|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 14:57 | |
| Snowynight x Thrushdive, Snowynight x Ashdrizzle.
It's both adorable... xD Damnit, zal binnenkort een keuze moeten maken though x) |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:29 | |
| Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt om geaccepteerd te worden? Niet dat ik wil pushen, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:33 | |
| - Arcticnight schreef:
- Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt om geaccepteerd te worden?
Niet dat ik wil pushen, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden. Normaal word je binnen de week nog geaccepteerd, maar ik zie dat je je in SC hebt aangemeld, en daar gebeurd dat wel redelijk snel. ^^ |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:34 | |
| - Littlestream schreef:
- Arcticnight schreef:
Niet dat ik wil pushen, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden. Normaal word je binnen de week nog geaccepteerd, maar ik zie dat je je in SC hebt aangemeld, en daar gebeurd dat wel redelijk snel. ^^ Oke, bedankt voor de info ^^ |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:39 | |
| Finally een nieuwe foto, nu weer verder met m'n huiswerk, om 4 u bijles natuurkunde hebbende. |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:46 | |
| - Snowynight schreef:
- Snowynight x Thrushdive, Snowynight x Ashdrizzle.
It's both adorable... xD Damnit, zal binnenkort een keuze moeten maken though x) Got kinda the same problem. Well, Thrushdive has the same problem xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:48 | |
| @Soof, topic Fawnstep x Ashdrizzle *gezien je een paar pag. geleden vroeg om topics* :'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:57 | |
| Weer een post achter de rug. Gaat lekker ;D |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 15:58 | |
| - Arcticnight schreef:
- Littlestream schreef:
- Arcticnight schreef:
Niet dat ik wil pushen, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden. Normaal word je binnen de week nog geaccepteerd, maar ik zie dat je je in SC hebt aangemeld, en daar gebeurd dat wel redelijk snel. ^^ Oke, bedankt voor de info ^^ Ja, Shadowclan heeft over het algemeen de snelste acceptaties samen met Windclan. ^-^ |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:02 | |
| - Snowynight schreef:
- Arcticnight schreef:
- Littlestream schreef:
- Arcticnight schreef:
Niet dat ik wil pushen, maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden. Normaal word je binnen de week nog geaccepteerd, maar ik zie dat je je in SC hebt aangemeld, en daar gebeurd dat wel redelijk snel. ^^ Oke, bedankt voor de info ^^ Ja, Shadowclan heeft over het algemeen de snelste acceptaties samen met Windclan. ^-^ Dan heb ik goed gekozen |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:06 | |
| Echt, grappig hoe je kleine taakjes, en dingetjes zo erg gemist kan hebben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:09 | |
| Innerghost is een echte moeder voor Fawn <3 She is just so cute for her! |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:10 | |
| Een vraagje; Hoezo komt er een rang vrij voor Windclan medicine cat apprentice? Ik bedoel, wat gaat/is er gebeuren/gebeurt dat deze rang vrijkomt want medicine cat apprentice en medicine cat hadden zich beide toch gemeld in de activity check als ik me niet vergist. Stapt er iemand op of is het gewoon zo dat Cinnamonpaw medicine cat wordt? Ik snap het eigenlijk niet zo goed, ik ben vast de enige die zich die dingen afvraagt ;w; |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:16 | |
| We hebben nieuwe regels ingesteld een tijd terug voor de hoge rangen om ze actief te houden. Dit houdt in dat ze éénmaal per kwartaal minimaal 1 post moeten plaatsen of ze worden vervangen. We hadden nog een reminder geplaatst voor de rangen die dit nog niet hadden gedaan, maar Cinnamonpaw heeft niet gepost. Daarom wordt ze nu vervangen ^-^ Maar sowieso was de speler van Cinnamonpaw gestopt met Warrior Cats geloof ik. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:23 | |
| - Fawnstep schreef:
- Innerghost is een echte moeder voor Fawn <3 She is just so cute for her!
Ahw, warm feelings <3 |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:26 | |
| Owh god, wat have i done D: Ik teken nu Snowdot, en nu kijkt ze ergens naar. Maar nu moet ik bedenken WAAR ze naar moet kijken! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:27 | |
| - Snowdot schreef:
- Owh god, wat have i done D:
Ik teken nu Snowdot, en nu kijkt ze ergens naar. Maar nu moet ik bedenken WAAR ze naar moet kijken! Naar huilende Fawnstep samen met Innerghost x'D |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:28 | |
| - Streampaw schreef:
- rarara, wie ben ik? xd
|
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:30 | |
| - Snowynight schreef:
- We hebben nieuwe regels ingesteld een tijd terug voor de hoge rangen om ze actief te houden. :)Dit houdt in dat ze éénmaal per kwartaal minimaal 1 post moeten plaatsen of ze worden vervangen. We hadden nog een reminder geplaatst voor de rangen die dit nog niet hadden gedaan, maar Cinnamonpaw heeft niet gepost. Daarom wordt ze nu vervangen ^-^ Maar sowieso was de speler van Cinnamonpaw gestopt met Warrior Cats geloof ik.
Oh oke, nu weet ik hoe het zit c: |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 16:33 | |
| - Streampaw schreef:
- Streampaw schreef:
- rarara, wie ben ik? xd
Do I know you? |
|
| |