|
|
Bunny~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:50 | |
| Yeah!! Weekend! Ik kan weer actief worden guys (en girls) (ps: sorry van deze uitbarsting van geluk xD) |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:54 | |
| mag best hoor x'D is nog niks vergelen hoe hyper ik ben terwijl ik er net achter ben gekomen dat ik allergisch ben voor huisstofmijt o.O
EDIT; yeah Poisonkit. is Poisonpaw geworden <'3 Dit gaat de belangrijkste tijd van haar leven worden >D klinkt zoveel beter, Poisonpaw <3 |
|
| |
Loïs 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:06 | |
| |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:07 | |
| Hahahahaaa op toneel waren er drie gastjes anime-fan, -een daarvan was mijn crush @-@- en die andere waren echt awesome, ik mis ze nu al T^T ik ga ze voor twee maanden niet meer zien :c mijn crush gelukkig wel... Die zie ik elke dag. MOEHAHAHAHA. Wat ben ik toch een stalker XD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:07 | |
| I don't like my youngest cousin xD Hij is veel te druk en dat vind ik niet echt leuk xd |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:08 | |
| Is er iemand die een topicje wilt met Quiet? C: Ze is nu 3 Moons! :'D |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:11 | |
| |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:16 | |
| Roseheart gaat die 2 kittens een waardevolle les geven over vlinders en rupsen xD Soof, Ik wil wel met Dovepaw? c:
Wie oh wie wil een topic met m'n Kittypet die (hopelijk) weer actief gaat worden; ☼S☼U☼N☼N☼Y☼ Who want? c': |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:19 | |
| Ik wil wel met Franklin ik ga alleen zo bij kennissen eten dus kan vandaag niet veel meer reageren. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:21 | |
| - Roseheart schreef:
- Roseheart gaat die 2 kittens een waardevolle les geven over vlinders en rupsen xD
Soof, Ik wil wel met Dovepaw? c:
Wie oh wie wil een topic met m'n Kittypet die (hopelijk) weer actief gaat worden; ☼S☼U☼N☼N☼Y☼ Who want? c': Zou jij kunnen aanmaken? C: |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 16:22 | |
| Stijn, Oké, is goed c: Ik zal ondertussen anders al wel aanmaken als ik klaar ben met het topic Dove & Quiet c; Soof, Komt voor elkaar! c: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:13 | |
| home, sweet home! we hebben vandaag een klasgesprek over zwervers en ziektes gehad bij nederlands XD |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:35 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:36 | |
| - Dovepaw schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Hiddendance schreef:
- Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van?
- Voor:
- Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^" En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3
- Klik!:
Hoe kan ik het geflikker van de randjes, en het vertragen van de frames verhelpen? Zou iemand dat kunnen uitleggen, desnoods dat een van ons beide join.me opstart? I need it! Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^" First; Ik vind de ogen misschien een beetje té bewerkt x'D En ik kan je wel helpen met die gif, maar op deze laptop geen gimp, dus misschien is join.me handiger ja (': De randjes komt omdat je die tussen de afbeeldingen hebt, die moet je samenvoegen. Wat de traagheid betreft kan ik je niet helpen, ik het precies het zelfde probleem bij één van mijn gifs XD En de ava vind ik heel mooi ^^
Welke is beter, deze of deze? (het is voor een ava) Over dat té bewerkt van de ogen,, Yeah, I know xD Maar ik was bezig en kon even niet meer stoppen xD Over de gif - Soof - Oh euh, ik zal je anders eens een PM sturen als je nog eens online bent, ivm met die join me c; Over de gif - Bregje - Dat is net het probleem; Ik weet niet hoe ik die lagen moet samenvoegen xD Ben er ook al naar aan het zoeken geweest, maar ik vind het niet... x3 Anders kan ik Join.me aanzetten. Laat ik het wel ff zien. |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:37 | |
| Bregje, Ja, 's goed. Ik kan anders ook Join Me aanzetten, dan kunnen anderen eventueel ook meekijken en me tips geven of zo? (Als er kandidaten zijn tenminste... XD) |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:41 | |
| @Lis, zal ik anders eerst Join me aanzetten? Want ik weet al wat je fout doet, maar ik kan het zo niet echt goed uitleggen XD Hier is hij |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:41 | |
| Is er iemand die een persoonlijke sprite wilt? C: Ik heb zin om het weer eens te doen :3
Voor voorbeeld, kijk in Shrew's spoiler x'D |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:43 | |
| - Marrowkit schreef:
- Is er iemand die een persoonlijke sprite wilt? C:
Ik heb zin om het weer eens te doen :3
Voor voorbeeld, kijk in Shrew's spoiler x'D Ja, me! (wat is het? XD) |
|
| |