|
|
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:17 | |
| Mehhhh ik wil macaroni :c |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:18 | |
| - Mousekit' schreef:
- Firework schreef:
- Lionroar schreef:
- Ik heb honger D: Volgens mij is het eten klaar.
Leren + Eten ruiken = geen goede combi. Oke.. Nu heb ik ook honger… Thanx Linn x'D
Ik probeer me te herinneren welke ava Strawberry eerst had... Eten O.o Sorry :'D - Spoiler:
Ik mis Italië :c
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:21 | |
| - Firework schreef:
- Lionroar schreef:
Leren + Eten ruiken = geen goede combi. Oke.. Nu heb ik ook honger… Thanx Linn x'D
Ik probeer me te herinneren welke ava Strawberry eerst had... Ik weet het nog, ik weet het nog |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:22 | |
| - Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Firework schreef:
- Lionroar schreef:
Ik probeer me te herinneren welke ava Strawberry eerst had... Eten O.o Sorry :'D
- Spoiler:
-.- Sncikers met Redbull is lekkerder ;D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:23 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:26 | |
| - Sunnykit schreef:
- eep IK WIL OOK PIZZA .n.
I wish I was eating that ;-; Pizza verslaafd, deal with it.HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:27 | |
| - Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
I wish I was eating that ;-; Pizza verslaafd, deal with it.
HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa Lmao xD Nu heb ik ook zin in pizza :/ Of kebab. :'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:28 | |
| - Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa Lmao xD Nu heb ik ook zin in pizza :/ Of kebab. :'D Ik zorg ervoor dat iedereen zin heeft in pizza. Krijg altijd het laatste uur op de vrijdag enorme honger - vroeger aten we altijd pizza op de vrijdag maar nu niet meer sinds we weten dat de kaas chemisch was van de pizza in de supermarkt die wij haalden - en door mij krijgt iedereen ook honger xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:29 | |
| - Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Firework schreef:
- Lionroar schreef:
Ik probeer me te herinneren welke ava Strawberry eerst had... Eten O.o Sorry :'D
- Spoiler:
*is uitgeput van school teruggekeerd* Pizza, I want you O.O --- *leest terug in dit topic* Lol, ik bedoelde dat 'ik ziek was' omdat ik niet van opstaan hield. Dus sarcastisch. :'3 |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:30 | |
| - Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa Lmao xD Nu heb ik ook zin in pizza :/ Of kebab. :'D Ik zorg ervoor dat iedereen zin heeft in pizza. Krijg altijd het laatste uur op de vrijdag enorme honger - vroeger aten we altijd pizza op de vrijdag maar nu niet meer sinds we weten dat de kaas chemisch was van de pizza in de supermarkt die wij haalden - en door mij krijgt iedereen ook honger xD Dat is ZO gemeen O: xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:31 | |
| PIZZA DÖNER |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:31 | |
| - Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa Lmao xD Nu heb ik ook zin in pizza :/ Of kebab. :'D Ik zorg ervoor dat iedereen zin heeft in pizza. Krijg altijd het laatste uur op de vrijdag enorme honger - vroeger aten we altijd pizza op de vrijdag maar nu niet meer sinds we weten dat de kaas chemisch was van de pizza in de supermarkt die wij haalden - en door mij krijgt iedereen ook honger xD Dat is ZO gemeen O: xD
Stiekem ben ik ook heel gemeen :'D Just kidding, ik heb zelf altijd zin in pizza dus dan ga ik het zeggen en dan is zo'n vriendin meteen zovan; "HOU OP NU HEB IK ER OOK ZIN IN D:" |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:34 | |
| - Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
HAHAHAH Een rogue groep met als leider: Pizza en als teamleden: Tomato, Mozzarella etc. hahahaa Lmao xD Nu heb ik ook zin in pizza :/ Of kebab. :'D Ik zorg ervoor dat iedereen zin heeft in pizza. Krijg altijd het laatste uur op de vrijdag enorme honger - vroeger aten we altijd pizza op de vrijdag maar nu niet meer sinds we weten dat de kaas chemisch was van de pizza in de supermarkt die wij haalden - en door mij krijgt iedereen ook honger xD Dat is ZO gemeen O: xD
Stiekem ben ik ook heel gemeen :'D Just kidding, ik heb zelf altijd zin in pizza dus dan ga ik het zeggen en dan is zo'n vriendin meteen zovan; "HOU OP NU HEB IK ER OOK ZIN IN D:" Ik begrijp die vriendin ;D Maar ik doe ook altijd heel overdreven over Cola tot de hele klas er zin in heeft, en dan zelf drinken, en niet doorgeven :3 Soms ben ik best Fishface ;D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:45 | |
| meow (Ik verveel me xd) |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:45 | |
| Ik ook ^^
*Wil je anders een topic ;D*
MAAR NU MOET IK LEREN :C :C :C |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:49 | |
| Wow zo veel WindClanners online XD IK MOET OOK LEREN EN IK DENK DAT IK DOOD GA
Bij nader inzien niet als ik daarna een leuke film ga kijken XD |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:50 | |
| Yooooooooooooooooooooooooooooooooo c: Weer een dagje achter de rug en dichterbij weekend! :DD |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 17:51 | |
| Klik mij! ^^--- Ik vind Flash zo leuk om mee te posten, ik heb zoveel inspi met hem. Hierdoor moet ik even niet denken aan de pizza en de zware schooldag >3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 18:23 | |
| |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jan 2014 - 18:50 | |
| - Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Mousekit' schreef:
- Lionroar schreef:
- Sunnykit schreef:
Stiekem ben ik ook heel gemeen :'D Just kidding, ik heb zelf altijd zin in pizza dus dan ga ik het zeggen en dan is zo'n vriendin meteen zovan; "HOU OP NU HEB IK ER OOK ZIN IN D:" Ik begrijp die vriendin ;D Maar ik doe ook altijd heel overdreven over Cola tot de hele klas er zin in heeft, en dan zelf drinken, en niet doorgeven :3 Soms ben ik best Fishface ;D Ik heb vandaag pizza gegeten Maar hij was van de Lidle, niet dat het aan de winkel ligt, want mijn moeder vond de hare lekker. Maar de mijne had een super harde korst en hij smaakte echt heel slap Maar meestal heb ik lekkere pizza, een mislukte mag ook wel een keer |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|