Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Bumblebee
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 DPKsfdL
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1
92
Actief

CAT'S PROFILE
Bumblebee
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:13

Stormypaw schreef:
Gravedance schreef:
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
En ik heb geen techniek meer :')
Me 2, That made me sow happeh :3

@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-"
@Quinty; Whut??? xD
De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD
Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3
tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3  
Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt...
Bij ons zijn de creepy guys & de strenge en saaie er altijd en de toffe lerkrachten zijn dan ziek >(
+ onze godsdienst leerkracht is keihard pedo, hij is oud en dik en likt constant aan zijn bovenlip aan het einde van zijn zin, creepy ;.;
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:15

Bumblekit schreef:
Stormypaw schreef:
Gravedance schreef:
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
En ik heb geen techniek meer :')
Me 2, That made me sow happeh :3

@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-"
@Quinty; Whut??? xD
De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD
Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3
tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3  
Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt...
Bij ons zijn de creepy guys & de strenge en saaie er altijd en de toffe lerkrachten zijn dan ziek >(
+ onze godsdienst leerkracht is keihard pedo, hij is oud en dik en likt constant aan zijn bovenlip aan het einde van zijn zin, creepy ;.;
Onze verdween altijd in een kamertje en als hij dan terug kwam, zat er krijt aan de rits van zijn broek o.o - Sommigen hadden dat opgemerkt en dan begin je er op te letten xD Niet. Doen.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:30

Q, ik heb Oakpaw een soort van gegodmod, als je dat liever niet hebt pas ik m'n post aan. Babs en ik wouden graag vanavond nog verder. ^-^
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:31

Oeh, Twirl heeft een mooie ava C:
Timeleap
Member
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:32

Twirlfang schreef:
Q, ik heb Oakpaw een soort van gegodmod, als je dat liever niet hebt pas ik m'n post aan. Babs en ik wouden graag vanavond nog verder. ^-^

Neh, be my guest x'D Blij dat ik er vanaf ben, tbh xD
Arcticnight
Member
Eleni
47
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:33

Timekit, jouw onderschrift is echt geweldig!
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:34

@Soof, merci^^ Alleen ben ik ontevreden over de os xD
@Q, allright then. :')
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:35

Time for le dramaz :'D
Timeleap
Member
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:35

Arcticnight schreef:
Timekit, jouw onderschrift is echt geweldig!

Thank you :'D Babs [Snowynight] heeft 'm gemaakt voor me<3

Ik moet alleen nog de avatar aanpassen xD Dit ding is creppy :')
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:36

Marrow wants to see daddy then >:DD
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:38

*cries in a corner*
.Whitepaw
Member
Alexandra but call me Alexx
75
Actief

CAT'S PROFILE
.Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:44

Shiva schreef:
*cries in a corner*

Why Jawsie crying? Jawsie mag niet huilen! Wat is er?
Timeleap
Member
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:53

Zo, nieuwe avatar voor Timey<3
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:54

Time is cute <3
Streampaw
Member
Appliedapplie/Alexx
86
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:55

Time heeft een super mooi setje!
Timeleap
Member
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:55

Thanks both<3
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:57

K vraag me stiekem af hoe Ash nu op Ivy zou reageren. xD
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:58

Woah, Ivyleaf, old mentor of Thrush <3
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 21:59

Ik mis dr stiekem wel. xD
Ik weet al hoe ze zou gereageerd hebben als ze zag dat haar oude app's gevochten hebben :')
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 22:00

Ivyleaf <3

Als Quinty, Maartje, Sharon, Lianne en Melissa dit lezen, er staat een topic in de nursery waarin Psyche's kittens kunnen posten nu ;D Gewoon om het gezinnetje wat closer te maken <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: