|
|
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 11:48 | |
| Heeyy goedemorgen X3
Ugh.. ik heb veel meer mentoren nodig D: rond de 9/10 om het zo te zeggen ^^'' |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 12:33 | |
| Lees Lionroars Partner tekst :'D Zo voelt hij zich nu xD |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 12:40 | |
| - Nightbreeze schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Hiddendance schreef:
- Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van?
- Voor:
- Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^" En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3
- Klik!:
Hoe kan ik het geflikker van de randjes, en het vertragen van de frames verhelpen? Zou iemand dat kunnen uitleggen, desnoods dat een van ons beide join.me opstart? I need it! Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^" First; Ik vind de ogen misschien een beetje té bewerkt x'D En ik kan je wel helpen met die gif, maar op deze laptop geen gimp, dus misschien is join.me handiger ja (': De randjes komt omdat je die tussen de afbeeldingen hebt, die moet je samenvoegen. Wat de traagheid betreft kan ik je niet helpen, ik het precies het zelfde probleem bij één van mijn gifs XD En de ava vind ik heel mooi ^^
Welke is beter, deze of deze? (het is voor een ava) Over dat té bewerkt van de ogen,, Yeah, I know xD Maar ik was bezig en kon even niet meer stoppen xD Over de gif - Soof - Oh euh, ik zal je anders eens een PM sturen als je nog eens online bent, ivm met die join me c; Over de gif - Bregje - Dat is net het probleem; Ik weet niet hoe ik die lagen moet samenvoegen xD Ben er ook al naar aan het zoeken geweest, maar ik vind het niet... x3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 13:50 | |
| Whahaha, mijn cavia is bang van een stukje mandarijn :'D Ik zo 3 stukjes in zijn voerbak leggen, hij eerst er een rondje omheen lopen, dan heel voorzichtig eentje pakken en direct achteruit schuifelen met dat stukje xD |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 13:53 | |
| |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:10 | |
| |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:12 | |
| |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:15 | |
| Cat, Jhaaa! Het setje dat ik nu heb s**kt best wel xD
Marrow, Roseheart misschien? c: |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:18 | |
| Sure er kunnen zoveel mogelijk in 't topic C: Shrew's on a sheep, your argument is invalid. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:20 | |
| School heeft eindelijk mijn rooster een beetje verbeterd, ik ben van 8 naar 5 tussenuren gegaan en van 3 naar 6 eerste uren vrij, maar daardoor ben ik wel van 3x tot het 8e naar 4x tot het achtste gegaan. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:22 | |
| Hooo, wacht, nieuw rooster? |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:23 | |
| Jep, nieuw rooster en we moeten met Duits naar het Sprengelo. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:27 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:31 | |
| Jammer genoeg wel en ik dacht dat ze hadden gezegd dat alleen de 3e en 4e klassers naar het Sprengelo moesten. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:32 | |
| Bereid je al maar voor, WindClan! Owh, wacht, ik heb zelf 2 WindClan katten D: Is het mogelijk om in dat gevecht een WindClanner én een ShadowClanner te bespelen, die dan wel niets tegen elkaar zeggen of zo? c': |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:34 | |
| - Sunny schreef:
- Cat, Jhaaa! Het setje dat ik nu heb s**kt best wel xD
Marrow, Roseheart misschien? c: - Tadaaaa:
|
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:35 | |
| wil er iemand een avatar voor me maken? |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:37 | |
| ^ Ik wil wel proberen? c:
Cat, Dat setje voor Sunny is echt super leuk! Dankje! Je moet trouwens nog reageren op het trainingstopic met Maskedpaw ;3 Even ter informatie xD Niet opdringerig bedoeld hoor c;
|
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:40 | |
| @Liese dankje ik zal je het plaatje pm'n |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 15:42 | |
| - Twilightmoon schreef:
- ^ Ik wil wel proberen? c:
Cat, Dat setje voor Sunny is echt super leuk! Dankje! Je moet trouwens nog reageren op het trainingstopic met Maskedpaw ;3 Even ter informatie xD Niet opdringerig bedoeld hoor c;
I know ^^ Als ik klaar ben met mijn huiswerk reageer ik C: @Crumblekit; Ik wil ook wel proberen, maar dan straks. (Je mag me het plaatje PM'men ^^) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|