We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 18:49
Sagepaw schreef:
Whippaw schreef:
Ik wil naar een andere school, maar dat kan niet aangezien de meeste andere Speciale Onderwijzen te ver weg zijn :c
Ik wil niet meer in een klas zitten die voor ongeveer 80% uit ADHDers bestaat :c
Die kinderen die dat echt hebben kunnen daar niets aan doen hoor. Bovendien is het toch beter dan een stille en saaie klas? :'3
daar heb je wel gelijk in ^^" Maar ze zijn af en toe gewoon té druk ._.
I made a Warriors-homestuck-thingy:
EDIT: Waarom komen de WC medcatapp audities net wanneer ik een hoge rang heb :c (WindClan is mijn favoriete Clan)
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 19:12
Whippaw schreef:
Sagepaw schreef:
Whippaw schreef:
Ik wil naar een andere school, maar dat kan niet aangezien de meeste andere Speciale Onderwijzen te ver weg zijn :c
Ik wil niet meer in een klas zitten die voor ongeveer 80% uit ADHDers bestaat :c
Die kinderen die dat echt hebben kunnen daar niets aan doen hoor. Bovendien is het toch beter dan een stille en saaie klas? :'3
daar heb je wel gelijk in ^^" Maar ze zijn af en toe gewoon té druk ._.
I made a Warriors-homestuck-thingy:
EDIT: Waarom komen de WC medcatapp audities net wanneer ik een hoge rang heb :c (WindClan is mijn favoriete Clan)
Kop op, Windclan is ook mijne favoriet, en ik ben toch ook tevreden met Littlestream? xD Shadowclan is eigenlijk mijn tweede favoriet geworden na verloop van tijd. :3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 19:13
Because of WolfieWolf? C: C: C: Chi, you know what to do when Little returns? >:DD
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 19:41
Soof, Het zou echt geweldig zijn als ze nu allemaal (Trush, Ash en Snowy) een andere partner krijgen! Of als Trush en Ash zoiets als Trash zouden worden! xD Love is in the air! :'p
EDIT; Chi, Littlestream is awesome! <333 De naam, het setje, het karakter, alles gewoon! D'= I think I'm jealous xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2014 - 19:45
Lizardkit schreef:
Soof, Het zou echt geweldig zijn als ze nu allemaal (Trush, Ash en Snowy) een andere partner krijgen! Of als Trush en Ash zoiets als Trash zouden worden! xD Love is in the air! :'p
EDIT; Chi, Littlestream is awesome! <333 De naam, het setje, het karakter, alles gewoon! D'= I think I'm jealous xD
Helaas heeft Ashie niet zoveel vrienden en raakt hij niet gemakkelijk gehecht aan peeps :c
@Chi;; Wow, dat setje is echt SUPERSUPERSUPERSUPER MOOI ZEG :DD I mean, yaaaaay for Littlestream! C: