We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 nov 2013 - 21:26
Icy schreef:
Lítill schreef:
*Ziet Lítill rood* Yay :3 *kijkt naar Lau* You did it didn't you? xD
I did not, still on a break mwhuhaauhauaha
YEAH RIGHT XD SO WHO DID ACCEPT HIM? :'D
Sagepaw
Member
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 nov 2013 - 7:45
Honeyspots schreef:
Lionroar schreef:
Lianne: Hahah dat helpt niet echt D: Ik heb het echt al twee dagen lang ijskoud en wat het ook is, ik blijf koud haha (: Mijn handen zijn koud, mijn tenen zijn nu zelfs koud terwijl ik gewoon zit en sokken aan heb D:
OH ME TOOO!!! D': en ik ben zo verkouden als een snotneus :'C Ik nies dan heel agressief en heb een chronische loopneus. Maar bij mij is het in bed juist té warm :c
Aww :C Ik ken het, ik ben ooit ook echt verschrikkelijk verkouden geweest dat ik om de minuut moest hoesten of niezen ofzo :c En mijn bed is heeeel koud aan het voeteinde haha, ik heb vannacht weer geslapen met sokken aan :c -- Oh god, I dont want to cry but this is so sad ;-; Zo'n jongen op het gymnasium-ook de derde- bij ons op school is gisteren overleden aan kanker ;-;