|
|
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 18:52 | |
| @Bo(2); Je weet wel dat ze Otterkit niet hebben gezien eh? Dat topic speelt zich af een paar dagen na de geboorte :3 |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 18:53 | |
| - Lionbeat schreef:
- @Bo(2); Je weet wel dat ze Otterkit niet hebben gezien eh? Dat topic speelt zich af een paar dagen na de geboorte :3
Ja, I know. Daarom dat hij ook denkt dat hij Otter haat, omdat hij wel eens zijn naam ergens heeft horen vallen en hij het dom vindt dat hij nu weg is. Hij wilde vragen aan Lion waar hij was >3 |
|
| |
340 Afwezig
| |
| |
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 18:55 | |
| - Flashkit. schreef:
- Lionbeat schreef:
- @Bo(2); Je weet wel dat ze Otterkit niet hebben gezien eh? Dat topic speelt zich af een paar dagen na de geboorte :3
Ja, I know. Daarom dat hij ook denkt dat hij Otter haat, omdat hij wel eens zijn naam ergens heeft horen vallen en hij het dom vindt dat hij nu weg is. Hij wilde vragen aan Lion waar hij was >3 Aaah xD We could do a topic though xD I just want to post with my Lion baby <3 |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:00 | |
| Ik lees hier van alles over pizza, man ben ik blij dat ik geen pizza lust xd |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:10 | |
| - Streampaw schreef:
- Ik lees hier van alles over pizza, man ben ik blij dat ik geen pizza lust xd
+1 Ik ga POSTEEEEEEN! ='D Nu eens aan snel tempo proberen, dus alle overige tabbladen gaan dichtos..! Ik begin best streng te worden voor mezelf... *proud cx* |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:25 | |
| yay mijn boek is er |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:25 | |
| Toetsweek, u're killing me D: |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:29 | |
| YOOOOOOOOO SOOF HEEFT GEWOON 4 KAARTJES VOOR KENSINGTON 9 APRIL IN UTRECHT HAHAHAHHAHAHAHAHAH. |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:31 | |
| Kent iemand hier het boek "Het spel de oneindige raadselen"? |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:32 | |
| Weet iemand wie het account Blackfoot beheerd? |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:39 | |
| Rebecca, Nope, weet ik niet... Nog succes met je toetsweek trouwens! c=
Al 2x gepost... Echt speed tempo is het niet hé? x$ |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:41 | |
| yay :33
MSPFA is weer online, dus ik kan weer verder met WarriorStuck :33 |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:47 | |
| *Zucht diep* De toetsen morgen:
SLB ( Studie loopbaan begeleiding ) Dier A Zoölogie
Donderdag alleen een presentatie Vrijdag een praktijktoets...
Ugh x) |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:48 | |
| Firework is zichzelf niet… voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:49 | |
| - Firework schreef:
- Firework is zichzelf niet…
voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 Omg, Hawkie reageerde echt totaal anders toen zijn kitteh stierf :C THEY HAVE TO MEETSEN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:50 | |
| - Shysong schreef:
- Rebecca, Nope, weet ik niet... Nog succes met je toetsweek trouwens! c=
Al 2x gepost... Echt speed tempo is het niet hé? x$ Niet op het topic met Bullet D: *leest hierboven het woord pizza* Net pizza gegeten x'D Ben echt zo blij met Frost's setje :'D |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:54 | |
| - Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 Omg, Hawkie reageerde echt totaal anders toen zijn kitteh stierf :C
THEY HAVE TO MEETS EN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD Definitely!!! *Gaat topic maken no matter what Soof thinks! Rebel me!Birchie Birchie.. Daar ga ik nu posten, ik moet steeds weer lachen als ik zijn reacties lees x'D |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 19:57 | |
| - Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
voor alle mensen die het topic lezen Don't blame him please, normally he's such a cuty <3 Omg, Hawkie reageerde echt totaal anders toen zijn kitteh stierf :C
THEY HAVE TO MEETS EN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD Definitely!!! *Gaat topic maken no matter what Soof thinks! Rebel me!
Birchie Birchie.. Daar ga ik nu posten, ik moet steeds weer lachen als ik zijn reacties lees x'D O-oke D: D: >:DD Maar Birchie vindt het helemaal niet leuk :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 20:08 | |
| - Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
- Hawkscream schreef:
- Firework schreef:
THEY HAVE TO MEETS EN BIRCHIE ZAL HEM WEL NIET VROLIJKER MAKEN EH? >:DD Definitely!!! *Gaat topic maken no matter what Soof thinks! Rebel me!
Birchie Birchie.. Daar ga ik nu posten, ik moet steeds weer lachen als ik zijn reacties lees x'D O-oke D: D:
>:DD Maar Birchie vindt het helemaal niet leuk :c Wow xD Hawk x Fire that's epic xD ____________________________ Lion, U so mad xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|