|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 11:40 | |
| - Lionbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Ik ben nu ook aan het twijfelen om die groep te joinen en ook Pokémon te tekenen. I got one problem: Ik kan niet echt tekenen xD
En al zeker geen Pokémon xD Ik ook niet heuwr xD Ik gebruik tutorials x3 Dat is nog een idee, tx! :3 |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 11:42 | |
| - Nevermind schreef:
- Lionbeat schreef:
- Snowdrop schreef:
- Ik ben nu ook aan het twijfelen om die groep te joinen en ook Pokémon te tekenen. I got one problem: Ik kan niet echt tekenen xD
En al zeker geen Pokémon xD Ik ook niet heuwr xD Ik gebruik tutorials x3 Dat is nog een idee, tx! :3 You're welcome ^^ Ik gebruik dragoart.com Daar vind je goede tutorials ^^ |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 11:45 | |
| Ben ik de enige die een tafel zo scheef dekt dat het mes aan het verkeerde bord ligt, en het glas drie meter verder staan ? C: Ik ben ZO slecht in tafels dekken. -- Ik ga eten, dus laters ;D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 11:59 | |
| Ik zit te dubbed of deze waaghals hier het topic tussen de clan en dog in moet vallen x'D kan nog leuk worden |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:00 | |
| - Tallkit schreef:
- Ik zit te dubbed of deze waaghals hier het topic tussen de clan en dog in moet vallen x'D kan nog leuk worden
Uit de Nursery moet ie dan komen eh? xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:01 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tallkit schreef:
- Ik zit te dubbed of deze waaghals hier het topic tussen de clan en dog in moet vallen x'D kan nog leuk worden
Uit de Nursery moet ie dan komen eh? xD Ooeeeh… Daag hem niet uit x'D Hij bedenkt er wel wat op… Ik vraag me alleen af of Shrew ^^ Het goed zou vinden |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:02 | |
| - Tallkit schreef:
- Shrewstar schreef:
- Tallkit schreef:
Uit de Nursery moet ie dan komen eh? xD Ooeeeh… Daag hem niet uit x'D Hij bedenkt er wel wat op… Ik vraag me alleen af of Shrew ^^ Het goed zou vinden Nog meer katten. God Silver and Snow gaan nogal in de problemen komen om Dog daaruit te halen xD @Bo: Tx, ik zal ff kijken ^^ |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:21 | |
| |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:44 | |
| - Tallkit schreef:
- Shrewstar schreef:
- Tallkit schreef:
Uit de Nursery moet ie dan komen eh? xD Ooeeeh… Daag hem niet uit x'D Hij bedenkt er wel wat op… Ik vraag me alleen af of Shrew ^^ Het goed zou vinden Anders kan Snow hem wel meesmokkelen, even lief aankijken. Eitje XD |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 12:52 | |
| Waarom heb ik zo veel zo-goed-als-onmogelijke ideeën? |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 13:31 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 13:31 | |
| |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 14:29 | |
| Ik haat mijn wiskunde leraar... Hij geeft me de hele tijd onvoldoendes omdat ik 'mijn huiswerk niet maak' maar toevallig heb ik het altijd af, tenzij ik ziek ben en daar kan ik ook niets aan doen. Ook blijft hij maar zeggen dat ik helemaal mijn best niet doe en dat ik alleen maar zit te 'dromen' wat niet waar is D: En steeds als ik het wil uitleggen of boos op hem wil worden moet ik huilen |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 15:02 | |
| Yes. Deal with it bro's. |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 15:36 | |
| Peek-a-boo ^^
Nu mijn kamer bijna af is, ga ik hier ook weer proberen een beetje actief te worden :3
Ben bijna klaar met schilderen, het bed is gebouwd en typ dit nu terwijl ik aan mn nieuwe bureau zit. ^^
Hoe gaat het met iedereen hier? |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 15:48 | |
| Met mij goed, met jou? Dikke winter sokken: 15% Warme voeten 10% Zachtheid 75% Over de vloer glijden als een Ninja |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 15:50 | |
| - AvalancheDemon schreef:
- Met mij goed, met jou?
Dikke winter sokken: 15% Warme voeten 10% Zachtheid 75% Over de vloer glijden als een Ninja
C: same here .. favoriete bezigheid (: |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 16:00 | |
| - Sixx schreef:
- AvalancheDemon schreef:
- Met mij goed, met jou?
Dikke winter sokken: 15% Warme voeten 10% Zachtheid 75% Over de vloer glijden als een Ninja
C: same here .. favoriete bezigheid (: +1 |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 16:02 | |
| |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 jan 2014 - 16:03 | |