|
|
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:09 | |
| - Lionbeat schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Firework is zichzelf niet…
voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 Omg, Hawkie reageerde echt totaal anders toen zijn kitteh stierf :C
THEY HAVE TO MEETS EN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD Definitely!!! *Gaat topic maken no matter what Soof thinks! Rebel me!
Birchie Birchie.. Daar ga ik nu posten, ik moet steeds weer lachen als ik zijn reacties lees x'D O-oke D: D:
>:DD Maar Birchie vindt het helemaal niet leuk :c Wow xD Hawk x Fire that's epic xD
____________________________ Lion, U so mad xD *spoiler alert* Ze gaan er samen vandoor (; OMG XD :c WHY THEY BREAK UP? YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :C |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:12 | |
| - Birchpaw, schreef:
- Lionbeat schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 Omg, Hawkie reageerde echt totaal anders toen zijn kitteh stierf :C
THEY HAVE TO MEETS EN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD Definitely!!! *Gaat topic maken no matter what Soof thinks! Rebel me!
Birchie Birchie.. Daar ga ik nu posten, ik moet steeds weer lachen als ik zijn reacties lees x'D O-oke D: D:
>:DD Maar Birchie vindt het helemaal niet leuk :c Wow xD Hawk x Fire that's epic xD
____________________________ Lion, U so mad xD *spoiler alert* Ze gaan er samen vandoor (; OMG XD
:c WHY THEY BREAK UP? YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :C https://www.warriorcatsnl.com/t15102-my-kitten-my-kitten-hawkscream#358727 ^^Topic stating the obvious~ I know right! Maar dat brengt wel spanning voor our dearest kitties! <33 |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:15 | |
| - Firework schreef:
- Birchpaw, schreef:
- Lionbeat schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
____________________________ Lion, U so mad xD *spoiler alert* Ze gaan er samen vandoor (; OMG XD
:c WHY THEY BREAK UP? YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :C
https://www.warriorcatsnl.com/t15102-my-kitten-my-kitten-hawkscream#358727 ^^Topic stating the obvious
~ I know right! Maar dat brengt wel spanning voor our dearest kitties! <33 Idd xD But Lion is just mad... He grabbed her kitten away instead of letting it with her D: It's her kitten too, and he grabs it away *mad look from Lionbeat to Firework* En nu is ze erg boos op hem, vooral omdat zíj die kitten heeft gebaart, en hij nu super kwaad op haar is, terwijl zij er ook niks aan kon doen D: :'3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:24 | |
| Yes, Mousedung alles, I'm happy |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:28 | |
| - Lionbeat schreef:
- Firework schreef:
- Birchpaw, schreef:
- Lionbeat schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
:c WHY THEY BREAK UP? YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :C
https://www.warriorcatsnl.com/t15102-my-kitten-my-kitten-hawkscream#358727 ^^Topic stating the obvious
~ I know right! Maar dat brengt wel spanning voor our dearest kitties! <33 Idd xD But Lion is just mad... He grabbed her kitten away instead of letting it with her D: It's her kitten too, and he grabs it away *mad look from Lionbeat to Firework*
En nu is ze erg boos op hem, vooral omdat zíj die kitten heeft gebaart, en hij nu super kwaad op haar is, terwijl zij er ook niks aan kon doen D: :'3 Poor them.. ~ Waz, het is goed om happy te zijn ;D "Clap along if you know what happiness is to you!" |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:29 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:50 | |
| @Emma; Idd :c Fire bechuldigt haar, terwijl ze er niks aan kon doen :C FIRE WHAT U DO TO MY LION? D:
_____________ Nu zou een vriend(in) voor Lion handig zijn, nu kropt ze alles op :C |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:50 | |
| (Beetje erg laat, maar voor de mensen die wilden weten wat er aan de hand is) Nou, vandaag deden dus mijn klasgenoten heel vreemd tegen mij en toen ik gwn op mn plek ging zitten schoof zo een wijf meteen een heel stuk opzij. Kijk, dat ik nu bi ben betekent het niet dat ik op alle wijven van de wereld verliefd ben :I de enige die er normaal over deden waren Thim en mn mentor, maar mn mentor begon een heel verhaal over seksualiteit in de klas en ik schaamde me kapot. Al die kinderen keken de hele tijd naar mij en fluisterden en deden gwn k** ._. |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:58 | |
| - Lionbeat schreef:
- @Emma; Idd :c Fire bechuldigt haar, terwijl ze er niks aan kon doen :C FIRE WHAT U DO TO MY LION? D:
_____________ Nu zou een vriend(in) voor Lion handig zijn, nu kropt ze alles op :C Dan moeten we een topic'je doen tussen Lionbeat en Twilightmoon, misschien klikt het wel? c= |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:59 | |
| Het lijkt me zo geweldig als er zo'n groepje poezen is dat helemaal wild is van Nighty en meneer het zelf niet door heeft *stare* I like that idea, but it's only fantasyx'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:00 | |
| Er zou eigenlijk een of andere vragenlijst moeten zijn like 'getting to know your characters' waar gewoon van die vragen worden gesteld zoals; favoriete kleur, favoriete prooi etc. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:00 | |
| Dat is best wel een beast idee Linn xd
En Daan, is Daan hier? Ik ben aan het posten bij Fawn :3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:02 | |
| Quinty: Dat was ik eigenlijk van plan om te gaan doen voor Dustkit, had al een paar dingen zoals Favoriete kleur en favoriete prooi :')
Ik kan proberen zoiets te maken ofcourse xD Anyone interested? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:02 | |
| @Liese; Possible :'3
@Q; Lion needs a hug from Lion, can Lion give her a hug? *If you got time, and you want to post :3* |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:03 | |
| - Nightspark schreef:
- Het lijkt me zo geweldig als er zo'n groepje poezen is dat helemaal wild is van Nighty en meneer het zelf niet door heeft *stare* I like that idea, but it's only fantasyx'D
I just can help you, wanneer je graag of een apprentice of een BloodClanpoes achter je aan wilt hebben >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:04 | |
| - Lionroar schreef:
- Quinty: Dat was ik eigenlijk van plan om te gaan doen voor Dustkit, had al een paar dingen zoals Favoriete kleur en favoriete prooi :')
Ik kan proberen zoiets te maken ofcourse xD Anyone interested? Me :3 |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:05 | |
| - Pewdiepie schreef:
- (Beetje erg laat, maar voor de mensen die wilden weten wat er aan de hand is)
Nou, vandaag deden dus mijn klasgenoten heel vreemd tegen mij en toen ik gwn op mn plek ging zitten schoof zo een wijf meteen een heel stuk opzij. Kijk, dat ik nu bi ben betekent het niet dat ik op alle wijven van de wereld verliefd ben :I de enige die er normaal over deden waren Thim en mn mentor, maar mn mentor begon een heel verhaal over seksualiteit in de klas en ik schaamde me kapot. Al die kinderen keken de hele tijd naar mij en fluisterden en deden gwn k** ._. Das wel heel vervelend :c Mensen zijn gewoon te kinderachtig en denken dat dus, ja :/ Gewoon negeren en met je echte vrienden blijven omgaan, niet? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:06 | |
| @Bo; Ik zal zo es kijken :3 @Chriss; Hahah x'd Dat doe ik Nighty niet aan (A) Apprentice kan tho, he's gonna be pedo then >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:07 | |
| @Q; Okay, If you want a topic, just shout and i'll make it xD |
|
| |
Nαтαѕנα =3 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 21:09 | |
| Ik zat mn newsfeed door te lezen op FB. Zag ik een random plaatje van een manga van een persoon die de ander persoons oog eruit likt, right... ()_() |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|