Sleep, denied {Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Sleep, denied {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 16 okt 2013 - 11:12

Haar ogen voelden lodderig en zwaar, maar toch wilde de slaap niet komen. Snowynight sjokte het kamp uit en rekte zich eventjes uit, waarna ze even rondkeek. Alleen het zachte geluid van insecten die hun lied zongen waren hoorbaar. Niet iets belangrijks. Zwijgend liet ze zich neerzakken tussen de wortels van een boom en probeerde daar haar rust te vinden. Rust...


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 16 okt 2013 - 11:39

Thrushdive was nog tot laat in het territorium, hij had even geen behoefte aan slaap. Hij voelde zich klaar wakker, maar niet fit. Niet dat hij ziek was, het was meer een mentale vermoeidheid, terwijl hij fysiek klaar wakker was. Hij wist niet wat het was. Hij liep verder door het territorium, tot zijn ogen op een sneeuwwitte schim vielen. Zijn ogen vernauwend liep hij in de richting van de schim, en hij stopte, toen hij zag dat het Snowynight was. “Snowynight…” kwam er toonloos uit zijn bek.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 16 okt 2013 - 11:41

Ze had haar ogen laten dichtzaken en zich opgekruld in een kleine, sneeuwwitte bal. Haar staartpunt kwam te rusten op haar zachte, roze neusje. Tenminste, totdat een stem haar ontwaakte uit haar zelf opgezochte eenzaamheid. "Snowynight..." De stem was bekend, de poes schrok dan ook op en haar oren draaiden iets naar achter. "Thrushdive.." Mompelde ze als reactie, nog altijd bleef ze liggen tussen de boomwortels. Hij zou vast zo doorlopen...


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimema 21 okt 2013 - 9:50

Voor een kort moment bekeek Thrushdive Snowynight met andere ogen. Snowynight lag daar opgerold als een sneeuwbal, haar witte vacht uit gepluisd. Ze zag er zo... Ongelukkig uit voor zijn gevoel, en een steek van schuldgevoel en meelijden ging door hem heen. Maar dat was voor een kort moment, vooral het meelijden. It's not my fault... Hij sprak haar naam, zonder er eigenlijk over na te denken. En hij zette eem emotieloos masker op zijn kop, om niet te laten blijken wat hij daar net had gevoeld. "Thrushdive.." mompelde ze terug als antwoord. "Waarom lig je daar zo tussen de boomwortels, in plaats van in je nest?" Vroeg hij. Hij vond het raar, al zou hij het zelf ook doen, mocht hij nu in eens moe worden, omdat hij gewoon geen zin had om in het kamp te zijn. Hij voelde zich ellendig.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimema 21 okt 2013 - 10:23

Wat behoedzaam keek Snowynight omhoog naar de kater die haar zo vaak en lang dwars gezeten had. Haar oren wiebelden dan wat nerveus en gingen uiteindelijk plat haar nek in. "Waarom lig je daar zo tussen de boomwortels, in plaats van in je nest?" Miauwde de kater. Het was dat Snowynight niet van de snauwerige opmerkingen was, anders was er zeker eentje uitgekomen. Iets in de trant van wat kan jou dat schelen. Maar nee, zo was Snowynight niet. "Ik kon niet slapen.." Mompelde ze dus alleen maar wat mat, waarna ze zichzelf nog wat verder opkrulde. De gelijkenis met een sneeuwbal werd steeds treffender.


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimema 28 okt 2013 - 9:42

"Ik kon niet slapen.." Miauwde Snowynight. Thrushdive wiebelde met zijn oren. Hij had twee reacties in zijn kop klaar staan, één bijdehande/ gemene, en één zorgelijke, een zeldzaam ééntje, en hij wist nu niet zo goed welke hij zou kiezen, de makkelijke snelle, of de moeilijke zorgzame. Hij wist dat Snowynight misschien verrast zou zijn door zijn tweede keuze, die andere zou ze vast en zeker verwachten. Dus hij koos voor de tweede. "Hoe komt dat?" vroeg hij met een tikkeltje bezorgde twinkeling. Want die gevoelens had hij wel. En hij wou die gevoelens ook kunnen accepteren. Hij wou dat hij gewoon weer met Snowynight om kon gaan. Hij wou dat zij dat wilde. Maar hij wist dat dat niet snel zou gebeuren. Want de woede die hij zelf nog voelde, was ook nog flink aanwezig. En die moest eerst weg gaan.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimema 28 okt 2013 - 10:20

"Hoe komt dat?" De bezorgde toon liet Snowynight verrast opkijken en nerveus met haar oren wiebelen. Deze Thrushdive had ze al gedurende lange tijd niet meer gehoord en ze wist niet goed wat ze ermee aanmoest. Moest ze erop in gaan? Of moest ze het wegwimpelen? Haar staart zwiepte eventjes nerveus over de grond heen, waarna ze het aanhangsel stevig om zich heen krulde om het stil te houden. De onzekerheid en twijfel in haar ogen zei genoeg. "Nou.. euh.." Mompelde ze, bijna onverstaanbaar. "M'n hoofd is te vol.. Dat is alles..." M'n hoofd is te vol.. Die uitdrukking had ze al niet meer gebruikt sinds ze een kitten was, als alles op haar afkwam en als alles voor haar gevoel mis ging. Ze vond het echter een acceptabele tussenweg. Want ze wilde eerst kijken wat Thrushdive hiermee ging doen, voordat ze hem teveel vertrouwen schonk. Maar tegelijkertijd zat ze ook nog met het probleem, Ashdrizzle zou het absoluut niet accepteren als ze Thrushdive vertrouwen schonk...


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 10:17

Het was waar, Thrushdive maakte zich zorgen om Snowynight, maar hij probeerde zijn zorgen te negeren, en niet te laten zien. "Nou.. euh.." kwam er twijfelend bij Snowynight uit. "M'n hoofd is te vol.. Dat is alles..." Het horen van die woorden bracht die zelfde bezorgde uitdrukking terug op zijn kop. Hij wiebelde met zijn oren. Hij wist niet zo goed wat hij zeggen moest. Die woorden had ze vaak gezegd toen Snowynight nog kitten was geweest. Dus het deed hem wel wat. Toen ze nog vrienden waren geweest, hechte vrienden. "Kon ik alles maar opnieuw doen…" murmelde hij verstrooid, spijt hebbend van zijn woorden toen ze er al uit waren.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 22:37

Snowynight trok haar kop wat geschrokken terug toen Thrushdive zijn woorden uitgesproken had. Meende hij dat nou serieus? Hij wilde het terugdraaien? Voor een paar hartslagen droeg Snowynight een gelaatsuitdrukking die enkel verwarring met zich mee droeg. Hierna wendde ze haar blik met een licht trieste expressie af. "We kunnen niet terug vrees ik... Geen van tweeën. Er is teveel gebeurd.. Teveel tijd..." Mompelde. Ze was bevriend met Ashdrizzle nu, beste vrienden zelfs. En ze wist hoe Ashdrizzle over Thrushdive dacht. Een situatie van 1 vriend voor een ander. En Ashdrizzle had haar nog nooit pijn gedaan...


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 16:32

"We kunnen niet terug vrees ik... Geen van tweeën. Er is teveel gebeurd.. Teveel tijd..." Thrushdive slikte bij die woorden, en deed zijn best zijn gezicht in plooi te houden. Hij haatte Ashdrizzle, die kater had alles van hem afgenomen. Zijn moeder vond hém vast en zeker een betere warrior dat dat hij was. "Maar dat kan niet. Is er een kans dat je me zou vergeven?" Besloot hij te vragen. Hij zou er alles aan doen om Snowynight weer zo goed als terug te winnen.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 1:34

Snowynight hief haar kop wat verbaasd van de woorden die Thrushdive uitsprak. Nog steeds  hield ze dezelfde trieste blik in haar ogen. "Maar dat kan niet. Is er een kans dat je me zou vergeven?" Miauwde de kater. Het gesprek was zo serieus... Snowynight voelde zich er erg ongemakkelijk bij. Dit was dan ook de reden dat ze haar blik afwendde en uiteindelijk met een licht verstikte stem enkel een wedervraag stelde. "Zou je dat willen om mij, of enkel en alleen om Ashdrizzle een hak te zetten?" Haar toon was ietwat bitter, maar beefde licht van emotie. Ze kende de relatie tussen de katers en weigerde enkel een schaakstuk te spelen in hun vete. Niet langer.


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 10:41

"Zou je dat willen om mij, of enkel en alleen om Ashdrizzle een hak te zetten?" Thrushdive trok beledigd zijn oren naar achteren, maar vermande zich. Echt, hij moest iets doen met zijn zelfcontrole. "Het is zo, ik mag Ashdrizzle niet, zacht uitgedrukt, maar nee, ik zou dat niet willen om Ashdrizzle op de hak te zetten, nee, ik wil gewoon dat je me vergeeft om verder te kunnen gaan, want…" Hij slikte en besefte dat hij het ook benauwd kreeg van dit best wel serieuze gesprek. Maar het kwam er nu wel uit, wat hem echt dwars zat. Hij miste Snowynight. "Ik mis je gewoon…" zei hij toen waarna hij naar zijn poten keek, zijn spieren aan spande, en ontspande, weer aanspande, en weer ontspande…

OOC
Weet je waar Snowynight, Ashdrizzle en Thrushdive mij aan doen denken? Squirrelflight, Ashfur, en Brambleclaw.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 11:27

OOC: Ja, mij ook xD..

"Het is zo, ik mag Ashdrizzle niet, zacht uitgedrukt, maar nee, ik zou dat niet willen om Ashdrizzle op de hak te zetten, nee, ik wil gewoon dat je me vergeeft om verder te kunnen gaan, want…" Snowynight begon naar haar poten te kijken terwijl Thrushdive zijn woorden uitsprak."Ik mis je gewoon…" Een brok ontstond in haar keel. Ze miste hem ook. Ze miste de lol die ze met hem had gehad. Maar terug bevriend raken met hem.. Dan zou ze Ashdrizzle kwijtraken... Het was te verwarrend. Ze kon niet bevriend worden met beiden... Zonder dat ze het door had, begonnen de tranen langs haar wangen naar beneden te biggelen, geruisloos.


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sleep, denied {Open} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 18:41

Hij had de bekende geur al een tijdje gevolgd en voelde zijn nekharen rijzen toen hij een andere rook die hem al meteen deed walgen. Waarom was ze midden in de nacht weg gegaan? En wat deed dat mormel bij haar? Een zachte grom ontsnapte uit zijn keel toen hij de gestreepte kater zag en ineengedoken in wortels lag Snowy. Maar wat hem deed schrikken waren de vormen van tranen die langs haar wangen liepen. De kater sprong naar voren en liet zijn kop zakken en keek Snowynight met een bezorgde blik staan. Maar die houding hield hij niet lang aan, want al snel had hij zich naar Thrushdive gekeerd, woede vonkte in zijn ogen. "Wat heb je gedaan?" Zijn stem brandde van de woede en hij had zich nog net ingehouden niet te gaan schreeuwen. De kater boorde zijn nagels in de grond en als de Warrior maar één klauw zijn richting in wierp, was hij er geweest.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sleep, denied {Open} VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 11:02

Hij wist wat ze dacht, hij dacht het zelfde, hij zette haar in een tweestrijd. "H-het spijt me…" murmelde hij zacht. Ze wist vast wel wat ze bedoelde. Hij was een klootzak geweest, en dat wou hij niet meer. Hij zag hoe de tranen over Snowynights wangen rolde. Hij stak zijn rechtervoorpoot op om naar haar toe te lopen, tot een windvlaag met een bekende geur zijn neus gaten vulde, met de zelfde stem die hij zo haatte. [i]"Wat heb je gedaan?"[/b] De woedde in de klanken lieten zijn oren bijna ontploffen. Waarom moest hij nou gekomen zijn. Hij keek de kater met tot spleetjes geknepen ogen aan. "Doe niet zo mag, denk je nou écht dat ik Snowynight iets aan zou doen?" Siste hij. "Ik heb gedaan wat ik moons eerder had moeten doen," vervolgde hij toen. Hij keek Snowynight aan, en knipperde een paar keer met zijn ogen, het liefst ging hij nu naar haar toe om haar te troosten. Hij liet zijn blik naar zijn poten glijden. Hij wou de kater zo graag aan vliegen, hij haatte de kater. Het is zijn schuld dat hij en Snowynight geen vrienden meer hadden kunnen zijn. Als Ashdrizzle er niet tussen was gekomen toen, had hij het al moons geleden recht kunnen zetten, maar nu zat die termiet hem in de weg.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 15:35

Snowynight schrok op van een luide, kwade stem die ze maar al te goed kende. Haar kop schoot omhoog, haar blik wat opengesperd. "A-Ashdrizzle?" Stamelde ze. Ze kon het gevoel wat ze kreeg niet plaatsen. Enerzijds was ze dolblij hem te zien, blij dat hij hier was voordat de situatie misschien wel de verkeerde kant op zou verschuiven. Maar anderzijds.. Thrushdive was net bezig met zijn excuses aan te bieden. Nu zou hij zeker weten weer boos worden. Wat nerveus draaide Snowynight haar oren naar achter. "Wacht!.. Hij was net bezig zijn excuses aan te bieden.." Miauwde ze, al lag er ook twijfel in haar zachte stem. Ze wist duidelijk zelf niet goed wat ze met de situatie aanmoest, zoals al vaker gebeurd was. Maar haar stem werd dan ook al halverwegen verdronken in een nijdig gesis van Thrushdive. Snowynight keek hem wat verbijsterd aan om zijn woorden, maar toen zijn blik op de hare richtte, keerde ze de hare al weer snel licht kopschuddend met naar haar poten. Ze was het spoor bijster welke reactie ze nog moest geven, op geen van beide niet. Hoe kon ze uberhaupt een fatsoenlijke reactie geven als de twee elkaar al zo lang en zo diep haatten?


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sleep, denied {Open} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 18:31


"Doe niet zo mag, denk je nou écht dat ik Snowynight iets aan zou doen?" Zijn grom werd wat harder bij het horen van Thrushdive's woorden en legde zijn oren in zijn nek. "Ik heb gedaan wat ik moons eerder had moeten doen," Plots was Ash Thrushdive's blik niet meer waardig en keerde hij deze naar Snowynight. Alsof.. alsof ze vrienden waren. Geschokt keek Ashdrizzle naar Snowynight die weg keek naar de grond. Hij voelde zijn hart in zijn oren kloppen, zijn ogen groot worden en zijn ademhaling sneller worden. Nee.. Als ze Thrushdive had vergeven.. dan betekende dat ze vrienden zouden zijn. Dan was Thrushdive opeens overal in zijn leven, omdat hij geen andere vrienden had. Thrushdive had zijn vriendschap met Littlepaw ruw verbroken en nu zou hij dat ook met Snowy doen? De Warrior begon te trillen op zijn poten en schudde zijn grijze kop. "Als jij dit liever hebt, Snowy, dan zal ik je voortaan wel met rust laten.." Mompelde hij en draaide zich weer om. Ja, hij gunde Thrushdive dit aanblik, maar voor Snowy wilde hij dit doen. Ook al eindigde hij hierbij met geen enkele vriend, geen enkel iemand die naast zijn zijde stond. Met een zucht verdween hij door de struiken, in de richting van het kamp.

OOC; Ash is gone ;-;


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sleep, denied {Open} VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 18:44

{Sorry Nath dat ik je oversla maar ik moest deze post nog even makenD: }

"Als jij dit liever hebt, Snowy, dan zal ik je voortaan wel met rust laten.." De woorden sneden door haar hart heen, iets wat haar gelaatsuitdrukking perfect weerspiegelde. Haar blauwe ogen vulden zich met wanhoop en verdriet terwijl Ashdrizzle deze woorden uitsprak. Wat gebeurde hier? Nee, nee, dat kon hij niet menen. Zo bedoelde ze het helemaal niet! Zo interpreteerde hij het!.. Een dof geklop begon in haar kop te kloppen, alsof het allemaal een droom was. "N-nee... W-wacht!" Stamelde ze alleen maar, terwijl het overvloedige vocht dat zich in haar ogen had gevormd weer weg begon te lekken. Maar hij was al verdwenen. De struiken ritselden nog iets na. Het voelde alsof Ashdrizzle een langzame en bloederige haal in haar gezicht had gegeven, maar dan intern. Dit kon hij niet gemeend hebben... Was.. Was hun vriendschap nu over?.. Ze schudde nog wat ongelovig haar kop, snikkend als wat in haar ogen een mietje was. Haar poten leken wel aan de grond genageld. Hij was weg... weg, weg weg. Thrushdive was ze op dit moment helemaal vergeten, of het kon haar op dit moment niets schelen dat hij er was. Hij mocht lachen wat hij wilde... Het was toch allemaal kapot nu... Ze zakte weer terug tussen de boomwortels en verstopte haar kop onder haar voorpoten. Dit was een droom, allemaal een nare droom.


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 9:50

Thrushdive kon niet helemaal bevatten wat er gebeurde. De emoties die er los spatte, die kon hij helemaal niet handelen. Verdriet, woedde, afkeer, verwarring, teleurstelling. Thrushdive knipperde kort met zijn ogen. Ja, hij haatte Ashdrizzle, maar hij kon er niets aan doen dat hij ook gevoelens had. En dan de pijn die van Snowynight afdroop, de verdriet die ze uitte, hoe haar hele wereld in stortte. Thrushdive had enkel goede bedoelingen gehad, in ieder geval voor Snowynight. "I-ik… ehh…" hij liet alles kort bezinken. Ashdrizzle was net geweest, had hem zowat de oorlog verklaard, hij had zich kwetsbaar opgesteld, hij had Snowynight in de steek gelaten, alleen omdat Thrushdive zijn excuses aan had geboden. Eigenlijk was Ashdrizzle een domme kater met een kapsones van hier tot mijlen ver weg, en hoefde er maar dit te gebeuren, of alles was over. Hij staarde naar Snowynight die brak. Hij wou haar troosten, ze had verdriet. En hij voelde zich verantwoordelijk. Hij liep op trillende poten van zenuwen naar Snowynight toe en liet zich langzaam naast haar zakken, met zijn staart langs haar heen. "Het… het spijt me…" murmelde hij. Hij wist hoeveel Ashdrizzle voor haar betekende, en hij mocht Ashdrizzle dan haten, maar deze gevoelens gunde hij Snowynight niet.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Sleep, denied {Open} 6IRKqVASleep, denied {Open} MKN7vHESleep, denied {Open} IfBu3avSleep, denied {Open} PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Sleep, denied {Open} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 11:20

Hij was weg... Hij was verdwenen en had alles gewoon in de steek gelaten. Het wilde niet bezinken, haar hoofd was een wervelwind die alleen maar die ene zin bleef herhalen. Ze wilde dit niet, ze had dit nooit gewild. Wat was vriendschap waard als het als een blad in de wind losgelaten kon worden om het minste of geringste? Haar oren waren gaan hangen. Ze hadden zoveel dingen samen uitgevoerd, zoveel lol beleefd samen. En dat was nu, plotsklaps over..? Om zoiets als dat Thrushdive zijn excuses aanbood..? Zoiets onbenulligs eigenlijk? Het moest een droom zijn, een nare droom.
Plotselinge warme tegen haar aan liet haar verstarren en opschrikken. Thrushdive krulde zijn staart om haar heen. Eventjes speelde Snowynight met de gedachten om hem weg te duwen, tegen hem te schreeuwen, te zeggen dat hij op moest rotten, dat dit allemaal zijn schuld was. Maar ze was er te moe voor, te kapot. En ergens.. voelde het ook oneerlijk. Hij probeerde goed te maken wat hij gedaan had. Misschien had dit wel moeten zijn, misschien had dit al veel te lang voort geduurd. Ze drukte haar lichaam dus ook maar vermoeid tegen de zijne en accepteerde zijn troost. Nog steeds leek haar keel dichtgeschroefd. Hij zei dat het hem spijtte, maar het geeft niet leek niet helemaal geplaatst. Het gaf wel.. Het gaf alles... Zoveel was er gebeurd over de laatste manen. "Ik snap het niet meer... Ik snap het allemaal niet meer.." Mompelde ze zachtjes. Als Ashdrizzle nu geen vriend meer van haar wilde zijn.. Kon ze dan weer bevriend raken met Thrushdive..? Of zou hij haar ook weer laten zitten? Het was te verwarrend voor haar..


Sleep, denied {Open} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sleep, denied {Open}   Sleep, denied {Open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleep, denied {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: