|
|
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:10 | |
| - Drizzlecave schreef:
- Owh sh*it! Nu klopt de hele verhalenlijn voor de dood van Sycamorekit niet meer D'= *kijkt boos naar het nieuwe event, en het vorige event dat dus weg is* Ach, die vogel kan toch niet weggaan voor hij een prooi heeft gehad? ;D
Het nieuwe seizoensplaatje is echt super mooi! <3333 Dat kan gewoon doorgaan toch? ;p Btw, ik heb de topics erbij gezet in mijn zoektopic ;] Had jij de jouwe al af? |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:10 | |
| |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:13 | |
| Tamar, I hope xD Maar eerst gaat mijn volle hoop naar het worden van MCA met Maskedpaw <33 Dat wil ik momenteel het allerliefst ='3 Mijn topics zijn nog niet af, want ik was daarnet even weg. Ik ga er nu meteen aan beginnen!
|
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:14 | |
| Top, dankjewel c: & ik duim voor je, wat Maskedpaw betreft ;p |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:15 | |
| IK BEN TROTS OP MIJN OS'JE C: (Sorry, ik ben er echt blij mee xD) |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:20 | |
| It's winteeeer Waarom ben ik in godsnaam blij? -_- |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:21 | |
| god ik heb een idee om een kat en een familie daarvan te martelen maar het kannieeehh xd |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:25 | |
| Gaby@ Dat kan niet veel goeds beloven x'D
Hmm, ik moet nog een heldere en duidelijke manier vinden om Suus/Firelily uit te leggen hoe een kat in een clan eigenlijk leeft. Iemand wat punten die me daarmee kunnen helpen?:3 |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:29 | |
| Waarom zijn die snoepjes in de vorm van kersen zo verslavend O.o |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| eehmmm neeh, maar ik breng meestal niet veel goeds in het leven van mijn chars xD |
|
| |
335
| |
| - Strawberry schreef:
- Gaby@ Dat kan niet veel goeds beloven x'D
Hmm, ik moet nog een heldere en duidelijke manier vinden om Suus/Firelily uit te leggen hoe een kat in een clan eigenlijk leeft. Iemand wat punten die me daarmee kunnen helpen?:3 Gawd, dat is wel een moeilijk vraag x'3 Het staat ook al in het guidebook toch, een standaard dag uit het leven van een clankat? Ik dacht een keer zoiets erin gelezen te hebben... Al zul jij wel beter weten wat erin staat.Misschien dat je haar zoiets kunt vertellen? |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:35 | |
| Gawd I'm horrible for thinking awesome things involing my little Lightpaw |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:36 | |
| |
|
| |
Babs 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:37 | |
| Mja ^^ Ik heb haar sowieso het guidebook laten lezen en misschien dat ik mijn oude warrior cats boeken onder het stof vandaan haal als ze ze wil lezen. xD Ze vind jullie tot nu toe heel erg aardig en gezellig though. So that's good :3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:37 | |
| - Strawberry schreef:
- Gaby@ Dat kan niet veel goeds beloven x'D
Hmm, ik moet nog een heldere en duidelijke manier vinden om Suus/Firelily uit te leggen hoe een kat in een clan eigenlijk leeft. Iemand wat punten die me daarmee kunnen helpen?:3 Gewoon de dagelijkse routine of zoiets? Ik heb wel wat punten die je kunt uitleggen: - Taken van een apprentice (Het trainen, prooi brengen naar de elders(?)) - Taken van een warrior (Beschermen van het kamp, jagen enz.) - Taken van een mentor - Dagelijkse routine (Jagen, apprentice trainen etc) I don't know xD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:39 | |
| Dat is zeker goed c:
Heronwing is eindelijk onder het stof vandaan <'3
En ik ben echt veel te nieuwsgierig naar verdere details over de nieuwe verhaallijn.. |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:47 | |
| Ik wist dat ik spijt ging krijgen toen ik Whippaw liet aftreden ;n; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:55 | |
| So harshh
..Is het je verder niet opgevallen dat er een opvallend blauwe kitten in je nest zit...? En een bruine? Het spijt me om het je te moeten vertellen, werkelijk waar." |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 17:59 | |
| Ergens wil ik Sunnykit aanmelden bij de WindClan Med.cat apprentice dinges, maar ik weet och al dat ik die rang niet zal krijgen aangezien ik het volgens mezelf niet verdien en ik nog niet zo lang geleden mijnhoge rang heb afgestaan ;-; |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 18:01 | |
| - Firestar schreef:
- So harshh
..Is het je verder niet opgevallen dat er een opvallend blauwe kitten in je nest zit...? En een bruine? Het spijt me om het je te moeten vertellen, werkelijk waar." Arme Fire.. En ergens word ik hier alleen maar nieuwsgieriger door... Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe verhaallijn ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|