|
|
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:16 | |
| kan je niet helpen xd heb er zelf een maar heb echt geen idee hoe het werkt |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:19 | |
| Ik kan anderen natuurlijk wel helpen met muziek, maar daar ben ik niets mee uiteindelijk ;x het begint en eindigt helaas bij Itunes
Ik moest trouwens eens een nieuw setje |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:22 | |
| Omg, ik vind Nevermind x Aurypaw just to kawai >3- Het was te goed om het niet te doen :'3:
Hint hint: Topic Aury X Never ;3
@Zieke mensjes hierboven; Beterschap! ;c Ik heb zelf extreem veel keelpijn, strx heb ik hetzelfde probleem zoals vorig jaar: Een hele week zonder stem :c |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:27 | |
| Cute c:
En alsnog is het beter dan mij met zo'n lage mannenstem te moeten aanhoren ;x Maar dat deert niet want na vandaag kan ik geen ergere schaamte meer al stelde het niet eens iets voor
Maar nou ik ga nog es m'n gehele iPod tot op z'n kop doorzoeken naar die film, mocht broer hem nou niet van me afpakken :/ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:29 | |
| okee tijd om maar de laatste zaakjes te regelen en mijn tas volledig in te pakken en te slapen, wil morgen helemaal niet vroeg op
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:47 | |
| @Gabs; Moongaze is toch kin van Lostpath? x'D |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:51 | |
| - Nevermind schreef:
Omg, ik vind Nevermind x Aurypaw just to kawai >3
- Het was te goed om het niet te doen :
Hint hint: Topic Aury X Never ;3
@Zieke mensjes hierboven; Beterschap! ;c
Ik heb zelf extreem veel keelpijn, strx heb ik hetzelfde probleem zoals vorig jaar: Een hele week zonder stem :c Omg Bo, die post, die foto, ik ga dood >.< |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:57 | |
| - Icyrose schreef:
- @Gabs; Moongaze is toch kin van Lostpath? x'D
jup, hij was haar oudere broer xD en nee Gabs is nog niet weg, Supernatural houdt me wakker |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 22:50 | |
| |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 22:59 | |
| Somewhere's a freak around with a hammer that want to break my back ? Ik wil niet slapen en morgen terug gezond en wel wakker worden D: want ik heb geen leven op het veld ik studeer dierenzorg en GEEN tuinbouw.
En ik moest maar es op zoek gaan naar die verd*md* film |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 jan 2014 - 7:14 | |
| Dit word zowieso een rotdag ~ Twee toetsen van Aarderijkskunde, de zestien rivieren van België vanbuiten kennen, oké, dat gaat, maar een tweede ?!? Ik heb hem half geleerd, en ga zowieso black-out hebben. Pech dan .. ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=15206 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|