Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Sunnykit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:18

Butterpaw schreef:
Ik zat mn newsfeed door te lezen op FB. Zag ik een random plaatje van een manga van een persoon die de ander persoons oog eruit likt, right... ()_()

that's... pretty scary ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:24

Butterpaw schreef:
Ik zat mn newsfeed door te lezen op FB. Zag ik een random plaatje van een manga van een persoon die de ander persoons oog eruit likt, right... ()_()

Hahaha, die ken ik..
Echt zo ranzig .__.
Butterpaw
Member
Nαтαѕנα =3
26
Actief

CAT'S PROFILE
Butterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:27

Idd :_: ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:42

Ik wil heel erg graag posten. Maar ik ben zo moe.. ;-; En als ik op 1 topic post, moet ik bij allemaal posten en dat killt m'n hele motivatie alweer x'D

-hides-
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:44

slaapwel iedereen^^
*gaat douchen en vergeten wiskundehuiswerk maken*
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:45

Rollen voor Mintfang's verhaallijn zijn chosen :3
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:47

Lionbeat schreef:
@Q; Okay, If you want a topic, just shout and i'll make it xD

Van mij mag je 'm aanmaken :3 Ik ga wel eerst eventjes de nieuwe Teen Wolf kijken, zal ik daarna posten~
Lionbeat
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:49

@Q; It's coming :3
Nyx
Member
138
Actief

CAT'S PROFILE
Nyx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:55

Mijn laptop's mousepad heeft het begeven en het is zeer vervelend op bed met een muis ._____.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:56

Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Tumblr_mdqwdosveC1r45099o1_500
Can we all have a minute of silence because the ears of an american curl are SO adorable?
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:59

Strawberry schreef:
Can we all have a minute of silence because the ears of an american curl are SO adorable?
+1 <'3 And do I see a point pattern over there? *-*
Marzia
Member
1
Actief
Marzia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 21:59

Strawberry schreef:
Spoiler:

Yes we can (:
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:01

Oh and people, ik ben zo'n fan van het patroon dat deze kat heeft, serieus het is zo prachtig en apart ook nog eens :-:
Spoiler:
Heathertail
Member
Chi~!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Heathertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:01

Soms vraag ik me af wat de mensen waarnaar we sommigen van onze accounts hebben vernoemd zouden denken zouden ze er ooit achter komen. x'd
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:02

Good night <'3
Curly
Member
Tha evil furball
12

CAT'S PROFILE
Curly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:10

Strawberry schreef:

I agree
Bulletproof
Member
320
Actief

CAT'S PROFILE
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:28

Hey guys, I need your help D: Mijn Gimp doet raar, hij plakt opeens alle letters aan elkaar, opnieuw opstarten helpt niet. De letters staan dus - bij alle lettertypes - dicht tegen elkaar, en dat was gisteren nog niet zo D:
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:31

@Bulletproof; You're Daan, right? Ik heb bij Fawn gepost :3
Coppersong
Member
Daan
131

CAT'S PROFILE
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:47

@Q, Jep ik zag 't ;D Maar omdat ik zo ga slapen, en moet nog even leren, gaat posten vandaag niet meer lukken. Morgen moet ik leren voor twee grote toetsen en donderdag komt er iemand van school bij mij omdat we samen een presentatie moeten voorbereiden, en dan moet ik ook weer leren voor een toets als die weg is. Dus alleen op vrijdag zal ik weer posten -> school gaat voor. Volgende week heb ik toetsweek, dan post ik dus ook wat minder. En in het weekend moet ik daarvoor leren. Maar ik post vrijdag dan I think xp

EDIT: Copper heeft een nieuw setje. Niet helemaal tevreden, maar zie dit weekend wel even verder of ik tijd vind hem aan te passen.
Lionspirit
Member
» Quinty «3 «
21
Actief

CAT'S PROFILE
Lionspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:48

Jow, ik vind het best x'd Ik geef 't alleen eventjes door~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: