Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's do SOMETHING! zo 22 sep 2013 - 21:25 | |
| "I see.." Zijn blauwe ogen begonnen bezorgd te glimmen toen haar witte oortjes in haar nek verdwenen. "Nou... Uh... Zeg haar dan maar at dat niet mijn bedoeling was..." Oh nee. Nee. Nee. Nee! Ashdrizzle's frons verdween en zijn blauwe ogen begonnen nu verdrietig te glinsteren, hoe voelde al wat er zou komen, en dat wilde hij he-le-maal niet! "Ik.. Ik ga terug naar het kamp, het spijt me... Ik wilde je vriendschap met Littlepaw niet bezoedelen." De Warrior stond op en verdween tussen de struiken. Ashdrizzle sprong overeind, maar toen hij zijn kop door de groene laag stak kon hij haar niet meer vinden. Misschien was ze nog in de buurt? "Maar.. Jij bent mijn beste vriend.." Mompelde hij en voelde al dat ze het niet meer kon horen. De tabby legde zijn oren in zijn nek en draaide zich weer om naar het laagje water. De vuurvliegjes vlogen nog steeds vrolijk verder, alsof er niets was gebeurd. Met een diepe zucht ging de kater nog half nat aan de oever zitten, zijn kop hing en hij had zijn blauwe ogen dichtgeknepen. Hij was weer eens dom geweest. Dom. Dom. Dom.
|
|