|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:45 | |
| |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:50 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 17:55 | |
| Hoi Hanna |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:15 | |
| OMG!!! Ik heb zonet mijn eerste, helemaal zelf gemaakt, GIF GEMAAKT! Het is een avatar geworden voor Sunny <33 Als eerste gif ooit vind ik 'm best goed gelukt! Iemand tips? c: Deze is wel maar 11 layers, maar om mee te beginnen was 'ie heel leuk xD Ik ga een nieuw shopje maken, mét gifs :'D Zo kan ik lekker veel oefenen c: |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:17 | |
| |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:23 | |
| - Roseheart schreef:
- OMG!!! Ik heb zonet mijn eerste, helemaal zelf gemaakt, GIF GEMAAKT! Het is een avatar geworden voor Sunny <33 Als eerste gif ooit vind ik 'm best goed gelukt! Iemand tips? c:
Deze is wel maar 11 layers, maar om mee te beginnen was 'ie heel leuk xD Ik ga een nieuw shopje maken, mét gifs :'D Zo kan ik lekker veel oefenen c: 3 woorden en 3 uitroeptekens: SO F***NG CUTE !!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:38 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:44 | |
| - Lonelydeath schreef:
- Roseheart schreef:
- OMG!!! Ik heb zonet mijn eerste, helemaal zelf gemaakt, GIF GEMAAKT! Het is een avatar geworden voor Sunny <33 Als eerste gif ooit vind ik 'm best goed gelukt! Iemand tips? c:
Deze is wel maar 11 layers, maar om mee te beginnen was 'ie heel leuk xD Ik ga een nieuw shopje maken, mét gifs :'D Zo kan ik lekker veel oefenen c: 3 woorden en 3 uitroeptekens: SO F***NG CUTE !!! +1 |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:47 | |
| Iemand die wat tijd over heeft en een simpel setje in elkaar kan flansen D:? |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:48 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:49 | |
| - Whippaw schreef:
- @Pewdz, ik wel :3
Ik ook XD |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:53 | |
| YUSH :3 Heel erg bedankt c: Er hoeft geen naam en tekst op ofzeuw ^^ http://nl.tinypic.com/r/2872qgm/5Kan je misschien de vleugels weglaten x'D? Anders moet ik die wegtekenen, en dat kost zoveel tijd -w- Nogmaals bedankt ^__^ @whippaw -Chopped Thanksels, maar Whippaw -dunno name xD- was eerder, en ik ben vreselijk in kiezen. X.x toch heel erg thanks ^_^ |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:53 | |
| Iemand een topic met Heather~? Voor d'r karakter kan je naar Spottedleaf kijken, ze is meer gebaseerd op haar <3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 18:58 | |
| - Pewdiepie schreef:
- YUSH :3
Heel erg bedankt c: Er hoeft geen naam en tekst op ofzeuw ^^ http://nl.tinypic.com/r/2872qgm/5 Kan je misschien de vleugels weglaten x'D? Anders moet ik die wegtekenen, en dat kost zoveel tijd -w- Nogmaals bedankt ^__^ @whippaw
-Chopped
Thanksels, maar Whippaw -dunno name xD- was eerder, en ik ben vreselijk in kiezen. X.x toch heel erg thanks ^_^ - Code:
-
http://i43.tinypic.com/28hztp2.png - Code:
-
http://i42.tinypic.com/2a7eryb.png |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:00 | |
| iemand die m'n pixel-art wil zien? :'3 |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:08 | |
| - Whippaw schreef:
- Lonelydeath schreef:
- Roseheart schreef:
Deze is wel maar 11 layers, maar om mee te beginnen was 'ie heel leuk xD Ik ga een nieuw shopje maken, mét gifs :'D Zo kan ik lekker veel oefenen c: 3 woorden en 3 uitroeptekens: SO F***NG CUTE !!! +1 Thanks guys! <333 Zou iemand me wel even kunnen uitleggen hoe dafuq ik een gif avatar instel?? Het wil me maar niet lukken... D': Hanna, ALWAYS :'D |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:10 | |
| Lis, opslaan als gif, als je heb dan upload bij tinypic lukt het wel Join me? XD |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:12 | |
| Bregje, Ik had 'm al geupload bij tinypic (anders kon ik 'm hier trouwens niet plaatsen) maar in welk balkje op WC moet ik welke 'tekst' vanop tinypic dan plaatsen?? En wat wil je dan tonen op join me? xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:13 | |
| - Sunny schreef:
- Bregje, Ik had 'm al geupload bij tinypic (anders kon ik 'm hier trouwens niet plaatsen) maar in welk balkje op WC moet ik welke 'tekst' vanop tinypic dan plaatsen??
En wat wil je dan tonen op join me? xD onderste balkje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|