Sleep, denied {Open} - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Sleep, denied {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 19:17

Thrushdive wou zo veel dingen zeggen, zo veel verontschuldigen gingen door zijn kop heen, maar hij wist niet of die verontschuldigen zouden helpen. Misschien zou de ernst van zijn daden zo weer naar boven komen bij Snowynight en de boel op nieuw verergeren. Hij voelde zich gelukkig, maar onzeker tegelijkertijd. Zo veel woorden, zo veel daden, zo veel gebeurd, zo kwetsbaar.
"Dank je.." mompelde Snowynight. "Het is schitterend.." herhaalde Snowynight. Thrushdive glimlachte warm. "Ik zou je nooit meer in de steek laten," fluisterde hij. "Dat beloof ik," vervolgde hij. En een ware warrior brak zijn beloftes niet, en hij hoopte dat Snowynight hem geloofde, na alles.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 19:24

Snowynight bleef haar blik maar ongemakkelijk richten op de zonsopgang voor haar. Ze wist niks meer te zeggen. Ze bleef dan ook stil voor zich uit staren, zoekende naar woorden. "Ik zou je nooit meer in de steek laten," fluisterde hij. "Dat beloof ik," Miauwde de kater. Wat voorzichtig keek Snowynight op, wat onhandig. "Dank je.. ik hoop het.." Miauwde de poes wat ongemakkelijk. De poes wist het niet goed. "Ik.. Ik weet het allemaal niet meer..." Mompelde ze daarna wat ongemakkelijk. Haar legde ze naar achter.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 20:09

Ongemakkelijk kneedde Thrushdive met zijn poten in het gras. Hij zag Snowynight op kijken, en hij keek haar aan. "Dank je.. ik hoop het.." Thrushdive zette een scheef glimlachje op. "Ik.. Ik weet het allemaal niet meer..." hij knikte. "Ik begrijp het..." murmelde hij zacht. Als hij haar was geweest, zou hij het zelf allemaal ook niet meer geweten hebben.
Zijn aandacht werd getrokken door prooi. Een zwart konijntje. Hij week weg van Snowynight en zakte in een sluiphouding. Hij sloop behendig op het konijntje af, het dier had hen niet door, al snel zag hij dat het dier mank was, dit werd een eitje. Hij zette af met zijn achterpoten en ving het dier. Hij beet het nekje kapot, en het dier bengelde dood in zijn bek. Hij glimlachte en legde het dier voor Snowynight neer. "Nu wel honger?" Vroeg hij? Hij hoopte Snowynight uit die depressieve spiraal te krijgen. En hij hoopte haar te helpen door er zelf ook uit te blijven.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 20:18

"Ik begrijp het..." Miauwde Thrushdive en Snowynight glimlachte wat voorzichtig als reactie. "Dank je..." Mompelde ze, met een oprechte glimlach. "Bedankt dat je er nu bent.." Miauwde ze vervolgens voorzichtig, een beetje onwennig. Het was vreemd om weer vriendschappelijk tegen de kater te praten, maar niet... onprettig. "Ik.. ik heb je gemist.." Mompelde ze zachtjes, maar wel eerlijk. Het was de waarheid, ondanks dat Ashdrizzle nu een groot leeg gat in haar hart had geboord, ze was blij dat Thrushdive er wel weer was. Het dempte de bonkende pijn toch iets...
Snowynight spitste haar oren toen de kater vroeg over honger. "Euh.. nou.. misschien een klein beetje." Gaf ze toe, waarnaar haar buik wat begon te rommelen als bijval. Ze grijnsde wat ongemakkelijk. "Je hoort het.. Maar jij mag eerst." Beloofde ze.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 14:37

Het was raar, dat het goed ging. Dat Snowynight vriendelijk tegen hem deed, en dat hij het zelfde deed. Het bleef raar, maar ergens voelde het normaal, voelde het goed, voelde het vertrouwd. Wat was ik een ass, ging er door zijn kop heen. "Dank je... Bedankt dat je er nu bent,"[/b] miauwde Snowynight met een glimlachje op haar gelaat. Thrushdive glimlachte warm naar haar terug, maar zei niks, zijn blik moest genoeg zeggen.
[i]"Ik... Ik heb je gemist,"[/b] mompelde Snowynight zachtjes. Thrushdive keek haar recht aan. "Ik jou ook," murmelde hij.

Daarna hoorde hij prooi, en die ving hij. [i]"Euh.. nou.. misschien een klein beetje."
Thrushdive grinnikte. Hij had Snowynight eerder die ochtend eten aan geboden, maar toen had ze afgewezen, nu schotelde hij haar weer wat voor, en gaf ze toe. Dat deed hem goed. "Je hoort het.. Maar jij mag eerst." Thrushdive grinnikte. "Alleen om er zeker van te zijn of jij het echt lekker gaat vinden." Zei hij met een grijns. Hij boog zijn kop en nam een hap van het dier. "Smaakt goed..." Hij glimlachte en voelde zich langzaam ook steeds ontspanner. "Na U, M'dam," zei hij met een grijnsje.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 14:42

Snowynight keek hongerig toe naar hoe Thrushdive naar het dier toeboog en een hap nam. Ze had zelf ook honger. Haar maag protesteerde dus ook wel degelijk maar ze hield vol. Ze aarzelde echter geen moment toen hij zei dat zij mocht. Ze boog naar voren en nam een grote hap. Ze kauwde het vlees genietend en slikte het door. "Daar.. daar was ik aan toe.." Gaf ze toe, met een voorzichtige blik omhoog naar Thrushdive. Het voelde nog steeds ietwat vreemd om zo vriendschappelijk met hem om te gaan. Het was prettig dat hij er weer was, maar Ashdrizzle... Ze voelde haar ogen weer vochtig worden bij de gedachte en keek snel weer terug naar het prooidier, bijtende op haar lip. Ze wilde Thrushdive niet verjagen, straks dacht hij weer dat ze een watje was... Dan was ze helemaal alleen.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 14:51

Zijn grijns verdween en zijn pret oogjes verzachtte iet wat. Hij zette een voorzichtige glimlach op, waar bij hij hoopte dat de troost die hij haar wou geven te zien was. Het deed hem goed Snowynight te zien eten, maar hij wist dat zijn hier vast veel moeite mee zou hebben, vooral om dat het voor haar niet niks was met wat er gebeurd was. Hij legde zijn kopje troostend in haar nek. "Het komt wel goed, dat beloof ik je," murmelde hij. Met dat het goed kwam, bedoelde hij dat zij er wel over heen kwam, hij wist niet of het goed zou komen tussen haar en Ashdrizzle, ergens maakte het hem ook niet uit, zo lang hij haar maar niet nog eens verloor.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 15:08

Snowynight bevroor even toen de kop van Thrushdive in haar nek werd gelegd en voorzichtig keek de poes even op naar de kater. Hierna accepteerde ze z'n troost en sloot ze haar ogen iets. "Het komt wel goed, dat beloof ik je," Murmelde deze zachtjes. Snowynight knikte haar kopje, maar ze was niet heel erg gelovig in zijn woorden. "Hij haat me nu.. Thrushdive.." Mompelde ze zachtjes, "Ik snap niet waarom hij.. ik dacht.." Ze richtte haar blik weer naar haar voorpoten. Haar hoektand drukte ze ondertussen zo hard op haar lip dat ze de huid ervan brak. Geschrokken hield ze op met bijten en veegde ze het opwellende bloed weg.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:29

Ergens voelde hij zich schuldig, schuldig dat Snowynight zich zo voelde, mede dankzij hem. Een lange tijd terug had dit voorkomen kunnen worden, was dit alles anders geweest. De mogelijkheid had er kunnen zijn dat hij nu dan misschien bevriend was geweest met Ashdrizzle, een raar besef. "Hij haat me nu.. Thrushdive.." Thrushdive liet haar woorden bezinken. "Hij heeft daar het recht niet toe," murmelde hij. "Ik snap niet waarom hij.. ik dacht.." Thrushdive maakte zich los van Snowynight toen hij voelde dat Snowynight schokte. Hij keek haar aan en zag het kleine wondje in haar lip. "Snowynight..." murmelde hij. Hij keek naar zijn poten. Hij voelde zich schuldig en akelig. Gewoon door de pijn die Snowynight voelde, mede dankzij hem. Maar spijt had hij niet, hij had geen spijt dat hij het had bijgelegd met Snowynight.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:34

Snowynight beefde zachtjes op haar pootjes en hield haar oren platgelegd in haar nek. Ze durfde Thrushdive niet aan te kijken, niet meer. Had hij er het recht niet toe? Of wel? Ze wist dat Ashdrizzle een hekel had aan Thrushdive... Dat wist ze maar al te goed. Maar om zo te reageren..? Ze kon het niet goed beoordelen, alles brokkelde onder haar poten af, of tenminste, alles wat ze aan zekerheid had. Ze schrok echter wat op toen hij haar naam noemde. Ze keek wat voorzichtig op. "Ja..?" Mompelde ze zachtjes, om alleen maar te schrikken van het feit dat hij naar zijn poten keek. Ze sprong wat op, het prooidier liet ze op de grond liggen. Het instinct om anderen te helpen met hun klachten was er nog steeds. "Gaat het..?" Mompelde ze, terwijl ze probeerde zijn blik te vangen.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:43

Allerlei gedachten vlogen door zijn kop heen, allerlei gevoelens voelde hij opborrelen, het opgekropte altijd genegeerde verdriet die in hem rustte, het opgekropte schuldgevoel, het gevoel van woedde... Alles kwam naar buiten, maar het uitte zich voornamelijk in verdriet. "Het is gewoon..." murmelde hij. "Ik had dit niet zo gewild... Niet zo... Ik wou het goed maken, en ik ben blij... blij dat het goed is... toch? Maar... Het doet jou zo'n pijn... Het klinkt misschien onlogisch uit mijn mond... maar... Ik had niet gewild dat het kapot zou gaan tussen jou en Ashdrizzle... Ja... Ja ik mag hem niet, ik haat hem zelfs... Maar het doet jou pijn, en dat is iets... dat wil ik niet... Ik wil niet meer dat jij pijn hebt... En al helemaal niet... door mij..." gooide hij er uit. Hij keek haar recht aan, zijn ogen stonden glazig van verdriet, van emotie.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:48

Snowynight trok haar kop wat terug toen hij al zijn emoties eruit gooide. Ze moest eerlijk toegeven dat ze dit niet van hem gewend was. Ze slikte dus wat en keek wat naar haar voorpoten. Een aarzeling in voltrok zich over haar hele lichaam, waarna ze zichzelf naar voren bewoog. Zwijgend drukte ze haar kopje onder zijn kin en sloot ze haar ogen half. "Je denkt teveel..." Mompelde ze zachtjes, haar ogen nu helemaal sluitende. "Ik ben blij dat je me hiermee vertrouwd..." Haar toon was troostend, of tenminste, ze trachtte om troostend te zijn. "Voor nu ben ik blij.. dat het goed tussen ons is.." Miauwde ze, half naar de waarheid, de kloppende pijn in haar hart negerende.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 17:01

Een tikkeltje verrast was hij toen Snowynight naar hem toe stapte en hem troostte. "Je denkt teveel..." Hij glimlachte een beetje bij de woorden, en sloot voor een moment zijn ogen, luisterend naar haar zachte, vertrouwde stem, waar hij troost uit kon putten. "Ik ben blij dat je me hiermee vertrouwd..." Thrushdive zweeg, maar was ook blij dat zij het accepteerde. "Voor nu ben ik blij.. dat het goed tussen ons is.." miauwde ze. Voor nu... "Ik ook..." miauwde hij hees. If wish I could turn back the time...


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 17:15


Zwijgend bleef Snowynight zitten, haar kop onder zijn kin gedrukt en haar ogen gesloten. Ze luisterde naar zijn hese stem, maar durfde het moment niet te onderbreken met woorden, ze bleef dus alleen maar zitten, haar pels tegen die van Thrushdive gedrukt, een poging om hem te troosten van welk verdriet hij ook maar had en tegelijkertijd ook troost puttende uit zijn aanwezigheid.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 19:42

Het besef dat de zon nog steeds bezig was met stijgen verbaasde hem deels, vooral om dat hij het gevoel had dat hij en Snowynight al uren bij elkaar waren, vacht tegen vacht. Hij sloot zijn ogen om extra veel uit dit moment te halen, hoe breekbaar het ook was, het bleef heel. Voor hoe lang? Was de vraag, wanneer zouden de eerste barsten terug keren? Zouden die wel terug keren? Zou het toch mogelijk zijn dat dit gevoel sterker zou worden, dat het een dik ijzeren scheelt zou worden, onbreekbaar, sterk, krachtig. Hij opende zijn ogen weer en kroop wat dichter tegen Snowynight aan, geen worden, die waren niet nodig. Dit was nu even goed genoeg.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 19:58

Snowynight opende haar ogen even langzaam toen het licht vande zon op haar oogleden neerdaalde en hierdoorheen prikte. Haar heldere blauwe kijkers richtten zich op de horizon, die nu de meest spectaculaire kleiren vertoonde. De poes glimlachte zachtjes en sloot haar ogen weer en liet haar kop weer tegen de hals van Thrushdive rusten. Ze wilde genieten van dit moment zo lang het duurde, het voelde nu even alsof alles goed en veilig was.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:02

De zoete geur van Snowynight omringde hem, en haar aanwezigheid troostte hem. De sfeer was kalm en fijn, hij voelde zich kalm en fijn. De emotie uitbarsting van daar net leek mijlen ver weg te zijn. Alles leek zo ver weg. Alleen dit moment bestond nog voor hem. Hij gaf om Snowynight, dat besefte hij nu meer dan normaal. Hij opende kort zijn ogen, en het zonlicht verblinde zijn zicht, de lucht was fel en kleurrijk, het was prachtig. En het besef dat de clan zich vast af zou vragen waar zij waren voelde vervelend aan...


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:13

Snowynight staarde voor zich uit, haar blik nog steeds ietsjes dof door het verdriet wat ze om Ashdrizzle had. Ze was blij dat Thrushdive er was om haar hierbij te troosten. "Dank je..." Mompelde ze zachtjes, de stilte doorbrekende. Ze krulde haar staart om haar eigen lichaam heen en staarde naar de horizon. Nu haar gedachten weer naar Ashdrizzle stroomden, leek het ineens weer een stuk minder mooi. Ze voelde zich net een jojo, op en neer qua emoties. Ze haatte het.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:18

"Dank je," hoorde hij Snowynight de stilte doorbreken. Thrushdive krulde zijn lippen een tikje omhoog, tot een tevreden, tedere glimlachje. "Jij ook bedankt..." antwoordde hij haar op een zachte toon. Hij duwde zijn gedachten van aan de clan weer weg. Terug wou hij voorlopig niet. Hij sloeg zijn staart om Snowynight heen, en bleef naar de lucht staren, wensend dat dit zo voor altijd kon zijn...


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 3 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 3 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 3 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 3 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:51

Snowynight staarde naar de horizon en schrok even licht op toen Thrushdive z'n staart om haar heen krulde. Ze zei echter niets, het moment wilde ze niet verpesten. Ze was allang blij dat ze Thrushdive wat troost kon bieden. "Kunnen we vanaf nu vrienden zijn.. denk je..?" Mompelde ze zachtjes, op een vragende toon.


Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleep, denied {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: