Sleep, denied {Open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Sleep, denied {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 11:34

Het voelde onecht, zo tegen Snowynight aan liggen, zijn vroegere beste vriendin, en nu? Nu wist hij niet zo goed wat zij was van hem. Was ze weer zijn vriendin? De gene waar hij lol mee zou gaan maken, de gene die hij zou troosten in nare tijden, zoals nu, de gene die hem zou troosten, de gene die hem zou helpen, de gene waar hij om zou geven, en zij om hem. Of was dit allemaal een droom, een mooie, maar tegelijkertijd droevige droom? Het speet hem, wat hij had gedaan, en dat ze hem niet wegstuurde, toen hij tegen haar aan ging liggen, voelde als acceptatie, en vergiffenis. "Ik snap het niet meer... Ik snap het allemaal niet meer.." mompelde ze zachtjes. Thrushdives stembanden zaten vast gekneed, en hij wist niet goed wat hij moest antwoorden. "Close your eyes… and go back to sleep…" fluisterde hij zacht. Het leek hem het beste om de kop even leeg te maken, en proberen uit te rusten, en morgen verder te kijken, al wist Thrushdive van zich zelf, dat hij niet zou gaan slapen, dat hij Snowynight zou behoeden, voor alle narigheden die op de loer lagen…


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 11:43

Ze was hem dankbaar dat hij bij haar bleef in deze tijd, nu ze zo gestresst, eenzaam en bang was. Alles wat zo goed leek te gaan aan het einde van haar apprenticetijd en het begin van haar warriorschap was ingestort. Haar eerste apprentice was een elder geworden, nu dit met Ashdrizzle... "Close your eyes… and go back to sleep…" Fluisterde Thrushdive zacht. Misschien had hij wel gelijk... Langzaam hief Snowynight haar kop om hem wat weifelend aan te kijken. "Blijf.. Blijf je dan hier..?" Vroeg ze zachtjes en voorzichtig. Het laatste wat ze op dit moment wilde, was dit nu even alleen trotseren. Het maakte haar op dit moment niet uit of het Thrushdive was of niet. Het enige wat ze wist was dat hij er nu voor haar was en daar was zeker wat voor te zeggen. Als alles instortte... Was hij er voor haar... Ze sloot haar ogen al half en legde haar kop weer op haar poten neer. Naar het kamp wilde ze nu even niet..


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 10:33

De vraag die Snowynight hem stelde gaf hem een warm huiverend gevoel, een goed gevoel. Hij knikte, "Ja, ik blijf," murmelde hij. Hij keek naar haar terwijl hij zag hoe haar ogen langzaam dicht gingen. Hij glimlachte warm en bleef naar haar kijken. Slapen zou hij niet, haar behoeden, dat zal hij doen deze avond. Hij keek naar haar, en nog steeds voelde dit aan als een droom, een nare, maar mooie droom.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 12:24

De slaap kwam al langzaam op haar afkruipen. De vermoeidheidsklap overwon de zorgen en de eerdere paniek. Haar hoofd werd wazig en haar oogleden werden zwaarder. Thrushdive's woorden dreven nog wel bij haar binnen. Een voorzichtige glimlach verscheen op haar lopen. "Dank je..." murmelde ze zachtjes, waarna ze wegzonk in haar slaap


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 22:55


Hij zou bij haar blijven, hij beloofde haar in gedachten dat hij goed zou maken met wat hij gedaan had, hij beloofde haar te beschermen, ongeacht wat er gebeuren zou, het was een stille belofte maar een belofte die hij niet breken zou. "Dank je..." hoorde hij haar murmelen, waarna haar ademhaling zacht en regelmatig werd, op een slaap tempo. Thrushdive legde zijn kop op haar schouders terwijl hij haar zo warm hield, en zo ook de boel in de gaten hield. En zo verstreken er vele uren...


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 23:17

Ze wist niet of er uren verstreken waren, dagen of enkele minuten. Het ene moment was ze in haar droomwereld, het volgende moment kreeg ze besef van de beschermende warmte die ze om zich heen voelde en vervolgens, plotseling, het besef dat ze niet alleen was. Slaperig knipperde Snowynight haar ogen open en mompelde wat onverstaanbaars, tot ze zich besefte wie er naast haar lag. Thrushdive... Ze verstarde iets en schrok, en toen kwam alles terug wat er gisternacht gebeurd was. Ze begon licht te beven, haar adem raakte even wat schokkerig voordat ze het weer in het gareel kreeg. Het enige wat ze eruit kreeg, klonk licht verstikt. "Is.. Is het allemaal echt gebeurd.. of heb ik gedroomd..?" Thrushdive lag naast haar... Thrushdive. Ze wist duidelijk niet wat ze ervan moest denken. Of ze hem nu moest vertrouwen of haten...


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:08

Uren verstreken, maar voor zijn gevoel hadden ze nog langer mogen duren. Hij leunde met zijn kop op de schouder van Snowynight terwijl hij haar zo een beschermend warm gevoel wou geven. Hij keek op toen hij het lichaam van Snowynight voelde beven. De zon was licht opgekomen, dus dageraad zou over enkele uren aanbreken. Hij keek haar bezorgd aan toen hij bevende schokkerige ademhaling hoorde. "Is.. Is het allemaal echt gebeurd.. of heb ik gedroomd..?" hoorde hij haar verstikt zeggen. Thrushdive zweeg voor enkele seconden. "H-het spijt me... Snowy..." miauwde hij voorzichtig. Het speet hem dat Snowynight zich zo voelen moest. Hij wou dat niet.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:13

Wat afwachtend, misschien ook wat angstig, keek Snowynight Thrushdive aan. Haar sneeuwwitte, ietwat pluizige oren had ze naar achter gedraaid, wachtende op de reactie. "H-het spijt me... Snowy..." Miauwde de kater. Snowynight kneep haar ogen eventjes dicht en richtte haar blik op haar poten. "Oké… Dat hij.. dat hij.." Miauwde Snowynight zacht, haar stem nog steeds ietwat verstikt. Ze gaf het op om de zin uit te spreken en legde haar kop weer neer tussen haar voorpoten. Dat hij onze vriendschap zo snel het moeras in smijt... Ze keek naar haar voorpoten, proberende haar pijnlijk hamerende hart tot rust te brengen. Iets wat onmogelijk bleek.


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:21

Hij was bang, bang dat dit moment zo breekbaar als het was uit één zou spatten bij het eerste beste foutje die hij maken kon. Hij had zich nog nooit zo onzeker gevoeld, zo kwetsbaar. De laatste dagen liet hij zijn kwetsbare kant al vaker zien. Maar zo had het nog nooit gevoeld. "Oké… Dat hij.. dat hij.." Hij kon allerlei invullingen uit haat voor de kater in zijn kop plaatsen, maar hij deed het niet, hij wou zijn haat dit keer niet uiten, bang dat het Snowynight kwaad zou maken, en alles wat hij tot nu toe bereikt had uit een zou spatten. "Zal ik... wil je wat eten?" Vroeg hij voorzichtig.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:24

Snowynight kneedde de grond wat nerveus met haar pootkussentjes en maakte zelfs een paar krassen op de grond met haar nagels uit pure ellende, maar ze zei niks meer. Ze keek wat voorzichtig op, haar blik ongelukkig, toen Thrushdive tegen haar begon te spreken. "Zal ik... wil je wat eten?" Vroeg de kater voorzichtig. Eventjes aarzelde Snowynight en schudde daarna haar kop. "Nee.. bedankt.. Ik heb niet zo'n honger.." Mompelde ze, "Maar.. maar als jij wat wil eten, ga je gang." Vervolgde ze vervolgens wat aarzelend.


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:30

Die ongelukkige blik in de ogen van Snowynight kwetste hem, en liet hem verantwoordelijk voelen voor wat zij voelde. Wat kon hij doen om weer één van haar stralende glimlachje op haar lippen te zetten. Was dat nog wel mogelijk? Hij wist niet wat Snowynight voor die muizenkeutel gevoeld had, maar wat ze gevoeld had was zo sterk geweest dat wat er gebeurd was dit met haar deed. Had ze het zelfde gevoeld toen ik haar in de steek gelaten had? Die gedachten kwelde hem. "Nee.. bedankt.. Ik heb niet zo'n honger.." Thrushdive knikte. "Maar.. maar als jij wat wil eten, ga je gang." Thrushdive knikte, maar hij had geen honger. "Eigenlijk heb ik ook geen honger," murmelde hij. "H-het lijkt me wel goed... als we even lopen gaan..." murmelde hij, wetend dat het waar was.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:36

Snowynight krulde haar pluizige staart om haar lichaam heen en staarde voor zich uit. Ze voelde zich leeg. Was ze het eigenlijk wel waard om vrienden te hebben? Wat was vriendschap uberhaupt waard? Het werd met een zwiep van een staart toch weggesmeten... "Eigenlijk heb ik ook geen honger," murmelde Thrushdive. "H-het lijkt me wel goed... als we even lopen gaan..." Miauwde de kater. Snowynight aarzelde duidelijk. "Nou.. ik..." Begon ze, maar daarna slaakte ze een zucht. "Nou goed dan.." Ze hief zichzelf overeind en besefte dat Thrushdive haar nog steeds warm gehouden had. Nu voelde ze zich koud. "Waar wil je heen?" Vroeg ze zachtjes.


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 16:38


"Nou.. ik..." Thrushdive zag de aarzeling in haar ogen. "Nou goed dan.." Thrushdive liet een klein glimlachje over zijn lippen heen glijden. "Waar wil je heen?" Stelde Snowynight voor toen ze opgestaan was. Thrushdive stond ook op en rekte zijn slanke, lenige lichaam uit. Hij was niet zo'n super breed gespierde kater, hij was meet een slanke en lenige kater, hij stond ook bekend om zijn snelheid. De zon was nog niet helemaal op gekomen. "Kom," miauwde hij. Hij had wel een ideetje, hij ging naar een heuvel in het territorium, waar je mooi zich had op de zonsopkomst. Hij begon al naar voren te lopen, terwijl hij over zijn schouder naar Snowynight keek.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 16:46

Snowynight keek nog wat onwennig om zich heen toen Thrushdive's stem haar aandacht trok. Ze spitste haar sneeuwwitte, pluizige oortjes en richtte haar blauwe blik op Thrushdive. "Oké.. Ik kom al." Miauwde ze, met een poging tot een glimlach. Ze besefte zichzelf helaas ook wel dat deze glimlach miserabel mislukte. Ze trok even wat onwennig met haar oren hierop en liep naar de kater toe, een voorzichtige blik in haar ogen. "Waar gaan we heen..?" Miauwde ze zachtjes, nog steeds niet zeker van haar eigen vertrouwen in de gestreepte tabby kater. Zo vaak nare dingen over hem gehoord, maar ook vaak nare dingen door hem ondervonden. Kon dat allemaal vervagen op dit moment..? Kon hij echt veranderd zijn?


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:17

"Oké.. Ik kom al." Thrushdive kreeg een grijnsje op zijn lippen, zo'n grijns die vriendelijkheid uitstraalde. Zo'n grijns die hij voor 't laatst in zijn kittentijd had laten zien. Enkel de uitdrukking op Snowynights gezicht liet zijn hart breken, hij wou haar gelukkig maken. Kon hij dat? Was hij daar voor wel geschikt? "Waar gaan we heen..?" Vroeg Snowynight zachtjes. Ze straalde onzekerheid uit. "Je ziet het wel, ik kan het je verzekeren dat je het leuk zou vinden," miauwde hij. Hij wist dat Thrushdive geen goede reputatie had, ook al wou hij die wel. Wat was het gene wat hij slecht had gedaan. Hij had een nare jeugd die zijn karakter had gevormd, die zijn daden had gevormd, maar als kitten was hij goed geweest. Goed in opzichte van een Shadowclan kat. Hij bleef naast Snowynight lopten. En langzaam begon de grond al hoger te worden, en liepen ze omhoog. Het plekje dat hij in gedachten had werd niet vele bezocht, omdat je daar voor wel door veel struiken heen moest die heel krap waren, maar Thrushdive had daar voor een soort van struiken tunneltje.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:24

Snowynight keek eventjes om zich heen. Het was nog donker. Hoe lang was ze weggeweest? "Hoe lang heb ik geslapen?" Vroeg ze, ietsjes voorzichtig. Ze had zelf geen benul hoe lang ze weggeweest was. "S-sorry dat ik je heb laten wachten enzo.." Murmelde ze er wat achteraan, weer een beetje terugvallende in haar oude gewoontes, bang om anderen te kwetsen. Ze spitste haar oren echter om Thrush's woorden. "Je ziet het wel, ik kan het je verzekeren dat je het leuk zou vinden," Miauwde de kater. Voorzichtig glimlachte Snowynight, voor het eerst een beetje een oprechte glimlach, zoals vanouds. "Oké... Ik vertrouw je ermee."


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:40


"Hoe lang heb ik geslapen?" Was wat ze een tikkeltje voorzichtig vroeg. Thrushdive dacht kort na. "Wel een paar uurtjes lang," gokte hij. "Iets van vier á vijf uurtjes," vervolgde hij. "S-sorry dat ik je heb laten wachten enzo.." miauwde Snowynight toen. Thrushdive schudde zijn kop, "het geeft niet," miauwde hij kalm. Ik zelf heb wel ergere dingen gedaan, ging er door zijn kop heen. De oprechte glimlach op Snowynights gelaat liet hem nog breder glimlachen, dit was zoals hij Snowynight graag zag, gelukkig, oprecht. "Oké... Ik vertrouw je ermee." En die woorden deed Thrushdive nog meer goed. "Dank je," snorde hij. Ik zou je nooit meer in de steek laten, nooit meer, en hij hoopte dat Snowynight dat kon voelen. Hij versnelde zijn tempo naar boven, ze kwamen bij de struiken aan. "Ga hier meer door heen," miauwde hij terwijl hij aan de zij kant van de opening van de tunnel ging staan, en daar naar toe wenkte.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:50

"Het geeft niet," Miauwde Thrushdive op een kalme toon maar Snowynight keek alsnog schuldbewust naar haar sneeuwwitte voorpoten. "Het spijt me..." Mompelde ze alsnog. Maar hierna waren ze al aangekomen bij de plaats van bestemming. Eventjes keek ze hem wat voorzichtig aan toen hij zei dat ze door de struiken heen moest. "Weet je het zeker?" Miauwde ze eerst even weifelend, maar daarna drukte ze zichzelf door de struiken heen.

Het aangezicht dat haar opwachtte liet haar mond even open vallen in verwondering en een grote glimlach verscheen op haar gezicht. De lucht was in allerlei tinten van de regenboog gekleurd en hoe meer ze keek, hoe meer kleur ze kon ontdekken. "Het is schitterend.." Miauwde ze, helemaal onder de indruk.


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 19:06

"Het spijt me..." Thrushdive gaf haar een kopje langs haar kaak. "Dat hoef je echt niet te zeggen," murmelde hij.
Ze kwam aan bij de struiken, waar de tunnel in zat. "Weet je het zeker?" Thrushdive knikte en wenkte met zijn snoet naar de tunnel, "ga maar," miauwde hij. En Snowynight ging door de tunnel heen, Thrushdive volgde haar. Takken schraapte langs zijn vacht, maar het duurde niet lang, of ze kwamen op het open plekje met mooi groen gras.

Ze waren precies op tijd, de zon kwam op, en de lucht gaf allerlei kleuren bloot. Geen wolkje was te bekennen. Het was prachtig, en de verwondering op het gezicht van Snowynight straalde verwondering uit, en dat gaf hem een voldaan gevoel, een gelukkig gevoel. "Het is schitterend.." miauwde ze, helemaal onder de indruk. Hij zweeg, en ging tegen haar aanzitten. Hij voelde zich gelukkig, en hij hoopte dat hij na vele moons Snowynight vast en zeker het zelfde gevoel gaf, het gevoel van geluk.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} - Pagina 2 6IRKqVASleep, denied {Open} - Pagina 2 MKN7vHESleep, denied {Open} - Pagina 2 IfBu3avSleep, denied {Open} - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 19:11

We don't know that life is so different
We don't know the pain is so close
And after all we looking for reasons
Not to die in this anymore

Snowynight ging langzaam zitten, haar ogen vol verwondering terwijl ze naar de lucht staarde. De kleuren werden alleen maar geaccentueerd door de opgaande zon en ze was eventjes helemaal vergeten waar ze was en wat er gebeurd was. Totdat Thrushdive tegen haar aan ging zitten. Ze bevroor eventjes, niet goed wetende wat ze hiervan moest denken. Maar goed, wat kon ze er ook van denken? Er was eventjes allemaal teveel gebeurd. Snel genoeg ontspande ze haar spieren weer en bleef ze tegen hem aanzitten. "Dank je.." Mompelde ze zachtjes, bij gebrek aan iets anders om te zeggen. "Het is schitterend.." Herhaalde ze.


Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleep, denied {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: