|
|
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:13 | |
| - Stormypaw schreef:
- Gravedance schreef:
- Milkykit schreef:
- Bumblekit schreef:
- Milkykit schreef:
- En ik heb geen techniek meer :')
Me 2, That made me sow happeh :3
@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-" @Quinty; Whut??? xD De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3 tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3 Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt... Bij ons zijn de creepy guys & de strenge en saaie er altijd en de toffe lerkrachten zijn dan ziek >( + onze godsdienst leerkracht is keihard pedo, hij is oud en dik en likt constant aan zijn bovenlip aan het einde van zijn zin, creepy ;.; |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:15 | |
| - Bumblekit schreef:
- Stormypaw schreef:
- Gravedance schreef:
- Milkykit schreef:
- Bumblekit schreef:
- Milkykit schreef:
- En ik heb geen techniek meer :')
Me 2, That made me sow happeh :3
@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-" @Quinty; Whut??? xD De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3 tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3 Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt... Bij ons zijn de creepy guys & de strenge en saaie er altijd en de toffe lerkrachten zijn dan ziek >( + onze godsdienst leerkracht is keihard pedo, hij is oud en dik en likt constant aan zijn bovenlip aan het einde van zijn zin, creepy ;.; Onze verdween altijd in een kamertje en als hij dan terug kwam, zat er krijt aan de rits van zijn broek o.o - Sommigen hadden dat opgemerkt en dan begin je er op te letten xD Niet. Doen. |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:30 | |
| Q, ik heb Oakpaw een soort van gegodmod, als je dat liever niet hebt pas ik m'n post aan. Babs en ik wouden graag vanavond nog verder. ^-^ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:31 | |
| Oeh, Twirl heeft een mooie ava C: |
|
| |
Dieuw 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:32 | |
| - Twirlfang schreef:
- Q, ik heb Oakpaw een soort van gegodmod, als je dat liever niet hebt pas ik m'n post aan. Babs en ik wouden graag vanavond nog verder. ^-^
Neh, be my guest x'D Blij dat ik er vanaf ben, tbh xD |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:33 | |
| Timekit, jouw onderschrift is echt geweldig! |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:34 | |
| @Soof, merci^^ Alleen ben ik ontevreden over de os xD @Q, allright then. :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:35 | |
| |
|
| |
Dieuw 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:35 | |
| - Arcticnight schreef:
- Timekit, jouw onderschrift is echt geweldig!
Thank you :'D Babs [Snowynight] heeft 'm gemaakt voor me<3 Ik moet alleen nog de avatar aanpassen xD Dit ding is creppy :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:36 | |
| Marrow wants to see daddy then >:DD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:38 | |
| |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:44 | |
| - Shiva schreef:
*cries in a corner* Why Jawsie crying? Jawsie mag niet huilen! Wat is er? |
|
| |
Dieuw 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:53 | |
| Zo, nieuwe avatar voor Timey<3 |
|
| |
Nathalie 169 Actief "Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:54 | |
| |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:55 | |
| Time heeft een super mooi setje! |
|
| |
Dieuw 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:55 | |
| |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:57 | |
| K vraag me stiekem af hoe Ash nu op Ivy zou reageren. xD
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:58 | |
| Woah, Ivyleaf, old mentor of Thrush <3 |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:59 | |
| Ik mis dr stiekem wel. xD Ik weet al hoe ze zou gereageerd hebben als ze zag dat haar oude app's gevochten hebben :') |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 22:00 | |
| Ivyleaf <3
Als Quinty, Maartje, Sharon, Lianne en Melissa dit lezen, er staat een topic in de nursery waarin Psyche's kittens kunnen posten nu ;D Gewoon om het gezinnetje wat closer te maken <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|