|
|
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:12 | |
| @Soof, Topic Ash x Thrush? (AA) |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:12 | |
| - Arcticnight schreef:
- Whispersong schreef:
- Arcticnight schreef:
- Whispersong schreef:
- Mousekit' schreef:
- @ Whispersong, hoezo dan ?
Ik moet altijd huilen als ik met Whisper post omdat ik gewoon enorm veel spijt heb van wat ik met haar heb gedaan... Wat heb je met haar gedaan dan? Sorry, misschien een domme vraag, maar ik hang hier nog niet zo lang rond. Ze was ooit een ThunderClan warrior, maar ze heeft de Clan verlaten omdat ze dacht dat StarClan haar een teken had gestuurd om een eigen Clan op te starten. Ik wilde dit idee uitvoeren door haar een beetje gek te laten worden waardoor ze ging hallucineren en ging denken dat ze echt een Clan leader was, maar dat is er nooit echt van gekomen, waarom dat weet ik niet precies.. En nu is ze dood omdat ik een (te) lange tijd geen inspiratie meer had voor haar en en voor mij haar zelfmoord laten plegen de beste oplossing leek... Oh.. En in StarClan kun je zeker niet zo veel meer met haar? Want daar mag toch ook geRPGt worden? StarClan is de enige plek waar ik momenteel met haar kan posten, maar daar reageert bijna nooit iemand op de topics.. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:15 | |
| @Streampaw;; Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:15 | |
| |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:18 | |
| @Soof, is Shrewstar een leven verloren ? Valt me op dat er plots seven lifes staat C: (Feeling a little bit dumb today) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:19 | |
| - Mousekit' schreef:
- @Soof, is Shrewstar een leven verloren ? Valt me op dat er plots seven lifes staat C: (Feeling a little bit dumb today)
Jup bij dr bevalling ^^ |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:19 | |
| - Whispersong schreef:
- Arcticnight schreef:
- Whispersong schreef:
- Arcticnight schreef:
- Whispersong schreef:
- Mousekit' schreef:
- @ Whispersong, hoezo dan ?
Ik moet altijd huilen als ik met Whisper post omdat ik gewoon enorm veel spijt heb van wat ik met haar heb gedaan... Wat heb je met haar gedaan dan? Sorry, misschien een domme vraag, maar ik hang hier nog niet zo lang rond. Ze was ooit een ThunderClan warrior, maar ze heeft de Clan verlaten omdat ze dacht dat StarClan haar een teken had gestuurd om een eigen Clan op te starten. Ik wilde dit idee uitvoeren door haar een beetje gek te laten worden waardoor ze ging hallucineren en ging denken dat ze echt een Clan leader was, maar dat is er nooit echt van gekomen, waarom dat weet ik niet precies.. En nu is ze dood omdat ik een (te) lange tijd geen inspiratie meer had voor haar en en voor mij haar zelfmoord laten plegen de beste oplossing leek... Oh.. En in StarClan kun je zeker niet zo veel meer met haar? Want daar mag toch ook geRPGt worden? StarClan is de enige plek waar ik momenteel met haar kan posten, maar daar reageert bijna nooit iemand op de topics.. Ah, dat is wel jammer dan. |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:21 | |
| - Shrewstar schreef:
- Mousekit' schreef:
- @Soof, is Shrewstar een leven verloren ? Valt me op dat er plots seven lifes staat C: (Feeling a little bit dumb today)
Jup bij dr bevalling ^^ Ben waarschijnlijk een van de laatste die het weet xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:21 | |
| - Shrewstar schreef:
- @Streampaw;;
Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 NOPE IK BEN CHRISS xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:22 | |
| - Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- @Streampaw;;
Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 NOPE IK BEN CHRISS xD NEE JIJ BENT DE GF VAN CLASIE. |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:23 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:24 | |
| *kraakt d'r nek* Tijd om te posten >3 --- Gues what; Gisteren ging het brandalarm wel 4 keer af xD In en uit school en er terug en er terug uit. Iets anders dan studie :3 |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:25 | |
| Niemand weet, niemand weet dat ik .... heet ^^ |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:25 | |
| Let's do it, making a start with my homework because I'm in Zwolle the whole day tomorrow -.- |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:26 | |
| - Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- @Streampaw;;
Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 NOPE IK BEN CHRISS xD NEE JIJ BENT DE GF VAN CLASIE. WHAAAT 0_o IK WEET WAT GF IS EN IK WEET DAT JIJ WEET DAT WEET DAT IK BOOS BEN NU >D
Laatst aangepast door Shiva op za 11 jan 2014 - 14:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:29 | |
| @Nath, ons topicje Inner x Fawn staat 'r! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:30 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:31 | |
| Fawn heeft echt even een moeder/dochter momentje nodig ;'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:31 | |
| - Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- @Streampaw;;
Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 NOPE IK BEN CHRISS xD NEE JIJ BENT DE GF VAN CLASIE. WHAAAT 0_o WHATTHHECK IS GF Girlfriend (; |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:32 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- @Streampaw;;
Chriss??
@Nath;; Sure, wil jij aanmaken? :'3 NOPE IK BEN CHRISS xD NEE JIJ BENT DE GF VAN CLASIE. WHAAAT 0_o WHATTHHECK IS GF Girlfriend (; WHAAAT 0_o IK WEET WAT GF IS EN IK WEET DAT JIJ WEET DAT WEET DAT IK BOOS BEN NU >D *CHRISS IS DIEP GEKWETST EN LOOPT HUILEND WEG OMDT ZE BLIJKBAAR MET IEMAND HEEFT DIE VELE MALEN MINDER SEXY IS DAN ZIJZELF* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|