens zou willen meewerken -_- Hij mag dus niet flikkeren in de overgang van kat naar kat, snap je wat ik bedoel? xD
Gebruik je Gimp? Want dan moet je de lagen samenvoegen. Met CS weet ik het niet Jeez, volgens mij is er iets mis met mijn buurvrouw. Er staat hier een ambulance voor de deur en haar vriend stond voor de deur. Ik ben nu toch wel een beetje bezorgd.. |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:04 | |
| Ik heb al best wel wat gepost vandaag, vind ik c= Nu kan ik bijna niet meer posten...
Bregje? Kan je misschien posten met Snowdot op het topic met Drizzlecave? Wilt iemand anders nog een topic'je? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:05 | |
| - Snowcrystal schreef:
- en gabs is gearriveerd in Horst xD
internet werkt en zo naar de lessen Waitasec, Horst? Als in Horst aan de Maas? |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:38 | |
| Ziek maar blij persoontje hiero c: ik mag tot morgen thuis blijven v school wat betekent GEEN zwemmen morgen xD so happy ;p En ook nog es lekker lang uitslapen tijdens school wat echt zalig voor me is xD
Maar dit achterwege weet iem wat voor clankat ik zou kunnen aanmaken ?? Het is een beetje een mysterieuze kat die graag anderen afschrikt ;s ik weet niet bij welke clan ik zou moeten doen ;s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:51 | |
| Wie kent er hier het boek Drakentemmers van Emma Maree Urquhart? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 13:57 | |
| - Strawberry schreef:
- -steekt hand op-
Ik wist al dat jij het kende >:3Ik heb (alweer) een idee voor een forum, dit keer gebaseerd op *tromgeroffel* de game waar het boek Drakentemmers zich in afspeelt :3 Ik moet alleen nog een beetje zien te herinneren hoe het allemaal ging aangezien ik het boek zelf niet heb xd (of ik ga gewoon stuff er over opzoeken) |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:03 | |
| - Iemand op een ander forum schreef:
Misschien komt het door de winter? De meeste mensen plegen in januari en februari ook zelfmoord (niet dat jij dat gaat doen hoor) omdat dit de meeste depressieve maanden zijn. Dus daar kan het ook aan liggen..?
God, why do i have to know this -_- Ik ben over 2 dagen jarig /(o_o)\ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:15 | |
| Wolftail en zijn humor. 'Oh, als hij ooit nog eens een Thunderclanner op het gebied aantrof zou hij er niet meteen mee naar de clan gaan, maar er eerst zelf plezier mee maken.' xD Please don't get it wrong people :') |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:21 | |
| - Wolftail schreef:
- Wolftail en zijn humor. 'Oh, als hij ooit nog eens een Thunderclanner op het gebied aantrof zou hij er niet meteen mee naar de clan gaan, maar er eerst zelf plezier mee maken.'
xD Please don't get it wrong people :') Je had die 'Please don't get it wrong people' beter vóór die zin gezet ^^" xD |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:52 | |
| - Minkkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
internet werkt en zo naar de lessen Waitasec, Horst? Als in Horst aan de Maas? Yewp that's the place xd Ptc horst om precies te zijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:53 | |
| - Moongaze schreef:
- Minkkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
internet werkt en zo naar de lessen Waitasec, Horst? Als in Horst aan de Maas? Yewp that's the place xd Ptc horst om precies te zijn Haha, ik weet waar dat is, dat is ongeveer twee straten van mijn huis af (als ik het goed heb) x3 |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:55 | |
| - Minkkit schreef:
- Moongaze schreef:
- Minkkit schreef:
- Snowcrystal schreef:
internet werkt en zo naar de lessen Waitasec, Horst? Als in Horst aan de Maas? Yewp that's the place xd Ptc horst om precies te zijn Haha, ik weet waar dat is, dat is ongeveer twee straten van mijn huis af (als ik het goed heb) x3 Hahaha xD misshien kunnen we meeten een keer maar wij hebben alleen in de avond tijd over |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 14:55 | |
| Omg I love AuryxNever :'D Het enige is dat hij meer dan 2x zo oud is als haar... Pedonever >.> |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 15:00 | |
| |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 15:01 | |
| - Aurypaw schreef:
- Omg I love AuryxNever :'D
Het enige is dat hij meer dan 2x zo oud is als haar... Pedonever >.> +1 xD Heb net een heel deel van het topic gelezen, en ik denk dat ik dat topic ga stalken >D Haha xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|